Magazin Sălăjean, ianuarie 2013 (Anul 18, nr. 1-19)

2013-01-09 / nr. 3

Miercuri, 9 ianuarie 2013 Magazin Sălăjean 1. Va reuși Remat Zalău să câștige eventul și în acest an? Problemele financiare cu care se confruntă clubul zălăuan au afectat și jocul echipei, iar acest lucru s-a văzut la finalul turului, echipa clasându-se pe locul șase. A fost schimbat antrenorul, iar în lot au avut loc două modificări. Situația delicată a clubului, dar și lotul de care dispune principala contracandidată, Tomis Constanța, face ca șansele Rematului la câștigarea eventului să fie destul de mici. 5. Se va califica naționala feminină de handbal la Campionatul Mondial din Serbia. Slovacia nu este un adversar de temut, iar lotul României cuprinde și câteva jucătoare valoroase, care pot face diferența. Chiar dacă Gheorghe Tadici a început reconstrucția echipei naționale înainte de Europeanul din Serbia, România are șanse mari să ajungă la Mondialele organizate în aceeași țară. 2. încheie HC Zalău sezonul 2012 - 2013 pe un loc de cupă europeană, în ciuda faptului că gruparea condusă de Gheorghe Tadici a pierdut la finelele sezonului trecut o serie de jucătoare valoroase, experiența managerului zălăuan și dorința fetelor de a demonstra că medalia de bronz obținută anul trecut nu a fost o întâmplare îmi dă speranța că HC Zalău va "prinde" și în acest an un loc de cupă europeană. 4. Va deveni Flacăra Halmășd campioană județeană la fotbal și în 2013? Deși a terminat turul în fotoliul de lider, în pauza de iarnă au apărut anumite probleme la campioana en-titre. Potrivit unor surse din cadrul clubului, o parte din jucători nu vor mai evolua și în retur, ceea ce va afecta evoluția echipei. 8. Va fi desemnată și în acest an Andrada Vincze sportiva anului la CSM Zalău, în urmă cu patru ani, tenismena zălăuană a fost desemnată sportiva anului atât la CSS Zalău, cât și la CSM Zalău, fiind nominalizată, în premieră, sportiva anului și la nivel de Sălaj. Andrada Vincze și-a propus obiective îndrăznețe și în acest an, iar șansele ca aceasta să fie depășită în clasament de atleta Paula Todoran sunt destul de reduse. 7 . își va păstra Călin Marincaș supremația în clasamentul celor mai buni sportivi din Sălaj? Dacă se va întocmi, la fel ca în anii anteriori, un clasament strict după criteriile impuse de ANST, va fi greu ca instructorul clubului Terra Kid Zalău să fie detronat. Situația s-ar schimba însă dacă Direcția Județeană pentru Sport și Tineret ar ține cont de impactul fiecărei ramuri sportive și de rezultatele echipelor reprezentative. Este greu de crezut că DJST va schimba criteriile de punctare. 10. Va promova campioana județului Sălaj în Liga a III-a de fotbal? Favorite la câștigarea Ligii a IV-a sunt Flacăra Halmășd și CS Barcău Nușfalău. Gruparea condusă de Adrian Damian ar putea profita de problemele apărute în această iarnă la Flacăra Halmășd, iar dacă factorii locali se vor implica serios în susținerea echipei, există toate premisele ca formația din Nușfalău să promoveze în al treilea eșalon fotbalistic al țării. 6. Va reuși sa promoveze FC Zalău în Liga a II-a la finalul sezonului? Din păcate, la echipa de fotbal nu există un proiect clar care să aibă și o finalitate. Dacă în urmă cu patru sezoane, când s-a promovat în Liga III-a, conducerea ar fi stabilit un proiect în care, principalul scop să fie creșterea jucătorilor tineri din județ și formarea unui lot omogen, astăzi am fi vorbit, probabil, la un alt nivel despre fotbalul zălăuan. 3. își va îndeplini Phoenix Șimleu obiectivul propus în acest sezon - salvarea de la retrogradare? Gruparea antrenată de Mircea Abraham a avut o evoluție peste așteptări în turul campionatului, iar răspunsul nu poate fi decât unul pozitiv. 9. Rămâne Adrian Fărcaș director la Direcția Județeană pentru Sport și Tineret (DJST) Sălaj? Atât oameni din lumea sportului, cât și din alte domenii au contestat numirea lui Adrian Fărcaș la șefia DJST Sălaj, în urmă cu trei ani, când mi-am propus pentru prima dată zece întrebări din și pentru lumea sportului sălăjean, am răspuns corect la șapte dintre ele, în urmă cu doi ani am răspuns greșit doar la două întrebări, iar anul trecut am răspuns corect la toate cele zece întrebări. Marius Morar