Magazin Sălăjean, ianuarie 2018 (Anul 23, nr. 1-17)

2018-01-26 / nr. 14

Vineri, nr. 14 0 , ■ 12 ... 26 ianuarie 2018 (5.112) 1 lei pagini www.magazinsalajean.ro Telefon: 0260 611364; 0360 566076; Fax: 0360 566067 Liderul pre S C l sălăjen. Rămâne cum am stabilit: Deputatul “Como” transformă Ambulanța Sălaj într-o afacere de familie I facebook.com/MagazinSalajean Ultimul calificativ din cariera celui mai longeviv secretar al municipiului Zalău Stelian Petroviță, secretarul municipiului Zalău de peste 25 de ani, a înregistrat, conform votului din ședința de Consiliu Local (CL) de joi, 25 ianuarie 2018 "performanțe profesionale deosebite", primind astfel, prin votul unanim al consilierilor locali, calificativul „Foarte bine" pentru anul trecut. Acest calificativ a fost acordat după ce consilierii locali au studiat Referatul Direcției Resurse Umane și salarizare, precum și rapoartele Consiliilor de specialitate ale CL al municipiului Zalău. Calificativul de « Foarte Bine » a fost acordat lui Stelian Petroviță pentru îndeplinirea obiectivelor precum și pentru îndeplinirea criteriilor de evaluare a performanțelor profesionale și individuale în funcția de Secretar al Municipiului Zalău. Acest calificativ este ultimul dinaintea încetării activității lui Stelian Potroviță în cadrul Primăriei, acesta anunțând, joi, că peste doar câteva luni se va pensiona. Stelian Potroviță este unul dintre cei mai vechi angajați ai Primăriei Zalău, dar și cel care a ocupat funcția de secretar al Municipiului pentru cea mai lungă perioadă de timp, acesta promovând concursul pentru ocuparea acestei funcții în luna august a anului 1992. ■ F.N. Agresiune pe străzile Zalăului Bărbat în stare gravă, după ce a fost tăiat în zona gâtului Un bărbat a ajuns în stare gravă la spital, joi, 25 ianuarie, după ce a suferit leziuni grave în zona gâtului, în urma unui conflict avut cu un alt bărbat. Agresiunea a avut loc în jurul orei 10, pe strada George Coșbuc, din Zalău, pe fondul unei altercații între cei doi bărbați. Surse din cadrul anchetei ne-au declarat că agresorul, în urma unor discuții contradictorii pe care le-a avut cu victima, i-a aplicat acesteia mai multe lovituri cu un corp tăios, în zona gâtului, provocându-i leziuni grave. La fața locului au intervenit echipaje ale ISU și Ambulanței sălăjene, cu asistent, care l-au găsit pe pacient în stop cardio-respirator. Potrivit reprezentanților Ambulanței sălăjene, după efectuarea manevrelor de resuscitare timp de aproximativ zece minute, la fața locului a sosit un alt echipaj al Ambulanței, de această dată ca medic, fiind continuate manevrele pentru încă 25 de minute; în cele din urmă, cu mari eforturi, victima și-a revenit și a fost transportată la Unitatea de Primiri Urgențe din cadrul Spitalului Județean Zalău pentru investigații și tratament. Agresorul a fost prins la scurt timp după comiterea faptei. ■ F.N. Cinci blocuri din Zalău - prioritare în planul de reabilitări termice din acest an Pagina 2 Sală de păcănele din Zalău, prădată de un bărbat mascat Paginal2