Magyar Pedagógiai Információ, 1971 (1-4. szám)

1971 / 1. szám

581. SZABOLCS Ottó: Az induktiv és deduktiv ut kérdéséhez a törté­ne­l-szegTilti.soar.é­störténelentanitás, 16. évf. 1971. 5. sz. 16— 12. p . Hozzászólt­a Tibor János: A történelmi események "négy­­dimenziós" szenlélete és J a­c­z­e­r András: Modell a váz­­latkészitéshez c. e szánban megjelent cikkeihez, történelemtanítás 582. SZEBElflfl Péter: Történelemtanitás villes- invonalon [a Szovjet­unióban­.­­Történelemtanitás, 16. évf. 1971. 2. sz. 19-22. p. történelentanitás / külföldön oktatási folyamat korszerűsítése Szovj­et­unió külföld közoktatásügye 583. TIBORI János: A történelmi események "négydimenziós" szemléle­­te. ›Történelentanitás, 16. évf. 1971. 3- sz. 5-7. P« történelentanitás / gimnázium 584» TőTE Béla: Gondolatok a történelmi kirándulásról. ›Történelem­­tanitás, 16. évf. 1971. Г. sz. 20-21. p. tanulmányi kirándulás történelentanítás / középiskola 585. Történelmi olvasókönyv 2. Forrásszerelvények az egyetemes tör­té­ne­len A76-K­SkO. / és Magyarország története /1526-ig/ taní­tásához. (Összeáll. jegyz. G­u­n­s­t Péter, Eperjessy Géza. Bev. Makkai László.) 3. kiad. Bp. 1971. Tankönyvk. 355 p. 8­­. történelemtanítás / segédkönyv 586. TÖVIS Ferenci Shv u.­ tantárgy kezdeti tapasztalatairól. s Petőfi Képe, 26. évf. 1971. náj. 12. sz. 5. p. Világnézetünk alapjai 0. tantárgy tankönyv / Világnézetünk alapjai 587. VINCZE Sándor: A kisújszállási Móricz Zsigm­ond Gimnázium és Szakközépiskola társadalomtudományi szakterméről. s Történelem­­tanitás, 16. évf. 1971. 3. sz. 18-21. p. szaktantermi oktatás­ történelemtanitás korszerűsítése Kisújszállás, Móricz Zsigmond Gimnázium és Szak­­középiskola 568. KACZULIK Margit: ív végi összefoglalás a Kenzeti Múzeum egyik kiállításának segítségével. s történetentanítás, 16. évf. 1971. 2. sz. 1-3. p. muzem­ és nevelés történelemtanítás / szakközépiskola szakközépiskola / történelemtanítás 76

Next