Magazin Sălăjean, aprilie 2009 (Anul 14, nr. 62-81)

2009-04-08 / nr. 67

Cotidian de informație, opinie și publicitate Nr. 67 (2.967) Miercuri, 8 aprilie 2009 Sălajul, “campionul” șomajului din Transilvania Dacă luăm în considerare faptul că previziunile pentru perioada imediat următoare nu sunt deloc optimiste, în condițiile în care numărul șomerilor a ajuns deja la 8.000, locurile de muncă sunt tot mai rare, iar fondurile alocate de la bugetul de stat pentru contracararea șomajului sunt cu mult sub necesar, se creează o imagine deloc roz a pieței muncii din Sălaj. pagina De Paște, un miel vă paster EMM. Decupează cel puțin 2 taloane pentru concurs, trimite-le la sediul redacției (str. Nicolae Titulescu nr. 1) sau depune-le în cutiile pentru anunțuri și poți câștiga unul dintre următoarele premii: X miel ÎOO de oue oferite de Flavoia * XO cozonaci oferiți de Sandana Data limită de primire a taloanelor, miercuri, 15 aprilie 2009. Aragerea la sorți a câștigătorilor tombolei va avea loc în data de 16 aprilie 2009. 1 Nume.... Prenume Adresa .... Telefon ... Sărbătorile pascale vin cu controale drastice Având în vedere că următoarele două week-end-uri vor însemna sărbătorile pascale catolice și ortodocse, unitățile de alimentație publică și măcelăriile vor fi controlate de echipe mixte formate din inspectori ai OJPC Sălaj, Direcției Sanitar-Veterinare (DSV) Sălaj și Direcției de Sănătate Publică Sălaj. Dorina Rednic, directorul OJPC Sălaj, a declarat, ieri, într-o conferință de presă, că se va urmări modul de expunere pentru comercializare a produselor, mai exact integritatea ambalajului, încadrarea produselor în termenul de valabilitate, afișarea prețului și etichetarea corectă. De asemenea, vor fi urmărite practicile comerciale incorecte, acest lucru însemnând afișarea unor reduceri de preț care nu se regăsesc și în realitate. „Vom urmări și respectarea normelor de igienă publică din unitățile ce depozitează, prelucrează și comercializează produse de origine animală", a condus Dorina Rednic. ■ M. M. www.magazinsalajean.ro 12 pagini -1,5 lei Coșurile de gunoi, lux sau necesitate? Pline de praf, cu gropi cârpite cât de cât în ultimele zile, străzile Zalăului mai au o „calitate". Aceea că multe dintre ele, chiar situate în zona centrală a orașului, nu au coșuri de gunoi. pagina Deputatul Mirel Taloș: "Directorii APIA au fost demiși abuziv" Potrivit deputatului PNL, Mirel Taloș, printre abuzurile noului Guvern, generate de dorința acerbă de a acapara toate funcțiile publice centrale și locale, se numără și demiterea abuzivă a directorilor executivi ai centrelor județene APIA. pagina Mieii sălăjenilor, la control DSVSA recomandă sălăjenilor să achiziționeze came de miel și alte produse alimentare numai din locuri autorizate sanitar, altfel existând pericolul expunerii la unele toxiinfecții alimentare. pagina Deja vu Caffe vizavi de școala "Simion Bărnuții" Muzică adevărată pentru oameni adevărați! Reprezentant al Monitorului Oficial în Sălaj preia anunțuri pentru Monitorul Oficial Apariție în 24 ele ore! Tel. 0260 611364, 0260 616807