Magyar Pszichológiai Szemle 33. (1976)

1976 / 1. szám

TARTALOMJEGYZÉK Barkóczi Ilona: Közvetlen és késleltetett túltanulási transzferhatás az aktivációs szint függvényében .......................................................................................................................... 3 Palotás Gábor: A hallási fogyatékos és a beszédhibás gyermekek habilitációja és rehabilitációja ..................................................................................................................................... 14 Gubi Magda—Dobó Magda: Neurózis osztályon kezelt gyermekek szüleinek csoport­terápiája ................................................................................................................................................. 24 Limbekné Ignácz Piroska: Brainstorming mint pszichotikusok csoportterápiája . . 32 VITA Bartha Lajos: A pszichológia fejlődéséből adódó néhány problémáról II....................... 42 Varga Károly: Technikai javaslatok pszichológiai tesztek alkotására és a vizsgálatok lefolytatására (Gondolatok Pethő Bertalan könyvéhez) ................................................... 53 SZEMLE Hermann Alice-ra emlékezve............................................................................................................ 57 V. P­inét Ágnes: Hermann Alice neveléslélektani munkássága...................................... 61 FÓRUM Marton L. Magda: A percepció és az elemi tanulási folyamatok körében végzett eddigi kutatásaim főbb eredményeinek tézisei. (Kandidátusi értekezés) .................... 72 KÖNYV Kósáné Ormai Vera—Járó Katalin—Kalmár Magda: Fejlődéslélektani vizsgálatok (Lányiné Engelmayer Ágnes)...................................................................................................... 88 M. Lewis—L. A. Rosenblum: A csecsemő hatása az őt gondozó személyre (Szegál Borisz-Holló Judit) ....................................................................................................................... 90 FOLYÓIRAT A pedagógiai pszichológia ma­g a British Journal of Educational Psychology tükré­ben (Kozéki Béla) ............................................................................................................................ 97 1 Magyar Pszichológiai Szemle

Next