Enyedi Nagy Mihály (szerk.): Médiafüzetek 2004/2 - Médiaoktatás

VIII. Függelék

MÉDIAFÜZET 2004/1 MÉDIAPOLITIKA TARTALOMJEGYZÉK VI. PIACON ÁT AZ AGYAKBA Kovács András Péter: A média politikai befolyásolása, a média (párt)tulajdonlása Hamburger Béla: Milyen politikai célokat szolgálhat a reklám? Nemes Szilárd: Siker, voks, csillogás. Marketingszemlélet a politikai kommunikációban VII. FOGALMI KÖRSÉTA: A KÖZSZOLGÁLAT Szirányi János: Médiapolitika belülről és kívülről (a Magyar Rádió a politika sodrában) Wisinger István: A közszolgálat mítosza - Kísérlet a magyar elektronikus médiapiac közszolgálati funkcióinak tisztázására Váradi Emil: A vízválasztó nyomában (Töprengés a hírszolgáltatásról és a közszolgálatiságról) -I Knézy Jenő: Ami nem eladó­dik­. KÜLFÖLDI PÉLDÁK: JOGINTÉZMÉNYEK, MODELLEK Panek Sándor: Politika és médiaszabályozás Franciaországban Gosztonyi Gergely: A dán média - kis ország, nagy konszenzus Marsovszky Magda: A közszolgálati média helyzete Németországban Dr. Sarkady Ildikó: Az európai nemzeti médiaszabályozások áttekintése IX. TÖRVÉNYEK SZÜLETÉSE Kovács András Péter: Az előzmény jobb, mint a következmény Ferenczi Krisztina: Két koronatanú a médiatörvényről. Interjú Jánosi Györggyel és Magyar Bálinttal Haszán Zoltán: Négy elnök - egy eset X. FÜGGELÉK: A TÉNYEK Dr. Andics Jenő: Médiafogyasztás és társadalmi rétegződés Repertórium: írások a médiáról (2003. 10. 1.-2004. 4. 30.) Médiakronológia - Médiapolitikai történések a XXI. századi Magyarországon MEGRENDELÉS www.mediafuzetek.hu Fax: 266-3941 MÉDIAFÜZETEK 2004/2

Next