Magyar Pedagógia 116. (2016)

2016 / 1. szám

MAGYAR PEDAGÓGIA 116. évf. 1. szám (2016) TARTALOM TANULMÁNYOK Balázsi Ildikó: A hozzáadottérték-modellek alkalmazása a tanulói teljesítmény­mérésekben 3 Janurik Márta és Józsa Krisztián: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek zenei képességének fejlettsége 25 Pásztor-Kovács Anita: A kollaboratív problémamegoldó képesség mérésének elméleti és módszertani megfontolásai: egy pilot kutatás eredményei 51 Balázs Máté Ádám és Pikó Bettina: Szociális hatások a serdülőkori dohányzás­ban: a szociális háttér, a család és a kortársak szerepe 73 Fáyné Dombi Alice, Hódi Ágnes és Kiss Renáta: IKT az óvodában: kihívások és lehetőségek 91

Next