Magyar Pedagógia 104. (2004)

2004 / 1. szám

MAGYAR PEDAGÓGIA 104. évf. 1. szám (2004) TARTALOM TANULMÁNYOK T. Neville Postlethwaite: A jó nemzetközi összehasonlító vizsgálatok tíz is­mérve 5 Géczi János: Reform életmód - és szimbóluma: Nagy Sándor világképének és művészetpedagógiájának elemei 19 Németh András: Egyetemi neveléstudomány - reformpedagógia - magyar ok­tatásügyi reformok 39 Kovács Katalin: Kooperatív testnevelési játékokban résztvevő és nem résztve­vő 12-13 éves leányok énképének és csoportban elhelyezkedésének össze­hasonlító vizsgálata 57 Virág Irén: A magyarországi arisztokrácia neveltetésének vizsgálata a 19. sz. el­ső felében a források tükrében 77 Kálmán Orsolya: A hallgatók tanulási sajátosságainak változásai a felsőoktatás évei alatt 95 KÖNYVEKRŐL Bárdossy Ildikó: Réthy Endréné: Motiváció, tanulás, tanítás. Miért tanulunk jól vagy rosszul? 115 Szabolcs Éva: Mészáros István - Németh András - Pukánszky Béla: Nevelés­­történet. Bevezetés a pedagógia és az iskoláztatás történetébe. Mészáros István - Németh András - Pukánszky Béla (szerk.): Neveléstörténet. Szö­veggyűjtemény. 119

Next