Magazin Sălăjean, octombrie 2016 (Anul 21, nr. 189-209)

2016-10-10 / nr. 194

Luni, 10 Octombrie 2016 nr. 194 (4.813) 1,5 lei www.magazinsalajean.ro Telefon: 0260 611364; 0360 566076; Fax: 0360 566067 Liderul presei sălăjene fi facebook.com/MagazinSalajean Ei sunt candidații pentru șefia unităților de învățământ din Sălaj Lista candidaților pentru funcția de director în școlile și grădinițele din județ a fost făcută publică la finalul săptămânii trecute. Potrivit informațiilor furnizate de către reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean Sălaj, din totalul celor 109 aspiranți la un fotoliu de director, 104 au trecut de primul hop, respectiv cel al selecției de dosare. Pentru ceilalți șase Florinel Bodea (candidat pentru postul de director adjunct la Liceul Tehnologic nr. 1 Sîg), Luminița-Sorina Cordea (aspirant pentru șefia Școlii Gimnaziale „Traian Crețu" Năpradea și a Centrului Școlar pentru Educație Incluzivă Șimleu Silvaniei), Mariana Peștean (candidat pentru postul de director al Liceului din Sîg), Gheorghe Revnic (candidat la șefia Colegiului Național Silvania Zalău) și Gheorghina Dana Rus (înscrisă pentru funcția de director al Liceului Tehnologic „Mihai Viteazul" Zalău) - competiția s-a încheiat, după ce ISJ Sălaj a constatat că din dosarele lor lipseau anumite documente. Unii dintre candidați s-au înscris în cursă atât pentru funcția de director, cum este și cazul Sorinel Pop-Cazac, care concurează pe cele două funcții puse la bătaie la Școala Gimnazială „Lucian Blaga" Jibou. Alții au intrat în competiție pentru șefia a două unități de învățământ. In astfel de situații se găsesc Adrian Gionea-Revnic, care își încearcă norocul la Liceul Tehnologic nr. 1 din Surduc, dar și la Școala Gimnazială „Iuliu Maniu" Zalău, a Aureliei Pavel, care țintește atât cel mai înalt fotoliu din Școala Gimnazială „Porolissum" Zalău, cât și pe cel de la Școala Gimnazială nr. 1 Agrijori Viorelei Chesăuan, candidat la Liceul Tehnologic „Ioan Ossian" Șimleu Silvaniei, dar și la Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Șimleu Silvaniei. - continuare în pag. 3- PAGINA 3 Lege în sprijinul nevoiașilor. Bonurile de hrană în valoare de 500 de lei vor ajunge la familiile cu venituri mici Deputații și senatorii au adoptat o lege care vine în sprijinul familiilor cu copii, din categoria celor al căror venit nu depășește 1.200 de lei lunar. „Statul este obligat prin Constituție să asigure traiul zilnic al cetățenilor săi, dar, din păcate, la noi nu se mai întâmplă acest lucru", spuneau inițiatorii proiectului legislative în notele de fundamentare ale proiectului. PAGINA 2 Peste 1.300 de oferte de muncă tentante, în mai multe țări UE . Sălăjenii care doresc să plece la muncă în străinătate, pot studia și ofertele puse la dispoziție prin rețeaua EURES, cea care pune la bătaie 1.302 locuri de muncă vacante în câteva țări din Uniunea Europeană:... PAGINA 3 Anestezistul loan Costinaș, condamnat cu suspendare de către judecătorii zălăuani Medicul anestezist loan Costinaș a fost găsit vinovat de uciderea din culpă a unui pacient și condamnat, zilele trecute, de către Judecătoria Zalău, la doi ani de închisoare cu suspendare pe durata unui termen de încercare de patru ani. PAGINA 5 EUR 4.4949; GBP 4.9835; USD 4.0411; CAD 3.0481; 100 HUF 1.4784; XAU 163.1972;