Enyedi Nagy Mihály et al. (szerk.): Magyarország Médiakönyve 2003. Első kötet

1. Bevezető tanulmányok - Kéri László: Nyilvánosság az új évtized elején

Nyilvánosság az új évtized elején Irodalom Antalóczy Tímea (2001) A szappanoperák virtuális világa, Jelkép 2, 69-75. o. Barát József (2002) Magyar Rádió: Hang­szálak, Népszabadság, nov. 23. Bartus László (2002) Közszolgálatba oltott pártosság? Magyar Hírlap, okt. 5. Császi Lajos (2003) A média tabloidizációja és a nyilvánosság átalakulása, Politikatudományi Szemle 2. 157-179. o. Csigó Péter (2000) Információs műfajok, Jelkép 4. 3-39. o. Csigó Péter (2003) Identitás és politika. A 2002. évi magyar választási kampány két botránya, Politikatudományi Szemle 2. 173-207. o. Czétényi Rita (2002) A televíziós piac változásai, 1997-2002, szakdolgozat, Színház- és Filmművészeti Egyetem Dányi Endre-Sükösd Miklós (2002) Fekete pr és politikai vírusmarketing. Interaktív kommunikációs eszközök a kampányban, In.: Vásárhelyi-Sükösd 276-296. o. Dányi Endre (2003) Posztmodern kampánytechnikák és az ellenőrzés válsága, In.: Sárközy-Schleicher 41-65. o. Dessewffy Tibor (2002) A kocka el van veszve, Infonia-Aula Bp. Dessewffy Tibor (2003) Provokatív evangélium: kultúra az információs korban, Kritika 9. Heller Mária-Rényi Ágnes (2000) A nyilvánosságfogalom kommunikációelméleti megközelítéseiről, Jelkép I. 69-95. o. Haszán Zoltán-Varsányi Gyula (2002) A királyi tévé meztelen, Népszabadság, júl. 20. Haszán Zoltán-Varsányi Gyula (2002) Képernyős keljfeljancsi, Népszabadság, nov. 23. Horváth Ádám (2002) Kormányzó tanácsra van szükség, Magyar Hírlap, szept. 14. Ferenczi Krisztina interjúja Horvát János (2003) Mélyrepülés, 168 Óra, ápr. 30. Kapitány Ágnes-Kapitány Gábor (2000) Látható és láthatatlan világok az ezredfordulón. Új mandátum, Bp. Kéri László (2000) Hatalmi kísérletek, Helikon, Bp. Kéri László (2002) Kampány, média, változások. Kritika, G. Kiss Balázs (2003) Kampány és tabloidizáció. A perszonalizáció jelensége, In.: Sárközy-Schleicher 9-41. o. Kóczián Péter (2002) A megmondó emberek kora. Mihez kezd a tényekkel a média? Népszabadság, okt. 12. Krekó Péter (2003) Politikai tartalmú e-mailek az országgyűlési választások idején, Jelkép 2. 101-121. o. Pintér Róbert (2003) Az internet politikatudományi kutatásának intézményesülése, Politikatudományi Szemle 2. 121-139. o. Sárközy Erika-Buda Béla szerk. (2001) Közéleti kommunikáció, Akadémiai Kiadó Sárközy Erika-Schleicher Nóra szerk. (2003) Kampánykommunikáció, Akadémiai Kiadó Sebők János (2003) A sajtóhamburger-készítő, Népszabadság, ápr. 5. Szark, R. László (2003) Hétvégi híradók: a tegnapi lap talán frissebb, Magyar Hírlap, aug. 2. Sükösd Miklós-Vásárhelyi Mária szerk. (2002) Hol a határ? Kampánystratégiák és kampányetika, 2002, Élet és Irodalom Kiadó Szakadát István (2001) A digitális kultúra és a világháló, mint alternatív nyilvánosság. In.: Sárközy-Buda 111-124. o. Szilágyi Ákos (2002) Totális kampány, Népszabadság, máj. 11. Tardos Róbert (2003) Az internet terjedése és használata Magyarországon 1997-2001, Jelkép 1­­7-23. o. Terestyéni Tamás (1999) A magyar televíziós műsorkínálat változása a nyolcvanas évek közepétől a kilencvenes évek végéig, Jelkép 1. 41-63. o. Terestyéni Tamás (2000) A magyarországi országos televíziós műsorkínálat 1999-ben, Jelkép, 1. 43-69. o. Terestyéni Tamás (2001) A magyarországi országos televíziós műsorkínálat 2001-ben, Jelkép, 1. 42-67. o. Terestyéni Tamás (2003) A magyarországi országos televíziós műsorkínálat 2002-ben, Jelkép, I. 23-55. o. 45

Next