Magazin Sălăjean, octombrie 2010 (Anul 15, nr. 190-210)

2010-10-19 / nr. 202

l Cotidian de informație, opinie și publicitate Sălăjenii înghit lunar medicamente compensate de 500.000 de lei Cu toate că autoritățile din domeniul Sănătății încearcă să stabilizeze situația și să acopere cheltuielile ivite de-a lungul ultimilor ani în sistem, sumele pompate se dovedesc insuficiente, deși e vorba de sute de milioane de euro. Asta, din cauză că, în ultimii 10 ani, consumul de medicamente a sporit enorm, doar în Sălaj trebuind decontați lunar aproximativ 500.000 de lei pentru medicamente compensate, gratuite și pentru Programele de sănătate. ---------....................................................................................... ......................................................... .........,..............t pagina 3 Nou în Sălaj! Servicii europene de iridodiagnosticare prin telemedicină Iridologia este o metodă de observare care constă în notarea semnelor pentru a se ajunge la un diagnostic medical imediat, ajută la întocmirea unei anamneze corecte și la stabilirea unui diagnostic personalizat. ...............................■..........................pagina 5 Remat Zalău își caută alt antrenor Conducerea campioanei ia măsuri după ratarea primului obiectiv, tehnicianul Radovan Gacic și falsul Fabio Dalia Pria urmând să părăsească Zalăul în următoarele zile. Cel mai vehiculat nume pentru postul de antrenor principal este al canadianului Stelio de Rocco, care a pregătit în trecut Tomis Constanța. Oficialii Regatului au purtat și în vară discuții cu acesta, dar atunci nu s-a ajuns la o înțelegere. ------..........................................■% pagina 6 Pâine mai ieftină pentru pensionari și șoferi Chiar dacă la nivel național scumpirile lovesc dur în prețul produselor alimentare, la Zalău, pâinea se ieftinește. Printr-un parteneriat încheiat între conducerea Casei de Ajutor Reciproc a Pensionarilor Zalău și o societate comercială din municipiu, pensionarii sălăjeni vor putea achiziționa, începând de joi, produse de panificație mai ieftine. în aceleași condiții, aproximativ 1.000 de membri ai Sindicatului Șoferilor Filiala Sălaj beneficiază de reduceri la produsele de panificație. i.......rrrr it ni..krrrlirlii inimi TOWHnrilii..... . .................................... pagina 2 Profesorii mai pot schimba Legea Educației Cadrele didactice sălăjene încă pot să mai aducă propuneri de modificare a proiectului Legii Educației Naționale. Este vorba despre proiectul legii aprobat de Camera Deputaților, variantă asupra căreia Guvernul intenționează să-și asume răspunderea. mnitorotrnriiiirii iiij^^ pagina 2 Primul Centru de Consiliere pentru alcoolici se deschide, astăzi, la Zalău începând de astăzi, persoanele dependente de consumul de alcool, precum și familiile acestora, care în majoritatea cazurilor devin victimele abuzurilor verbale și fizice, au posibilitatea de a beneficia de consiliere gratuită pentru a renunța la acest viciu. Episcopia Sălajului, prin Asociația Filantropia Porolissum Zalău, inaugurează, astăzi, Centrul de Consiliere și Informare pentru persoanele cu probleme în consumul de alcool, precum și pentru membrii familiilor acestora, fiind primul centru de acest fel deschis în județul Sălaj. ................................ pagina 3