Magazin Sălăjean, noiembrie 2010 (Anul 15, nr. 211-232)

2010-11-01 / nr. 211

'tElsröDi £ E_ NU St ÎMPRUMUTĂ Cotidian de informație, opinie și publicitate Coșmar la Școala „Speranța” In timp ce pentru majoritatea dintre noi actul de învățământ e floare la ureche, există copii ce iau în piept în fiecare zi această activitate. Sunt copiii cu dizabilități înscriși la Școala „Speranța" din Zalău, pentru care a scrie, a citi, a desena sau chiar a vorbi este nespus de dificil, fiecare din aceste acțiuni necesitând concentrare maximă. De câteva luni, însă, micuții sunt tulburați zi de zi în procesul educațional de zgomote infernale și praf, provenite de pe șantierul deschis la unitatea de învățământ vecină, Școala Gimnazială „Mihai Eminescu". pagina 3 n ța Unirii (în spatele Prefecturii) Cercetat în libertate pentru șantaj și pornografie pe internet Deși este cercetat pentru comiterea a nu mai puțin de cinci infracțiuni, clujeanul B. László se află în stare de libertate. Președintele Judecătoriei Zalău, judecător Claudiu Rareș Podar, ne-a declarat, vineri, că instanța a respins cererea de arestare preventivă pentru 29 de zile a lui B. László. Motivația pentru care a fost dispusă cercetarea în stare de libertate nu ne-a fost comunicată, dosarul putând fi accesat doar în cursul zilei de astăzi. pagina 5 LIDERUL PRESEI SALĂJENE Angajăm redactor CV - urile se depun la sediul redacției, str. N. Titulescu nr. 1. Relații la tel. 0260 611364 9 Ionel Ciunt administrează județul încă patru ani Scaunul de administrator public al județului pus la bătaie zilele trecute nu a trezit prea mare interes. Așa se face că pentru concursul organizat în zilele de 15 octombrie (proba scrisă) și 18 octombrie (interviul) a fost depus un singur dosar, și anume cel al lui Ionel Ciunt, adică al fostului administrator, care a și câștigat, de altfel, "bătălia”. pagina 2 Iuliu Nosa, dezamăgit de colegii săi parlamentari "Având în vedere ce s-a întâmplat în Parlament, miercuri, la votul pentru moțiunea de cenzură, îmi exprim totala dezamăgire. Cert este că, de miercuri, avem un Guvern cu zero susținere parlamentară", a declarat vineri, în cadrul unei conferințe de presă, deputatul PSD, Iuliu Nosa. pagina 2 Conferință est-europeană privind bolile , la Zalău în jur de 120 de specialiști în domeniul maladiilor genetice rare, din opt țări europene, au participat, vineri și sâmbătă, la Zalău, la cea de-a doua Conferință Est-Europeană în Sindromul Prader Wills, manifestare organizată de Asociația Prader Willi Romania, în parteneriat cu Organizația Internațională Prader Willi, Asociația Prader Willi Norvegia, Centrul de Boli Rare Frambu-Norvegia și Universitatea de Medicină și Farmacie din Timișoara. pagina 2 CARP Zalău a acordat diplome de excelență și onoare Pensionarii sălăjeni au sărbătorit, vineri, 20 de ani de activitate a Federației Naționale "Omenia" care încadrează Casele de Ajutor Reciproc a Pensionarilor (CARP) din toată țara. Evenimentul a fost organizat de conducerea CARP Zalău, la sediul Clubului Pensionarilor. pagina 4