Magyar Pedagógiai Információ, 1971 (1-4. szám)
1971 / 1. szám
581. SZABOLCS Ottó: Az induktiv és deduktiv ut kérdéséhez a történel-szegTilti.soar.éstörténelentanitás, 16. évf. 1971. 5. sz. 16— 12. p . Hozzászólta Tibor János: A történelmi események "négydimenziós" szenlélete és J aczer András: Modell a vázlatkészitéshez c. e szánban megjelent cikkeihez, történelemtanítás 582. SZEBElflfl Péter: Történelemtanitás villes- invonalon [a Szovjetunióban.Történelemtanitás, 16. évf. 1971. 2. sz. 19-22. p. történelentanitás / külföldön oktatási folyamat korszerűsítése Szovjetunió külföld közoktatásügye 583. TIBORI János: A történelmi események "négydimenziós" szemlélete. ›Történelentanitás, 16. évf. 1971. 3- sz. 5-7. P« történelentanitás / gimnázium 584» TőTE Béla: Gondolatok a történelmi kirándulásról. ›Történelemtanitás, 16. évf. 1971. Г. sz. 20-21. p. tanulmányi kirándulás történelentanítás / középiskola 585. Történelmi olvasókönyv 2. Forrásszerelvények az egyetemes történelen A76-KSkO. / és Magyarország története /1526-ig/ tanításához. (Összeáll. jegyz. Gunst Péter, Eperjessy Géza. Bev. Makkai László.) 3. kiad. Bp. 1971. Tankönyvk. 355 p. 8. történelemtanítás / segédkönyv 586. TÖVIS Ferenci Shv u. tantárgy kezdeti tapasztalatairól. s Petőfi Képe, 26. évf. 1971. náj. 12. sz. 5. p. Világnézetünk alapjai 0. tantárgy tankönyv / Világnézetünk alapjai 587. VINCZE Sándor: A kisújszállási Móricz Zsigmond Gimnázium és Szakközépiskola társadalomtudományi szakterméről. s Történelemtanitás, 16. évf. 1971. 3. sz. 18-21. p. szaktantermi oktatás történelemtanitás korszerűsítése Kisújszállás, Móricz Zsigmond Gimnázium és Szakközépiskola 568. KACZULIK Margit: ív végi összefoglalás a Kenzeti Múzeum egyik kiállításának segítségével. s történetentanítás, 16. évf. 1971. 2. sz. 1-3. p. muzem és nevelés történelemtanítás / szakközépiskola szakközépiskola / történelemtanítás 76