Marketing, 1982 (16. évfolyam, 1-4. szám)

1982 / 3. szám

434. KULCSÁR László: Kiismerhetetlen a fogyasztó = 1979. 4. sz. 445. old. 435. NEMES Júlia: Előszó a rovathoz = 1979. 4. sz. 445. old. 436. HERNÁDI József: Selymes haj és „ír tavasz” = 1979. 4. sz. 447. old. 437. PARIS Orsolya — VAKTOR Éva: A Gyöngyszory = 1979. 4. sz. 450. old. 438. MILLISITS Endre: Polémia-dömping a reklám jelekről = 1979. 4. sz. 454. old. 439. A REKLÁM jövőjéről = 1979. 4. sz. 474. old. 440. SZÁNTÓ Iván: Előszó a rovathoz = 1980. 1. sz. 49. old. 441. GAZDASÁGOS hiánycikk. Beszélge­tés az idegenforgalomról és a nélkülözhetet­len propagandáról = 1980. 1. sz. 50. old. 442. FAKLEN Pál: Az idegenforgalmi propaganda hátországa = 1980. 1. sz. 51. old. 443. PÁLOS Miklós: Szembesítés = 1980. 1. sz. 53. old. 444. KUDAR Lajos: A bor és cégére = 1980. 1. sz. 55. old. 445. SZÉKELY György: Növekvő forga­lom — új tevékenységi kör (az IBUSZ skandináv képviselete) = 1980. 1. sz. 56. old. 446. BESSENYEI István: Életöröm — féláron = 1980. 1. sz. 58. old. 447. ACSAY JUDIT: Előszó a rovathoz = 1980. 2. sz. 189. old. 448. DÉKÁNY Tamás: A kultúra reklámja — a kulturált reklám = 1980. 2. sz. 190. old. 449. SZŐLLŐSY Szabolcs: Magyar kul­túra — az idegenforgalmi propagandában = 1980. 2. sz. 191. old. 450. LELKES István: Művészi igénnyel a reklám szolgálatában = 1980. 2. sz. 194. old. 451. PÁLOS Miklós: Reklámvigasztaló = 1980. 2. sz. 195. old. 452. CSESZÁK Gyöngyi: Jövedelmező misszió = 1980. 2. sz. 198. old. 453. MANIPULÁCIÓ nélkül a film­propagandáról = 1980. 2. sz. 199. old. 454. VÉRT András: Készül a Magyar Reklámetikai Kódex = 1980. 3. sz. 329. old. 455. MÓRICZ Éva: Reklámpszichológiai gondolkodás-modellek = 1980. 3. sz. 334. old. 456. DEUTSCH Lajosné: Nem­ a mundér becsületét védem. (Vita az Életöröm­­— fél­áron c. cikkről, M-P. 1980/1.) = 1980. 3. sz. 338. old. 457. KÖVESI Gyula: Kiben is van a hiba? (Vita az Életöröm — féláron c. cikkről, M-P. 1980/1.) = 1980. 3. sz. 339. old. 458. PÁLOS Miklós: Szakértelem — fél­áron (Vita az Életöröm — féláron c. cikkről, M-P. 1980/1.) = 1980. 3. sz. 341. old. 459. A REKLÁM szerepe Japán kereske­delmi kapcsolataiban = 1980. 3. sz. 367. old. 460. RAVASZ Károly: Előszó a rovathoz = 1980. 4. sz. 461. old. 461. DEMJÉN Klára: Az exportreklám tervezése = 1980. 4. sz. 461. old. 462. PERLAKI Zsuzsa: Hogyan válasszuk ki az export-médiát?­­ 1980. 4. sz. 464. old. 463. KOCSIS Györgyi: Az exportreklám és háttere › 1980. 4. sz. 469. old. 464. REKLÁM és piacgazdálkodás › 1980. 4. sz. 494. old. 465. CSEPREGI Miklós: Előszó a rovathoz , 1981. 1. sz. 65. old. 466. KOLLIN Ferencné: A reklámmal szembeni követelmények a módosult gazda­sági feltételek között = 1981. 1. sz. 66. old. 467. KÖVESDI Gyula: Hirdetési akciók tervezése — Segédanyag és néhány új gon­dolat = 1981. 1. sz. 68. old. 468. KESZTLER Attiláné: Amíg egy ter­mék eljut odáig... (Esettanulmány) = 1981. 1. sz. 70. old. 469. PÁLOS Miklós: „Nem a gombhoz a kabátot” = 1981. 1. sz. 73. old. 470. A REKLÁM, a reklámköltség és a fogyasztási cikkek árának összefüggései = 1981. 1. sz. 112. old. 471. GYARMATI Ferencné: Közvélemény­kutatás a vásárpolitika és a vásármarketing szolgálatában = 1981. 2. sz. 163. old. 472. Új módszer a sajtóreklámok teszte­lésére = 1981. 2. sz. 232. old. 473. VIGH Béla: Előszó a rovathoz = 1981. 3. sz. 319. old. 474. DEUTSCH Lajosné: A törvény, az etika és a közszellem = 1981. 3. sz. 320. old. 475. VIGH József Ferenc: Reklámetikai kódexünk a nemzetközi összehasonlítás tükrében , 1981. 3. sz. 322. old. 476. KŐHALMI Alfréd — JUNG Éva: Új Kódex, régi problémák , 1981. 3. sz. 324. old. 477. MÉTNEKI János: A Reklámetikai Kódex — az egészségvédelem oldaláról nézve , 1981. 3. sz. 325. old. 478. MÓRICZ Éva — NEMES Júlia: Az a jó öreg sex... Dialógus a Magyar Reklámetikai Kódex kapcsán , 1981. 3. sz. 326. old. 479. FARAGÓ Katalin: Módszerek a rek­lám hatásának mérésére , 1981. 4. sz. 437. old. 480. MERÉNYI Éva: A külföldi kiállítások és vásárok hatékonyság­ mérésének problémái és vizsgálati módszerei , 1981.4. sz. 438. old. 481. MEGYERINÉ Matus Katalin: A szak­lapokban közölt reklám hatásának vizsgálata , 1981. 4. sz. 443. old. 482. SZABÓ László: Elgondolkodtató reklámkülönbségek , 1981. 4. sz. 448. old. 12. Fogyasztói megkérdezések 483. FABIM­KE, Hannelore: A fogyasztói megkérdezések szerepe a piackutatásban = 1967. 1. sz. 16. old. 484. A KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS sze­repe a gazdaságpolitikai döntésekben = = 1967. 3. sz. 64. old. 485. KÉRDŐÍV-szerkesztés, kérdőívfeldol­gozás = 1967. 3. sz. 71. old. 486. FÖLDI Katalin: A kérdező szerepe a piaci interjúban = 1968. 2. sz. 35. old. 487. BLASKOVITS László: Lakossági vé­lemények az 1968. évi kereskedelempolitikai intézkedésről = 1969. 1. sz. 62. old. 488. BLASKOVITS László: A motívum­­kutatás lehetőségei írásbeli megkérdezéssel = 1969. 3. sz. 281. old. 489. BURJÁN Ilona: Mikrokonjunktúra vizsgálatok = 1970. 4. sz. 397. old. 490. BÓC Imre: Tájékozott fogyasztó — ésszerűbb vásárlás · 1970. 4. sz. 423. old. 491. A MEGKÉRDEZETTEK információs aktivitása = 1970. 4. sz. 472. old. 492. ,,DEMOGRÁF” közvéleménykutató berendezés = 1971. 1. sz. 106. old. 493. FÉRJ és feleség szerepe a házastársak közös fogyasztói döntéseiben = 1971. 3. sz. 381. old. 494. IDEJÉTMÚLT kutatási módszer­e a megfigyelés = 1971. 3. sz. 379. old. 495. GÁBOR, Andre: Az árak és a fogyasz­tói magatartás = 1972. 1. sz. 19. old. 496. ÜZLETSZERZÉS telefon segítségé­vel = 1972. 4. sz. 536. old. 497. A SZEMÉLYES interjúk hibaforrásai = 1973. 1. sz. 69. old. 498. MEDGYESSY Péterné: A boltvezetői megkérdezések szerepe a piackutatásban = 1973. 2. sz. 121. old. 499. VILMOS Endréné: A szóbeli és írás­beli megkérdezés összehasonlító értékelése = 1973. 4. sz. 355. old. 500. VAN-E jövője a közvéleménykutatás­nak = 1973. 4. sz. 416. old. 501. SZAB­ADY Egon: Háztartásokra vo­natkozó reprezentatív minták a statisztikai gyakorlatban = 1974. 2. sz. 127. old. 502. NEM interjúvolható meg többé a fogyasztó = 1974. 3. sz. 343. old. 503. PIACKUTATÁS, keresztkérdések az interjúról = 1974. 4. sz. 489. old. 504. TELEFON a fogyasztói kutatásban = 1975. 1. sz. 103. old. 505. MOLNÁR Lászlóné: A vásárlási szándék vizsgálatok tapasztalatai = 1975. 4. sz. 437. old. 506. STRAUSZ Gábor: Az idegenforgalmi kereslet és kínálat összehasonlító elemzésének lehetősége lakossági megkérdezések segítsé­gével (21) = 1976. 4. sz. 381. old. 507. A FOGYASZTÓI magatartás, mint a konjunktúra jelzője = 1977. 1. sz. 131. old. 508. SCHMUTZLER, Olaf: Egyes fogyasz­tói csoportok igényeinek elemzése = 1978. 1. sz. 34. old. 509. AZ ÍRÁSBELI panelmegkérdezés fel­használhatósága gyors információszerzésre , 1978. 1. sz. 89. old. 510. METZ István — MÓZES László: Fogyasztói vélemények vizsgálata egy bútor­típusról , 1978. 2. sz. 155. old. 511. RADÁNYINÉ BORJÁN Ilona: Ruhanemű pótlási igény becslése lakossági adatfelvétel eredményei alapján = 1979. 1.sz. 42. old. 512. A SZÓBELI megkérdezés hibaforrá­sai, a kérdező és a megkérdezett о 1979. 2. sz. 225. old. 513. KÁROLY László: A boltvezetői meg­kérdezések, eredményeik összevetése más forrásból származó adatokkal = 1979. 4. sz. 411. old. 514. BENITEZ ALVAREZ, Wilfredo: A csoportos mélyinterjúk hozzájárulása a piac megismeréséhez = 1981. 2. sz. 161. old. 515. A VÉLEMÉNYKUTATÁSSAL szem­ben támasztott követelmények = 1981. 4. sz. 451. old.

Next