Magazin Sălăjean, iunie 2022 (Anul 27, nr. 101-118)

2022-06-24 / nr. 114

Vineri 24 Iunie 2022 *** Persoană fizică vând apartament, două camere, zonă centrală, strada Crișan, finisat și mobilat. Preț negociabil. Telefon 0746- 651276 sau 0745-865739. Terenuri *** Vând 40 de ani pământ intravilan și intabulat,bun pentru casă în Meseșenii de Sus. Telefon: 0747 401105. ***Vând 2 terenuri extavilane, întabulate:1300 mp, respectiv 3020 mp. situate în imediata vecinătate a intravilanului mun. Zalău, în zona Valea Părului detalii la tel. 07339831651 Case, spații comerciale ***Vând casă, anexă în Fizeș corn. Sâg și teren 2.400 mp.Casa e compusă din 2 camere, bucătărie, hol, baie, cămară și beci. Utilități electricitate și apă. Preț 10.000 Eneg. Telefon 0745049878. * vânzări diverse ***Vând azotat și complexe: cărbune, cărbune lignit, porumb (localitatea Sărmășag) Informații la numărul de telefon 07226923316 *** Vând remorcă 550 kg. marca STEMA, stare perfectă, înscrisă cu toate taxele la zi, verificarea valabilă 2 ani. Telefon 0787517922 *** Vând mobilă dormitor, dulap cu 4 uși, pat de două persoane, 2 noptiere și masă tv. Informații la numărul de telefon 0747401105 fi----------------------------cumpărări diverse *** Cumpăr în Zalău loc de veci pentru două persoane. Informații la numărul de telefon 0752 213676. *** Cumpăr timbre filatelice clasice, cărți poștale clasice, bancnote România, fotografii vechi din localitățile județului Sălaj, antichități. Informații la numărul de telefon 0744 583446. decese, comemorări Suntem alături de familia îndurerată la marea pierdere a colegului nostru ȚURDAȘ MARCEL VIRGIL Sincere condoleanțe. Dumnezeu să îl odihnească în pace. Colectivul Direcției pentru Agricultură Sălaj O rugăciune, o lumânare și lacrimi acum la trecerea la cele veșnice a celui care a fost prietenul nostru VIRGIL MARCEL ȚURCAȘ Dumnezeu să-l odihnească în pace. Romeo și Adina Sărea Colectivul Spitalului Județean de Urgență Zalău își exprimă regretul și profunda tristețe pentru trecerea în neființă a subprefectului județului Sălaj, dl. TURCAȘ MARCEL VIRGIL. 99 Gândurile noastre se îndreaptă și spre familie, în aceste momente de adâncă tristețe. Transmitem colegei noastre, Țurcaș Maria Angela, întreaga noastră compasiune și sincere condoleanțe. Dumnezeu să-l odihnească în pace și să-i aibă în pază familia. Magazin Sălăjean Un fotbalist născut în Zalău a debutat în noul sezon al Ligii Campionilor Noul sezon al Ligii Campionilor la fotbal a debutat marți, cu meciurile din turul 1 preliminar, care se desfășoară în Islanda, sub formă de turneu, la care participă echipe din Andorra, San Marino, Estonia și Islanda. Andorra a fost reprezentată de formația Inter Club d'Escaldes, echipă la care activează și Raul Mihai Feher, un fotbalist născut la Zalău, dar care s-a stabilit ulterior în Spania, urmându-și părinții, care au plecat la muncă. De altfel, Feher, care este văr cu fostul fundaș al Armăturii și al FC Zalău, Cosmin Cosma, a început fotbalul în Spania, dar a revenit în țară pentru o perioadă de câțiva ani, evoluând la Viitorul Zalău, cu care a câștigat campionatul județean în acea perioadă. S-a întors în Spania, unde și-a continuat junioratul, activând apoi la Balaguer, echipă din prima ligă a Cataluniei, Lleida, din Liga a II-a, FC Andorra și CD Ibiza, toate din liga secundă a Cataluniei. Feher s-a transferat apoi la Inter Club d'Escaldes din Andorra, cu care a câștigat titlul. Marția seara, jucătorul născut la Zalău a debutat cu echipa sa în preliminariile Ligii Campionilor, câștigând cu scorul de 2 - 1 duelul cu La Fiorza, din San Marino. "M-am simțit foarte bine când a cântat imnul Ligii Campionilor. Este un sentiment special și puțini fotbaliști au această ocazie. Mă bucur că am câștigat semifinala, iar următorul meci, cel cu Víkingur (Islanda), din finală, va fi mai greu, fiindcă ei sunt mai aproape de profesionism decât noi. La noi puțini jucători trăiesc din fotbal", a declarat românul pentru sport.ro. Raul Mihai Feher are 25 de ani și evoluează pe postul de fundaș central. "Am jucat dintotdeauna pe acest post. Mă simt foarte bine, iar ultimele sezoane au fost foarte bune. Cu CD Ibiza am promovat în Spania, iar cu Inter Club d'Escaldes am câștigat titlul în Andorra", a mai afirmat zălăuanul. ■ M. M. Un ultim omagiu și regrete sincere la prematura trecere în neființă a celui care a fost VIRGIL TURCAS 9 9 Subprefect al județului Sălaj Sincere condoleanțe familiei îndoliate. Colectivul Agenției pentru Protecția Mediului Sălaj Anunțurile de mică și mare publicitate pentru ziarele * Magazin Sălăjean * Curierul National * * Informația Zilei Satu Mare * se preiau la redacția ziarului Magazin Sălăjean (în spatele Prefecturii) SC MESES SECURITY SRL cu sediul în Zalău, strada Fabricii nr. 10, etaj 2, județul Sălaj telefon: 0360 108830, 0744 795187, adresa e-mail: mesestalau@yahoo.com, având tehnică performantă în domeniul de securitate oferă soluții constând în: 9 - întocmite analize de risc la securitatea fizică; proiectare, instalare și întreținere sisteme de alarmă, camere de supraveghere și control acces - pază umană prin intermediul agenților de pază bine instruiți; - gardă de corp; - transport valori monetare; - consultanță în domeniu; - echipe de intervenție bine pregătite; - monitorizare cu ajutorul unui dispecerat în domeniul sistemelor de alarmă, sisteme video și a sistemelor de prevenire a incendiilor. • autorizații I.G.S.U. nr.7491 și 7492 din 18.10.2017 pentru proiectare, instalare și întreținere a sistemelor și instalațiilor de semnalizare, alarmare și alertare în caz de incendiu;