Magazin Sălăjean, mai 2022 (Anul 27, nr. 79-100)

2022-05-04 / nr. 81

^ Miercuri 4 Mai 2022 A-vânzări imobiliare *** Persoană fizică vând apartament, două camere, zonă centrală, strada Crișan, finisat și mobilat. Preț negociabil. Informații la telefon 0746-651276 sau 0745-865739. Terenuri *** Vând 40 de ani pământ intravilan și intabulat,bun pentru casă în Meseșenii de Sus. Telefon: 0747401105. Case, spații comerciale ***Vând casă, anexă în Fizeș com. Sâg și teren 2.400 mp.Casa e compusă din 2 camere, bucătărie, hol, baie, cămară și beci. Utilități electricitate și apă. Preț 10.000 Eneg. Telefon 0745049878. ***Cumpăr casă cu 2 dormitoare, baie, living, bucătărie, grădină și curte în Zalău. Telefon 0787517922 F vânzări diverse ***Vând azotat și complexe: cărbune, cărbune lignit, porumb (localitatea Sărmășag) Telefon 07226923316 ***Vând mașină de cusut Singer original. Preț 1200 lei. Telefon 0741044850 a ............................cumpărări diverse *** Cumpăr timbre filatelice clasice, cărți poștale clasice, bancnote România, fotografii vechi din localitățile județului Sălaj, antichități. Relații la numărul de telefon 0744583446. H ...................... diverse ***Doresc să adopt cățel ciobănesc german sau ciobănesc mioritic sau labrador.Telefon 0787517922 n - -..........—...—oferte închirieri *** Ofer chirie gratis la o familie de pensionari serioși la o casă de la țară cu toate utilitățile. Relații la numărul de telefon 0787517922. Dați strălucire mașinii dumneavoastră! “Estella" — 1995 NOU! "Estella” 2012 Vulcanizare SPĂLĂTORIA AUTO “Estella" — 1995 Zalău, str. Fabricii 19A (bloc Dalia g ^ pensiunea Ramona) Tel. 0744 398 907; 0260 662 533, fax. 0360 8lO 594 estelll992@yaboo.com PROGRAM Marți - Sâmbătă: 8 - 18 (flexibil) Duminică: închis (excepție: martie, decembrie) • 4 piste spălare simultană • detailing, pregătirea mașinii pentru vânzare • vulcanizare autoturisme — microbuze • spălări tapițerii auto, covoare • dezinfectare autovehicule • la înțelegere, alte servicii conexe • "CASSA” vă oferă cafea, ceai, internet Wi-fi • obiectiv supravegheat video — 8 camere Sunteți bineveniți! m I Anunțurile de mică și mare publicitate pentru ziarele * Magazin Sălăjean * Curierul National * * Informația Zilei Satu Mare * se pretau la redacția ziarului Magazin Sălăjean (în spatele Prefecturii) Magazin Sălăjean Gheorghe Tadici: „Schimbarea a fost necesară, pentru a putea renaște handbalul românesc” „Magicianul de la poalele Meseșului", cum l-a intitulat 11ie Dobre I in cartea sa pe profesorul Gheorghe Lidici, și-a început al optulea mandat in Consiliul de Administrație al Federației Române de Handbal. Vor fi 32 de ani, „o jumătate de viață de om", după cum spune chiar managerul formației HC Zalău. Este omul care a spus întotdeauna lucrurilor pe nume, dar care a și făcut performanță un handbal, iar dovada sunt rezultatele obținute atât la nivel de echipe de club (IC Zalău și Oltchim Râmnicu Vâlcea), cât și la I .a echipa națională - vicecampion mondial in 2005 - cel mai bun rezultat ! u., din ultimii 49 de ani. Contestat de unii, dar apreciat de alții, Tadici a demonstrat și la alegerile de săptămâna trecută că rămâne un titan la handbalului românesc, fiind ales, pentru a doua oară consecutiv, cu cel mai mare număr de voturi în Consiliul de Administrație „Probabil că lumea a apreciat ceea ce am făcut pentru handbalul românesc, în ciuda faptului că fostul președinte, Dedu, vorbea mai mult despre mine decât despre contracandidații săi și mă prezenta în diverse forme la emisiunile la care a fost invitat înaintea alegerilor. Lumea a văzut ce am făcut pentru handbal și ce am produs în toți acești ani și le-a plăcut și ideile mele despre ceea ce înseamnă viitorul handbalului românesc. Sunt cel mai longeviv membru în Consiliul de Administrație, am început al optulea mandat și vor fi 32 de ani, o jumătate de viață de om", a precizat fostul selecționer, care speră să se pună accentul în viitor pe copii și juniori. „Este un Consiliu de Administrație cu mulți debutanți, cu reprezentanți de la copii și juniori, dar sper că așa se va analiza și situația la copii și juniori, pentru că eu am cerut de mult timp acest lucru, dar domnul Dedu a fost preocupat mai mult de cadrul lui de protocol...". Handbalul românesc s-a aflat pe o pantă descendentă în ultimii ani, lucru demonstrat prin rezultate „Din punct de vedere valoric, am coborât la toate nivelurile. Cu fetele am ajuns în urna a treia valorică la Mondiale și în urna a patra la Europene. Mai jos de atât era aproape imposibil de ajuns. E un moment critic pentru cei care au venit la conducerea handbalului românesc, dar sunt doi oameni care au făcut performanță în arbitraj: a fost un cuplu de elită, care a arbitrat la Campionatele Europene, la Mondiale și la Jocurile Olimpice. Sorin Dinu a fost vicepreședinte și în mandatul trecut, cunoaște legile, iar Constantin Din (actualul președinte, n.r.) a demonstrat că este un profesionist și sper să fie și diplomat. Un lucru foarte important este faptul că la Comisia de Apel, o comisie foarte importantă de altfel, a fost ales președinte Florin Ichim, un avocat de elită, pe care președintele Dedu nu a putut să-l îngenuncheze și care a plecat în urmă cu doi ani, deși a fost ales și la alegerile anterioare. Este un om foarte apreciat și va fi nevoie de el în federație. Sigur nu va trece prin biroul președintelui înainte să ia o decizie la Comsia de Apel", este de părere Gheorghe Tadici. Tehnicianul zălăuan consideră că schimbarea era necesară, pentru a putea renaște handbalul românesc „îmi pare rău pentru unii care nu au mai „prins" un mandat în Consiliul de Administrație și mă refer aici la Vasile Pavel, care a făcut cupluri bune în arbitraj, la Gheorghe Bejinariu, la Remus Drăgănescu, care a pierdut la un singur vot. Drăgănescu e un tehnician de mare valoare, care a condus activitatea la nivel de junioare și senioare și era nevoie de experiența lui în Consiliul de Administrație. Sper să fie un Consiliu de Administrație productiv, cu oameni echilibrați, care să gândească pentru binele handbalului. Schimbarea a fost necesară, pentru a putea renaște handbalul românesc, în urmă cu opt ani, dacă cineva mi-ar fi spus că handbalul românesc va ajunge atât de jos, i-aș fi spus că este nebun și că nu pot să cred așa ceva", a adăugat Tadici. Prin mâna antrenorului zălăuan au trecut generații întregi de jucătoare, unele devenind consacrate la nivel național, chiar și internațional, iar Tadici consideră că în România există, în continuare, atât talente, cât și antrenori devotați, care pot să readucă handbalul acolo unde a fost odinioară. „Handbalul trebuie resuscitat, pentru că talente avem, antrenori profesioniști sunt, iar cu o instruire bună, handbalul poate urca din nou acolo unde a fost odinioară, înainte nu a fost o strategie clară, iar semnalul că lucrurile nu s-au îndreptat în direcția bună a fost cât se poate de clar încă din primul tur: în turul doi, 13 persoane care au votat cu Dedu în primul tur, au trecut de partea cealaltă, oameni fără coloană vertebrală, oportuniști. Dedu nu a știut nici măcar să își păstreze oamenii din Consiliul de Administrație, fiindcă în campanie a vorbit numai despre el. Nu a știut să-i susțină nici măcar pe cei care i-au fost loiali. La alegerile de săptămâna trecută, în sală au fost 25 - 30 de persoane care nu au avut nicio tangență cu handbalul, au fost trimiși speciali", mărturisește Tadici. 134 de voturi a obținut Tadici la alegerile de săptămâna trecută, iar în urmă cu patru ani, când a fost, din nou, cel mai votat membru în Consiliul de Administrație, a obținut 124 de voturi. ■ M. M.