Magyar Pedagógia 99. (1999)

1999 / 4. szám - SZEMLE - Ballér Endre, Báthory Zoltán, Csapó Benő, Halász Gábor, Hunyady Györgyné, Kozma Tamás és Mihály Ottó: A hazai neveléstudományról – diszciplináris elemzés

426 Szemle Tartalom Bevezető.................................................................................................................................427 1. Irányzatok a hazai neveléstudományban............................................................................428 2. A hazai neveléstudományt reprezentáló néhány publikációról........................................429 3. Neveléstudomány és oktatáspolitika..................................................................................434 4. Neveléstudomány és pedagógusképzés..............................................................................436 5. Neveléstudományi doktori programok...............................................................................438 6. Nemzetközi kapcsolatok.....................................................................................................439 7. Az MTA Pedagógiai Bizottság és albizottságai tevékenysége.........................................440 Neveléstörténeti albizottság............................................................................................442 Didaktikai albizottság......................................................................................................443 Gyógypedagógiai albizottság..........................................................................................443 Pedagógusképző albizottság...........................................................................................444 Felnőttnevelési albizottság..............................................................................................445 Informatika az oktatásban albizottság.............................................................................445 7. melléklet Kutatás és fejlesztés az Oktatáskutató Intézetben..........................................448 2. melléklet Kutatás és fejlesztés az Országos Közoktatási Intézetben...............................452 3. melléklet A Magyar Tudományos Akadémia Képességkutató Csoportja........................454 4. melléklet Az MTA Pedagógiai Bizottság tagjai................................................................456

Next