Magazin Sălăjean, decembrie 2010 (Anul 15, nr. 233-250)

2010-12-03 / nr. 233

Nr. 233 (3.383) PERIODICE NU SE ÎMPRUMUTĂ Miercuri, 3 decembrie 2010 www.magazinsalajean.ro 12 pagini - 1,5 lei De ziua națională a României, * Ploaia și frigul au închis gura oficialităților Festivitățile programate miercuri, la Zalău, cu prilejul Zilei Naționale a României, au fost date peste cap de capriciile vremii. Programate pentru ora 15.00, depunerile de coroane ale oficialităților locale la busturile personalităților sălăjene: Iuliu Maniu, Corneliu Coposu, Simion Bărnuțiu, Gheorghe Pop de Băsești, Victor Deleu, dar și la Cimitirul Eroilor au avut totuși loc, în ciuda ploii insistente și a vremii reci. pagina 2 Decupează acest talont beneficiezi de 5 % reducere în plus: Nume _ Prenume _ Vârsta _ carpet mm/ www.carpeta.ro detalii la 0800811100 apel gratuit Recalificare și consiliere profesională pentru aproximativ 300 de șomeri Aproximativ 300 de șomeri înscriși în baza de date a Agenției pentru Ocuparea Forței de Muncă Sălaj vor beneficia de consiliere și formare profesională, în vederea reintegrării lor pe piața muncii, acțiunile făcând parte din proiectul „Șomerii de azi, profesioniștii de mâine", derulat de SC Formarom SRL Zalău. pagina 2 Moartea unui bărbat deschide cutia Pandorei la Ip Un accident mortal de circulație, petrecut marți dimineața în localitatea Ip, a scos la iveală relațiile "aprinse" dintre reprezentanții comunei și conducerea Secției Drumuri Naționale Sălaj. pagina 3 Pomii de iarnă ai Direcției Silvice nu au trecere Nicio societate comercială nu s-a prezentat ieri, la licitația organizată de Direcția Silvică (DS) Sălaj, pentru vânzarea pomilor de iarnă din speciile molid și pin negru, în ciuda prețului pe care silvicultorii îl estimează ca fiind "extrem de mic". pagina 3 Interviuri din „Magazin Sălăjean” intr-o carte: „Rotisorul politic" Astăzi, la Gala Presei Sălăjene, ediția a patra, va fi lansată cartea „Rotisorul politic" (Ed. Caiete Silvane, Zalău, 2010), carte ce cuprinde interviuri publicate de Daniel Săuca în cotidianul „Magazin Sălăjean", după emisiunile realizate la Radio Transilvania Zalău. pHgínH 4 Patru microbuze școlare în... drum spre Sălaj pagina 12