Magyar Szó, 1992. október (49. évfolyam, 270-300. szám)

1992-10-27 / 296. szám

1992. október 27., kedd Magyar Szó • REJTETT DIMENZIÓK «REJTETT DIMENZIÓK «REJTETT DIMENZIÓK «REJTETT DIMENZIÓK«REJTETT DIMENZIÓK • Rovatvezető: Bagi János Beszélgetésünknek ezen a pont­ján tehát a szabad akarat és a kar­ma értelmezését, működését fesze­getjük, és ismét frappáns magyará­zatot kapunk.­­ Jövendő életeink története csak vázlatosan van meg bennünk. Ezek­nek vannak csomópontjaik, melyeket mindenképp el kell érnünk, de kü­lönféleképp közelíthetjük meg őket. Úgy is mondhatjuk, bizonyos ellen­őrzési pontokhoz kell eljutnunk, a többit ránk bízzák, hogyan fogjuk megcsinálni. Földi pályafutásunk egy iskola, és ezek a vizsgák. Hogy egy­­egy szituációban, melyeket elénk tesznek, hogyan viselkedünk ember­társainkkal. Emberként-e vagy féreg­ként. Kihasználom, megbántom, megverem a másikat, vagy segítek rajta. Lerúgom-e az öregasszonyt a villamosról, vagy átadom a helyemet. Ezeken a tervben szereplő vizsgákon kívül azonban néha renden kívüli vizsgákat is elénk tesznek. Lejön a vizsgabizottság meg a vizsgabiztos, és próba elé állít. Maga a biztos is felölt­­heti például egy koldus vagy egy öre­gasszony formáját, és nagyszerű bete­kintést nyer az emberségem minősé­gébe. Ezek a „bizottsági tagok” egyébként isteni lelkek, Isten segítő­társai, és mint ilyenek, 4 mikron nagyságú lélekkel rendelkeznek. A karma urainak is nevezik őket. Az embernek tehát állandóan a lelke jobbítására kell törekednie, nem hiá­ba mondják a legnemesebb emberek­re, hogy „nagy lélek”. Teljesen mind­egy, hogy milyen valláson keresztül jutok el az emberré válásig, fő, hogy emberként viselkedjek, ne utolsó csa­vargó féregként. Allah, Buddha, Mo­hamed mind ugyanannak az egyet­len Atyának a képviselői voltak, mint Jézus. Közülük többnek a lelkével be­szélgettem hosszasan,a Buddha pél­dául egy nagyon bölcs, emberi, az emberiségért gondolkodó lélek, nagy szeretettel gondoskodik az emberi­ségről. Más kérdés, hogy Európában teljesen elferdítették a tanait. Jézus azt az elismerő kijelentést tette róla, hogy „Buddha is nekem gyűjt”. Egy kis pihenő gyanánt Kisfa­ludy beindítja azt a hangfelvételt, melyen a Jézussal, illetve Buddhá­val médium közvetítésével folytatott beszélgetéseiről készített. Jézussal csakhamar tudományos kérdések megbeszélésére terelődött a szó, így lassan mi is visszakanyarodhattunk mindennek az alfájához és ómegá­jához, a térhez és az időhöz. Meg egy kis szófejtéshez.­­ A dimenzióforrásokra azt a szót is használhatjuk, hogy időpont. Ezt a szót pedig már ismerjük. Ezek a pontok keltik folyamatosan a di­menziókat. Érdekes elemezni a köz­tudat szót is. Ezt azonosíthatjuk az­zal a bizonyos közös tudattal, mely­be például az agykontrollosok vagy más módszerrel dolgozók be akar­nak lépni. A mindenható szavunkat pedig úgy is felbonthatjuk, hogy mindenhol ható, amin ismét a for­rásszextettet kell értenünk. Más­részt ez a tér maga, hiszen a tér nem egy geometriai hadszíntér, ahol az események lezajlanak. A tér egy dinamikus valami, tulajdonkép­pen maga az energia. Ez egy cent­rumból, az univerzum központjából fakad. És ez tartja létezésben az egész univerzumot, mert fénysebes­séggel tágítja határait. Azt is mond­hatjuk, hogy őbenne van az univer­zum. És ez egyezik a kozmogóniai megfigyelésekkel. A tér tehát korántsem azonosítha­tó a geometriában leírt, x, y, z koor­dináták által meghatározott valami­vel... — A tér roppant bonyolult , vala­mi. Annak idején Archibald Wider nagyon jól leírta a teret, csak senki sem vette ezt komolyan. Vagy pél­dául Charon francia fizikus ponto­san megfigyelte, mi található egy részecskén belül: a múltjuk felé ro­hanó idő-tér struktúrák, bonyolult koreográfiát táncolva, 10-24 hert­zes hullámhosszon. Ez magy­arázza meg az anyag hullámszerűségét, hatását. Csak nem értették meg, nem vették figyelembe. Ezért nincs lényegi haladás a mai tudomány­ban, csak mondogatjuk róla, hogy halad. A számítástechnika lassacs­kán eldugul, nem tud továbblépni. És minden tudományunk dugul el. Az orvostudomány nevetséges da­rabolás szintjén áll. És ezzel magya­rázható, hogy hiába vannak újabb és újabb csodagyógyszerek, még­sem kevesebb a beteg, mint koráb­ban. A kórokozók megtanultak vé­dekezni, és kitenyésztettünk olyan fajokat, melyeket nem lehet elpusz­títani. A baktériumok átadják egy­másnak a védekezést. Ha egy ilyen járvány elindul, nem tudunk ellene mit tenni, éppúgy, mint az AIDS el­len. Olyan gyorsan változnak, mu­­tálódnak, hogy az orvostudomány a fele után sem tud kullogni. Persze a betegségek között is vannak karmi­­kus eredetűek, melyeken ebből ki­folyólag nem lehet segíteni. De nem minden AIDS-es vagy rákos megbetegedés karmikus. Jómagam is gyógyítok, és le tudom kérdezni, hogy karmikus kórról van-e szó. Kisfaludy többször aláhúzza, hogy negyven évi butítás és elhall­gatások után elég nehéz ezeknek a fogalmaknak a helyes értelmezését visszaültetni a köztudatba. Hiszen Isten létét is „beszüntettük”...­­ Sok mediális képességű em­ber győződhet meg arról, hogy azokkal a bizonyos magasabb szintekkel, szellemi tanítókkal pél­dául kommunikálni, beszélgetni is lehet, noha óriási elővigyázatos­ságra van szükség. Egyesek beszél­getnek is velük, de nem hiszik el, hogy ők voltak azok. Egyvalamiről ismerhetjük meg őket: az infor­máció mélységéről. Ha csak szép emberi gondolatokat tolmácsol­nak, abba még mindent bele lehet magyarázni. Jómagam bonyolult műszaki problémákról szoktam beszélgetni velük, valamint koz­­mogóni dolgokról, azok közül is a legmélyebbekről. Ezekben az ügyekben a médium nem kompe­tens, én pedig meg tudom ítélni, hogy a kapott válasz beillik-e a rendszerbe. Hogy a csatorna má­sik végén ki van, azt nem látha­tom, de érezhetően nagy tudású valaki. Most nem szeretném vallá­si irányba terelni beszélgetésün­ket, csak utalnék rá, mennyi félre­értés, félremagyarázás is közkézen forog. Mohamed számlájára pél­dául fel akarják róni a pusztító háborúk felelősségét, holott az ő számára Jézus épp olyan szent volt, mint a mi számunkra. Ő so­hasem hirdetett erőszakot, csak belemagyarázták. És az ő nevében mentek gyilkolni. Pedig a Tízpa­rancsolatban is benne van, hogy „Ne ölj!” Aztán meg mindenféle „szent háborúkat” indítottak, és halomra ölték egymást. Holott az csak a politikusok találmánya. Ezért is üdvözlendő az új, sallang­mentes vallás elterjedése, mely nem kötődik semmi máshoz, csak az Istenhez. És egy valamiben kell hinnünk: a másik emberben. Ha a másikon segítesz, akkor az Isten örül. Ha letaposod, lemészárolod, akkor megkapod érte a büntetést. A saját lélekbírádtól, saját magad­tól. És a következő inkarnációdig rágódhatsz a hibáidon. Akkor pe­dig megpróbálhatod másképp. Nagy veszteség, nagy kár egyéb­ként, hogy a keresztény tanításból kiiktatták a reinkarnáció gondola­tát, pedig az utalások a mai Biblia­­fordításokban is megtalálhatók. Pél­dául amikor azt mondja: „Amikor csecsemőként újjászületsz...” És saj­nos így lett úrrá az „egyszer élünk” gondolata, a mindent magunknak kikaparni, élvezni az életet jelszava életvitel. Maga az imádkozás egyéb­ként nem túl fontos tényezője Isten tiszteletének, odafenn unják is ke­gyetlenül. Ha viszont állandóan azon töröm a fejem, hogyan segít­sek az emberiségen, és azt meg is teszem - ez a legnagyobb imádság! (Folytatjuk) KRAUSZ Magdolna INFORMÁCIÓK A HETEDIK SZINTRŐL Meg kellene tudnunk végre, hogyan működik a világ (3.) Budapesti beszélgetés Kisfaludy Györggyel ufókról, térről, időről, lélekről, végítéletről, Vízöntő-korról, a gabonakörafférról 8. nap Reggeli: 1/4 virsli, 30 g graham kenyér, mustár, kávé vagy tea, ás­ványvíz Uzsonna: 30 g zsírtalanított son­ka, limonádé Ebéd: 120 g marha- vagy borjú­szelet, fejessaláta, kávé Uzsonna: 20 g sovány túró, 1/2 narancs Vacsora: 3 szardínia, fejessaláta vagy káposzta 9. nap Reggeli: 1 kemény tojás, 1 para­dicsom, tea Uzsonna: 1/2 alma Ebéd: 100 g sertéspecsenye, 150 g főtt káposzta, kávé vagy tea Uzsonna: 1/2 alma Vacsora: 100 g kocsonya 10. nap Reggeli: 100 g kocsonya Uzsonna: kávé vagy tea Ebéd: 150 g sült csirke, fejessalá­ta Uzsonna: kávé, tea vagy limoná­dé Vacsora: 2 tojás, saláta 11. nap Reggeli: 1/2 virsli, 1 uborka, ká­vé vagy tea Uzsonna: 1/2 grappe fruit vagy 1/2 narancs Ebéd: 1 sertésborda, saláta, tea Uzsonna: 1/2 grappe fruit vagy 1/2 narancs Vacsora: 1 sertésborda, 30 g gra­ham kenyér 12. nap Reggeli: 20 g sovány túró, sava­nyú káposzta, kávé Uzsonna: 1/2 grappe fruit vagy 1/2 alma Ebéd: 2 tojás, 30 g sült sonka, fe­jessaláta, 20 g graham kenyér Uzsonna: limonádé Vacsora: 1/2 virsli, saláta 13. nap Reggeli: 20 g húskonzerv, 30 g graham kenyér Uzsonna: 1/2 grappe fruit vagy 1/2 alma, kávé Ebéd: 120 g főtt marhahús, 120 g főtt káposzta vagy répa Uzsonna: 1 grappe fruit Vacsora: 100 g főtt marhahús, 1 paradicsom 14. nap Reggeli: 2 dl tej Uzsonna: 1 dl tej Ebéd: 3 dl tej Uzsonna: 1 dl tej Vacsora: 3 dl tej 15. nap Reggeli: 1/4 virsli, mustár, 30 g graham kenyér Uzsonna: 1/2 grappe fruit vagy 1/2 narancs, kávé Ebéd: 150 g hal (legjobb a tinta­hal) egy kiskanál olajon megsütve, fejessaláta Uzsonna: 1/2 grappe ruft vagy 1/2 narancs Vacsora: 100 g hideg hal sava­nyú káposztával 16. nap Reggeli: 2 dl lefölözött tej Uzsonna: 20 g sovány túró, uborka vagy paradicsom Ebéd: 150 g főtt csirkemáj, salá­ta Uzsonna: 1/2 grappe fruit vagy 1/2 narancs Vacsora: főtt csirkemáj, saláta, cékla Az ideális testsúly táblázata Magasság Testsúly Férfiak Nők 17. nap Reggeli: 1/2 grappe fruit, tea, kávé vagy ásványvíz Uzsonna: 2 szardínia, 1 uborka Ebéd: zöldségfélékből készült krémleves egy darabka marhahús­sal Uzsonna: 20 g sovány túró, 20 g graham kenyér Vacsora: 100 g bélszínszelet, fe­jessaláta 18. nap Reggeli: 1 kemény tojás, fejessa­láta Uzsonna: limonádé Ebéd: 3 kemény tojás, fejessalá­ta, kávé vagy tea Uzsonna: 1 kemény tojás, 1 uborka Vacsora: 2 kemény tojás, fejessa­láta, tea 19. nap Reggeli: 1/4 virsli, 30 g graham kenyér, mustár, kávé, tea vagy ás­­ványvíz Uzsonna: 30 g zsírtalanított son­ka, limonádé Ebéd: 120 g natúr borjú- vagy marhaszelet, fejessaláta, kávé vagy tea Uzsonna: 20 g sovány túró, 1/2 narancs Vacsora: szardínia, fejessaláta vagy káposzta 20. nap Reggeli: tea, 30 g graham ke­nyér, 10 g vaj Uzsonna: 1/2 grappe fruit, kávé Ebéd: 120 g nyúlhús, fejessaláta Uzsonna: 1/2 grappe fruit, kávé Vacsora: 2 kemény tojás, saláta 21. nap Reggeli: 1 kemény tojás, 1 ubor­ka, tea Uzsonna: 30 g sovány túró, 1 uborka, kávé, Ebéd: 120 g sült csirkecomb, fe­jessaláta Uzsonna: 30 g zsírtalanított son­ka, 2 uborka, tea vagy kávé Vacsora: 2 kemény tojás, fejessa­láta Általános tudnivalók: Ami a diéta sorrendjét illeti, azt az első hét nap folyamán szigorúan be kell tartani és csak ezután folya­modhatunk esetleg kisebb változta­tásokhoz, cserélhetjük föl a napokat és a sorrendet. Ha a soványítókúra idején ránk tör az éhség, azt csakis sárgarépa, nyers káposzta, tojás vagy esetleg egy kis hús fogyasztásával csillapít­hatjuk. Szigorúan tilos kenyeret vagy almát enni. Mivel a diéta alkalmával jelentő­sen kisebb mennyiségű élelmiszert fogyasztunk, gyakran székrekedés következhet be. Ennek megakadá­lyozása érdekében több vizet kell inni, de rendkívül jót tesz a reggeli ébredés utáni 3 dl langyos ásvány­víz elfogyasztása is. (Befejező része a jövő kedden) Több olvasónk is kérte, jár­junk utána, hol lehet a mágne­ses terápiához szükséges kellé­keket beszerezni. Jelenleg rézből készült mágneses karperecet és fülbe­valót az újvidéki Altermed árusít 3000 illetve 2500 diná­ros áron. A megrendelt kellé­kekhez kívánság szerint ma­gyar nyelvű használati utasí­tást is csatolnak. A fenti áru utánvéttel ren­delhető meg a következő cí­men: ALTERMED, 21 000 No­vi Sad, pf. 260. MÁGNESES TERÁPIA A modern orvostudomány alternatívája (3.) 154 60 54 158 62 56 160 63 57 164 66 59 168 69 62 172 71 64 176 74 67 180 77 70 184 80 74 186 82 75 A gólem Évszázadokon át kísért a varázslási té­májú irodalomban a gólemről elterjedt monda, írások és szájhagyomány egya­ránt gondoskodtak arról, hogy ez napja­inkig fennmaradjon anélkül, hogy a titkát kiderítették volna A kabalisztikus ho­­munkulus problémája még mindig meg­fejthetetlen és sok vitára ad okot. Gólem, mint neve is mondja, lélek nélküli, a bib­liai Ádám ősmintája után földből és agyagból megformált emberformájú lény. Aki életre ébred, mihelyt teremtő­je az elvégzett ri­tuálék után hom­lokába, szájába vagy mellébe egy kabalisztikus je­leket tartalmazó pergamenre írt tekercset helyez. Legnépszerűbbé vált Lów prágai rabbi gólemje. A mondák külön­féleképpen ad­nak hírt mágikus megelevenített teremtményekr­ől, melyek között állat alakban megteremtettek is vannak. Ma már igen nehezen lehet megállapítani, hogy a Gólem­­mondának mé­lyebbre nyúló praktikák szol­gálnak-e ala­pul. Bizonyos körültekintés mellett nem lehet csak egyszerűen eluta­sítani azt a sejtelmet, hogy tényleg van­nak titokban tartott mágikus eljárások. Az okkult írásokban, ha néha egy beava­tott nyilatkozik, mindig allegorikusan vi­lágít rá a dolgokra. Ezt azért teszi, hogy a hatalommal ne történjék visszaélés. Az eszkimóknál szintén találunk ilyen mesterségesen teremtett lényt. Csontokból összeállított alak ez, melybe a mágus életet lehel. Ehhez a „Tubilac”­hoz, amint ők a varázserejű képződ­ményt nevezik, egy astrál lény van köt­ve, mely a mesterének mindig rendel­­kezésére áll. Ezt tudatosan a távolba küldheti, megparancsolván neki, hogy az általa megnevezett személyhez kap­csolódjék és ott ártson vagy jót tegyen. E „Tubilac” segítségével aztán az eszki­mó-mágus az illető barátját vagy ellen­ségét teljesen a maga akarata szerint irányítja. Ebben az ábrázolásban a má­gus homunkulus már inkább a lehetőség te­rébe lép. Már nem az ismert anyag az, mely életre ébred, itt már a szellemi erők vannak jelen, melyek csak meghatározott feltéte­lekkel vannak az anya­gi formához kötve. Már csak egy lépés­­ és ott vagyunk a má­gia alapjainál. Ezzel pe­dig meg van teremtve az út ahhoz, hogy a ka­balisztikus gólem- rej­télynek, és az északi „Tubilac” titka után nyomozzunk. A mágia bizonyos védelmezői szerint gondolati erők­kel olyan impulzusokat lehet teremteni, me­lyek képesek az akarat­tól függően hatni. Te­hát az eszkimók mágu­sához hasonlóan nekik is az a nézetük, hogy ilyen gondolati lények egy kívánt helyre ren­delhetők, ahol szellemi befolyásukat - a kísér­letező akaratától irányítva - érvényesí­tik. Vannak, akik az egyes fáraósírokhoz kapcsolt halált hozó félelmes átkot szin­tén ilyen mágikus gondolatteremtések­kel hozzák kapcsolatba. Valószínűleg igen sokan kétkedve fo­gadják mindezt. Lehet elutasítani, lehet hinni benne, egy azonban bizonyos: a Gólem-monda igazi megfejtése még vá­rat magára. 13

Next