Magazin Sălăjean, decembrie 2012 (Anul 17, nr. 229-244)

2012-12-17 / nr. 239

Educație pentru sănătate cu Școala Postliceală Sanitară "Christiana" Zalău în preajma sărbătorii creștine Sfântul Nicolae, în perioada 4-10 decembrie 2012, dr. dr. Iluță Sorin Gabriel, directorul Școlii Postliceale Sanitare "Christiana" Zalău, a susținut moral și financiar desfășurarea proiectului educațional având ca temă "EDUCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE" cu participarea interactivă a cadrelor didactice medicale ale școlii: prof. Csakvari Adriana, Ilieș Simona, Matei Simina, Briciu Ioana, Frătean Bianca. Proiectul s-a materializat prin încheierea de parteneriate interinstituționale între Școala Postliceală Sanitară "Christiana" Zalău și următoarele unități de învățământ școlar și preșcolar, după cum urmează: Școala S. Bărnuțiu, Școala M. Eminescu, Grădinița I. Creangă, Grădinița nr. 4, Grădinița Voinicel și Grădinița Pinocchio. Obiectivele educative target urmărite în cadrul proiectului au fost ca școlarii și preșcolarii să înțeleagă noțiunea de igienă și sănătate precum și importanța lor pentru viața omului, să-și însușească cunoștințe privind igiena corporală și dentară pentru ași forma deprinderi igienice, să cunoască consecințele nerespectării normelor de igienă și curățenie. La finalul proiectului, copiii și-au însușit cunoștințe privind igiena corporală, a dinților, a mâinilor, a urechilor, a ochilor, a nasului, a unghiilor, a părului, a încălțămintei îmbrăcămintei, a locuinței, a alimentației și drept răsplată Școala Postliceală Sanitară "Christiana" Zalău a dăruit celor aproximativ 160 de Școlari și preșcolari cadouri cu semnificația Sfintelor sărbători creștine Sfântul Nicolae, cuprinzând produse de igienă corporală și dentară, cărți educative și, bineînțeles, dulciuri. în încheiere, conducerea Școlii Postliceale Sanitare" Christiana" Zalău își asumă angajamentul de a continua și în cursul anului 2013 seria proiectelor educaționale în cadrul parteneriatelor interinstituționale, împreună cu unitățile de învățământ din municipiul Zalău. Coordonator proiect, profesor Csakvari Adriana Magazin Sălăjean Luni, 17 Decembrie 2012 Câteodată e mai aproape să zbori din Ungaria! Preț pentru călătorie Intr-un singur sens, inclusiv taxele, tantele neopționale, taxa de rezervare maxima și geanta de mână mică (max 42x 32x25cm) Pentru bagajele de mână man și pentru fiecare bagaj înregistrat se percep taxe suplimentare. Prețul va fi încasat in lei la cursul de schimb Wizz Air din ziua plăpi Numărul de locuri la prețul menționat este limitat Detalii despre politica pavtoare la bagajele de mână. wizzair com .fw fir wizzair.com