Magyar Pedagógia 94. (1994)

1994 / 1-2. szám

MAGYAR PEDAGÓGIA 94. évf. 1-2. szám (1994) TARTALOM TANULMÁNYOK Nagy József: Én(tudat) és pedagógia 3 Nagy Mária: Kontroll és autonómia a tanári szakmában 27 Gaál Emil: Egy tantárgy vajúdik - A magyar munkaoktatás ötven éve 37 Csapó Benő: Az induktív gondolkodás fejlődése 53 Kékes Szabó Mihály: A tanárképzés kereteinek kialakulása a kolozsvári egyetemen 81 Tóth Gábor: A tanítóképző-intézeti zenetanárok képzése 95 SZEMLE Kelemen Elemér: Neveléstörténet - OPKM 113 T. Neville Postlethwaite: A tantervfejlesztés és értékelés feladatai Magyar­országon 127 Schöner Alfréd: Szemléltető oktatás a XIX. század második felében Magyar­országon­­ 143 KÖNYVEKRŐL Paul Ewald: Max A. Eckstein és Harold J. Noah: Középiskolai vizsgák: nemzetközi kitekintés a vizsgák rendszerére és gyakorlatára 153 Szabolcs Éva: Mann Miklós: Kultúrpolitikusok a dualizmus korában 156

Next