Tanulmányok a neveléstudomány köréből 1965

TANULMÁNYOK A NEVELÉSTUDOMÁNY KÖRÉBŐL 1965 A Magyar Tudományos Akadé­mia Pedagógiai Bizottsága nyol­cadik gyűjteményébe felvett tanulmányok egy része meg­győzően bizonyítja a nevelés növekvő szerepét, a tudományos tervezés szükségességét, az is­kola jó pedagógiai vezetésének, a tanulói aktivitás fokozásának és a módszertani szemlélet meg­újulásának fontosságát. Más szerzők az elmúlt húsz év ered­ményeit értékelik a fizika taní­tásában, a napközi otthoni ne­velésben, a főiskolai pszicholó­giai és pedagógiai oktatásban, a neveléstörténeti kutatásban és az iskolarendszerű felnőttneve­lésben. A tanulmányokat eredeti dokumentumok egészítik ki a felszabadulás évének közneve­lési törekvéseiről. Az eddigiek­hez hasonlóan az írások egyaránt szólnak a pedagógia tudomá­nyos művelőihez, a gyakorló pedagógusokhoz és a pedagógia iránt érdeklődő minden olvasó­hoz. AKADÉMIAI KIADÓ BUDAPEST

Next