Magyar Pedagógia 102. (2002)
2002 / 1. szám
MAGYAR PEDAGÓGIA 102. évf. 1. szám (2002) TARTALOM TANULMÁNYOK Felkai László: A kultuszminiszter Lukács György , Meleg Csilla: Iskolai egészségnevelés: a feladat újrafogalmazása 11 Géczi János, Huszár Zsuzsanna, Sramó András, Mrázik Julianna, Bohár András: A romákkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata tanárjelöltek körében 31 Molnár Éva: Önszabályozó tanulás: nemzetközi kutatási irányzatok és tendenciák 63 Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége 79 SZEMLE Halász Gábor: A neveléstudományi kutatások intézményi és finanszírozási feltételei - vitaanyag 105 KÖNYVEKRŐL Jámbori Szilvia: Kevin Durkin (szerk.): Developmental Social Psychology. From infancy to old age. 123 Gombocz János: Pukánszky Béla: A gyermekkor története 125