Magyar Pszichológiai Szemle 34. (1977)

1977 / 1. szám

MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 1977. 1 — 6. számainak jegyzéke Bartha László: Röntgenasszisztensnők interperszonális érzelmeinek szerepe a betegellátásban ................................................................................................................. 257 — 268 Gzigler István: Vizuális ábrák verbális kódolhatóságának és bonyolultságának hatása az időtartam becslésre...................................................................................... 603 — 610 Erdélyi Alisza: Neuropszichológiai kutatások a Szovjetunióban......................... 333 — 341 Falk Judit: A gondozónő—gyerek kapcsolat személyességének jelentősége és alapfeltétele a csecsemőotthonban.............................................................................. 37 — 46 Fiam Zsuzsa — P. Mirtse Márta: Anya nélkül nevelkedő 30 — 38 hónapos gyere­kek tisztasági viselkedése ujjfestéses feladathelyzetben...................................... 377 — 387 Forrai Katalin: A zene hatása a 3 éves gyermekek fejlődésében......................... 462 — 477 Földy Ferenc: Feladatrendszeres oktatási kísérleteink az általános iskola rész­ben osztott alsótagozatos osztályaiban..................................................................... 3—15 Hegedűs T. András: Az alacsony fejlettségi szint társadalmi jellemzői csecsemő-és kisgyermekkorban ..................................................................................................... 388 — 401 Hidas György —Süle Ferenc—Szőnyi Gábor—Lust Iván — Pethe Katalin: A cso­portpszichoterápiás folyamat komplex metodikájú vizsgálata I. 16 — 27 és II. rész .......................................................................................................................... 113 — 125 Illyés Sándor: Az egyidejű mozgások funkciója a motoneuron akaratlagos működtetésének megtanulásában .............................................................................. 97 — 112 Lukács Dénes: Adatok az énkép latens jelentéstartalmáról.................................... 209 — 222 Münnich Iván: Visszaeső bűnözők személyes tere, perceptuális orientációja, szorongásos színvonala mint a nyílt támadó viselkedés jelzései...................... 245 — 256 Paál Ákos: Gyermekrajzok esztétikai minőségei 6 — 12 éves korban.................. 492 — 504 Pataki Ferenc: A magyar pszichológia történetútjának tanulsága...................... 563 — 586 P. Faragó Katalin: Nyílt és rejtett motívumok a munkahelyi légkörrel kapcso­latos attitűdökben ........................................................................................................... 126 — 132 Sipos Kornél—Tomka Imre: A cerebrális elektromos tevékenység változásai autogén tréning hatására............................................................................................... 141 — 157 Sugárné Kádár Júlia : 5 — 8 éves gyerekek által reprodukált ritmikus mondóka analízise .............................................................................................................................. 28 — 36 Sugárné Kádár Júlia: A preverbális kommunikációs készség jellemzői............. 351 — 362 Szakács Ferenc—Ajkay Klára: A számismétlés próba(MAWT III)értéke a memória és intelligencia-vizsgálatban....................................................................... 623 — 631 Szirtes József—Marton Magda: A beszédképzést kísérő átlagolt potenciálok gyermekeknél...................................................................................................................... 450—461 Szirtes József — Vaughan Jr.: A beszéd képzését kísérő potenciálok jellegzetes­ségei ..................................................................................................................................... 587-602 Szobor Albert—Klein Magda — Frendl Gézáné: Myasthenia gravis: MMPI személyiségvizsgálatok nagy beteganyagon............................................................ 223 — 244 Tardos Anna — Dehelén Éva—Szeredi Lili: A szociális szabályok betartását célzó nevelői magatartás........................................................................................................... 269 — 276 Tomka Miklós: A változó vallásosság mérésének problémái................................. 363 — 376 Ungárné Komoly Judit: Tanítónők nevelési stílusának vizsgálata tanulók proficiált nevelési helyzet megoldásaiban................................................................ 439 — 449 Vékássy László: Vakok álmai ........................................................................................... 478 — 491 Vikár György : Fókuszterápia lehetőségei a serdülőkorban...................................... 611 — 622 Vincze Mária: Az étkezés mint a felnőtt és a gyermek kapcsolatának egyik színtere.......................................................................................................... 133—140

Next