Milcovul, octombrie-decembrie 1970 (Anul 3, nr. 376-454)

1970-10-27 / nr. 398

I MILCOVUL pag. 2 I OCHIUL. IMAGIC Trofeul La punctul Cremenei. In raza fondului de vînătoare nr. 118 Cîmpuri, pădurarul Ion Mărdșteanu, de la Ocolul silvic Soveja, a reușit să vîneze un cerb de o rară frumusețe. Acum cîteva zile s-a comunicat „omologarea" de către forurile în drept a acestui trofeu : cîntărește 190 kilograme, corespunzînd sub toate aspectele prevederilor planului de selecție. Ion Mărășteanu — și o dată cu el unitatea silvică de care aparține — merită toate felicitările. Cu ei, cu foc și sumă... scrum Cu o săptămână în urmă la Vasile Cioarec din comuna Dumitrești a izbucnit un incendiu. Au ars : crama, o bucătărie de vară, o bună parte din acoperișul locuinței, alte bunuri materiale. Incendiul s-a datorat neglijentei. Dar la această neglijentă se adaugă un fapt asupra căruia ar trebui să mediteze și alții: nu păstrați banii agonisiți... la streașină casei , pentru că la Vasile Cioarec au ars și cei zece mii lei proveniți din vînzarea unei vaci, sumă pe care o... „depusese" în streașină. Acum... „dobînzile" sînt prea amare. Cine le îngăduie? Tot mai insistent își fac apariția în ultima vreme prin locuri larg accesibile publicului persoane de o condiție morală incertă sau copii minori care apelează la mila publicului. Iată cîteva locuri i incinta autogării din Panciu, gara Mărășești, piața municipiului Focșani etc. După cîte știm, practicarea acestor obiceiuri incompatibile cu principiile de viată ale societății noastre sînt pedepsite de lege. Dar nu știm și de ce ea rămîne neaplicată... Ocupație „de vacanță“ Sosiți la Focșani în concediu, șoferii Eugen și Sebastian Hîncu din Tecuci și-au declinat funcția de......ofițeri de miliție". Cei doi frați — căci frați sînt — dîndu-se drept locotenent major și, respectiv, căpitan de miliție, au „reținut" doi naivi, pe Ghimici Dobrin și Nastasia Dobrică care se aflau în ceartă și i-au plimbat pe străzi, parcuri și pe scările procuraturii. Intervenția unui ofițer de miliție — de data aceasta veritabilă— a pus capăt mascaradei. Cei doi amatori de senzații tari și cîștiguri ilicite vor afla ce înseamnă să-ți declini o calitate pe care n-o ai. Din păcate, naivii nu pot fi sancționați. Sperăm că oricum întîmplarea le va servi de învățătură. Rubrică redactată de A. S. MILCOVIN și Mircea LAZAR De la Urechești la Focșani, vă invităm la o cafea Au circulat vreodată cu autobuzul de la Focșani la Urechești? Dar invers? Nu? Atunci să ascultăm opinia celor 80 de navetiști care se deplasează zilnic pe ruta Urechești-Focșani și invers și care, negăsind înțelegerea cuvenită la Autobaza de transporturi Focșani, au scris redacției: „în fiecare dimineață, din comuna Urechești pornesc spre Focșani, încărcați, claie peste grămadă, aproape, sau peste 100 de pasageri. Unii dintre ei plătesc și nu primesc bilete. Ca la înghesuială. O parte dintre abonați rămîn deseori pe jos, căutînd mașini de ocazie. De foarte multe ori 10—15 călători, mai de-ai casei, sau mai bine zis, mai de-ai... mașinii, se retrag spre spatele autovehiculului, fumează, mănîncă semințe, fac bancuri (de multe ori nu pe placul tuturor). Și să nu uităm că în același autobuz călătoresc și femei, și elevi..." Apropo, tovarăși navetiști , cafele nu se servesc în autobuz? I-am invita SPORT SPORT SPORT FOTBAL O victorie la limită Automobilul Focșani — A.S.M. Tecuci 1-0 (0-0) Timp de 45 de minute, numeroasa asistentă din tribunele stadionului „23 August” din Focșani, a fost martora unei îndelungate și insistente dominări teritoriale la poarta oaspeților noștri, dominare care a pus la grea încercare răbdarea și, în ultimă instanță, nervii suporterilor focșăneni. Presingul oarecum timid din primul sfert de oră al localnicilor, a crescut treptat în intensitate, ajungînd ca spre sfîrșitul reprizei să se concretizeze printr-o suită de ocazii clare de gol, ratate cu multă ușurință de înaintașii noștri. Așadar, în fața unui adversar, mai mult decit modest, rînd pe rînd, fată (minutul 25), Tîlvăr, (minutul 25 și 27), Gheorghiță (minutul 29) și Rențea (minutul 39 și 42) se dovedesc neputincioși în a deschide scorul. Dar punctul psihologic al partidei l-a constituit fără îndoială lovitura de la 11 metri ratată în minutul 34 de Gheorghiță, sancțiune dictată corect de arbitrul brăilean T. Podaru, pentru faultarea în careu a jucătorului Tîlvăr de la „Automobilul" Focșani. După această neșansă, claritatea fazelor create de fotbaliștii noștri scade și mai mult. Cauza ? Nervozitatea care a pus stăpînire pe întregul nostru sistem ofensiv și pe o parte din jucătorii ce aveau timp de acțiune în apropierea gălăgiosului fundaș focșănean Oprișan, care în mai tot timpul, în loc să-și tempereze colegii, i-a admonestat cu injurii și amenințări. Nefiind la prima sa abatere, de acest gen, pentru întărirea disciplinei în rîndul componenților formației „Automobile"/" Focșani, considerăm că ar fi binevenită sancționarea exemplară a acestui recalcitrant sportiv. După pauză, ripostei anemice dată de adversar îi răspundem cu un joc haotic, lipsit de vlagă și fără orizont. Pînă în minutul 90, cînd în interiorul careului de 16 metri al tecucenilor fundașul Ganea oprește cu mina o minge fără adresă, și cînd același competent arbitru brăilean acordă fără nici o ezitare un nou „11 metri" transformat în gol de Teodoru, consemnăm doar cîteva acțiuni destrămate cu multă ușurință de fundașii oaspeților și două situații clare de gol, cu poarta goală, irosite de fotbaliștii Buruiană (minutul 56) și Rusu (minutul 74) de la A.S.M. Tecuci. In rest, puse la întîmplare, joc lent și multă, multă resemnare și plictiseală. Fără greșeală au arbitrat brăilenii T. Podaru, C. Apostolescu și C. Decin, care au chemat la întrecere formațiile: A.S.M. Tecuci, Iosif, Merișor, Ganea, Oroș, Blaga, Antipa, Enache, Buruiană, Bujor, Rusu, Dumitrescu. „Automobilul'' Focșani: Lazăr, Bechir, Oprișan, Breazu, Teodoru, Intă, Costea, Sidon, Tîlvăz, Rentea, Coman. Gh. POMPILIU În campionatul județean : Luceafărul Focșani - Victoria Odobești 5-0 (4-0) Deținătoare a unor performante deosebite în ediția 1970 a cupei R.S.R., lidera campionatului județean, „Luceafărul“ Focșani, confirmă și prin rezultatul obținut in dauna „Victoriei" Odobești că este un adversar dificil pentru orice partener de joc. Întîlnirea a debutat cu o jumătate de oră de atacuri dezlănțuite spre poarta odobeștenilor, cărora aceștia nu le-au putut opune decit o slabă rezistență- Gurgu, Boeru și Dumitrescu se „joacă“ cu apărarea oaspeților, în cîteva rînduri punctîndu-și cu „șah-mat"-uri clare, demonstrația de fotbal. In minutul 9, scorul devenise 2—0 prin golurile înscrise de Gurgu (primul în minutul 7). Boeru, acest jucător cu calități multiple, ridică cota golurilor la 3, în minutul 20. Zece minute mai tîrziu, Drăghici, propulsat din apărare în atac, semnează al patrulea „foc“ în centrul țintei Odobeștilor, în repriza secundă focșănenii fac „artă pentru artă", și lipsa de realism, deși ridică nivelul spectacular al jocului, se reflectă în scăderea eficacității atacului echipei gazdă. Singur Dumitrescu găsește o breșă în apărarea oaspeților, pecetluind scorul final al partidei la 5—0 în încîntarea galeriei (de ce o fi avînd „Luceafărul“ o galerie mai numeroasă decît „Automobilul"?) Gurgu și Boeru brodează dantele la mijlocul terenului, iar, în final, spectatorii se reîntorc mulțumiți pe stadionul „23 August“, unde întîlnirea dintre Politehnica și Dunărea se află în toi. A arbitrat satisfăcător o partidă care n-a ridicat prea multe probleme o echipă formată din M. Apostol (centru), P. Barbu și Ion Voicu (tușe). R. ADRIAN Vrancea Focșani—Foresta Gugești 1-7 (1-3) Scorul etapei a fost înregistrat duminică la Cîmpineanca, autoarea acestei performanțe fiind echipa de fotbal gugeșteană „Foresta". Jucătorii acestei formații, într-o formă excelentă, au creat și finalizat majoritatea acțiunilor de gol. S-au evidențiat în mod deosebit, pentru jocul lor creator, atacanții Miclăuș și Ilaș, autorii golurilor din minutele 5, 15, 55 și respectiv 40,52, 60. Pentru oaspeți a mai înscris Roșca, (minutul 75), iar pentru „Vrancea" Focșani, Adam, în minutul 1. Bun arbitrajul focșăneanului Ion Dopca. In actuala etapă a campionatului județean de fotbal s-au mai înregistrat următoarele rezultate: „Locomotiva" Adjud — „Flacăra" Odobești 3—0; „Chimica" Mărășești — „Trotușul" Ruginești 3—0 ; „Rapid" Panciu — „Automobilul" Adjud 6—0, în urma rezultatelor omologate la Comisia județeană de fotbal, clasamentul campionatului județului Vrancea se prezintă astfel: 1. Luceafărul Focșani 8 7 10 37—4 15 puncte 2. Chimica Mărășești 7 7 0 0 31—1 14 puncte 3. Constructorul Focșani 7 4 1 2 12—6 9 puncte Etapa a IX-a din 1 noiembrie a.c. programează următoarele întîlniri: „Trotușul" Ruginești — „Locomotiva" Adjud ; „Victoria" Odobești — „Flacăra" Odobești; „Victoria" Focșani ■— „Chimica" Mărășești; „Automobilul" Adjud — „Luceafărul" Focșani; „Foresta" Gugești — „Foresta" Cosmești ; „Constructorul" Focșani — „Vrancea" Focșani ★ 4. Foresta Cosmești 6. Foresta Gugești 7. Victoria Focșani 8. Victoria Odobești 9. Flacăra Odobești 10. Trotușul Ruginești 11. Vrancea Focșani 12. Locomotiva Adjud 13. Automobilul Adjud 5. Rapid Panciu 6 4 11 10—5 9 puncte 7 4 0 3 20—12 8 puncte 6 3 2 1 15—8 8 puncte 6 3 12 15—11 7 puncte 8 2 15 8—19 5 puncte 8 2 0 6 14—29 4 puncte 7 11 5 9—35 3 puncte 5 1 0 4 10—17 2 puncte 6 10 53—14 2 puncte 7 10 6 7—29 2 puncte Dintre sute de scrisori și pe tovarășii care nu se ocupă de asigurarea unor condiții de transport civilizate!... Doi oameni, două ore, în luptă cu locul Deasupra semnăturii lui Valeriu Buzea, inginer silvic la Vidra, descoperim simple dar interesante pasaje de scrisoare : „Mă deplasam, deunăzi, pe niște căi ale fondului forestier mărginaș comunei Bîrsești. Nu eram singur — ne scrie cititorul nostru — ci cu pădurarul comunei, Nicolae Burlui. Ajunsesem pe la punctul Cerdac-Gergheleu, niște peisaje greu de zugrăvit în cuvinte. Și parcă și mie, și pădurarului ni se părea că dintr-o parte a pădurii vine miros de frunză arsă. Am iutit pașii într-acolo. In fata noastră un brad înalt, cuprins de flăcări, se legăna o cădere. In jurul lui frunzele, milioane de frunze uscate de la arborii vecini ardeau mocnit, amenințînd pădurea. Satul era departe, pînă la prima gură de exploatare era cale de mers. Și cum orice secundă era prețioasă, împreună cu pădurarul un om îndemînatici am început localizarea focului. Nu vă spun cîtă trudă, cît efort, cită emoție am trăit, amîndoi, timp de două ceasuri. La urmă, am părăsit locul cu pricina, convinși că făcusem o treabă bună, împlinită. Mergeam agale alături de pădurar și discutam nu despre ce făcusem, ci despre cei care, din neglijentă, supun pădurea incendiului". ...Sperăm, tovarășe Buzea, că cititorii ziarului vor aprecia gestul dumneavoastră și al pădurarului Nicolae Burlui. Iar celor care nu respectă pădurea — acest aur verde — întîmplarea le va da de gîndit... Rubrică redactată de Emil STANCIU tv MEMENTO MARȚI 27 OCTOMBRIE PROGRAMUL I 18.00 Deschiderea emisiunii. Microavanpremieră. 18.05 Campionatele mondiale de gimnastică. 18.35 „Bastonul de mareșal". Emisiune pentru tineret. 19.15 Anunțuri — publicitate. 19.20 „1001 de seri". 19.30 Telejurnalul de seară. 20.00 Reflector. 20.15 Seară de teatru. „O scrisoare pierdută" de Ion Duca Caragiale. 82.15- Prim plan. MEMENTO 22.45 Telejurnalul de noapte. 23.00 închiderea emisiunii. MIERCURI 28 OCTOMBRIE PROGRAMUL I 18.00 Deschiderea emisiunii. Microavanpremiera. 18.05 Universal sotron — enciclopedie pentru copii. 18.30 Cabinetul tehnic Tv. 19.15 Anunțuri — publicitate. 19.20 „1001 de seri". 19.30 Telejurnalul de seară. 20.00 Reflector. 20.15 Telecinemateca . „Aventurile lui Don Juan”. 22.05 Idei contemporane. Filozofie și cultură. 22.30 Gala marilor interpreți români. Magdalena Popa. 23.00 Telejurnalul de noapte. 23.1 Sînchiderea emisiunii. radio MARȚI 27 OCTOMBRIE PROGRAMUL I 5.05— 6.00 Muzica dimineții. 6.05— 9.30 Muzică și actualități. 7.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. Sport. 9.30 Atlas cultural. 10.10 Curs de limba franceză. 10.30 Fonoteca pentru copii. 11.20 Cîntece și jocuri populare. 11.45 Sfatul medicului. 11.50 Cotele apelor Dunării. 12.00 Muzică ușoară. 12.25 Știința la zi. 12.30 Intîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13.00 Radiojurnal. 13.10 Avanpremieră cotidiană. 13.22 Melodii de George Grigoriu și Nora Demetriad. 13.45 Ansambluri corale studențești. 14.00 Compozitorul săptămînii; Henry Purcell. 14.30 Cîntă Luminița Cosmin. 14.40 Publicitate radio. 15.00 File de poveste : „Măr și Păr" de Ion Pop-Reteganul. 16.00 Radiojurnal. Buletin meteo-rutier. 16.20 Recital de operetă Valeria Rădulescu. 16.30 Agendă județeană. 16.50 înaltă-te liberă țară! ■— cîntece. 17.05 Radioenciclopedie pentru tineret. 18.00 Cîntă Mihaela Mihai. 18.10 Radiosimpozion. 18.30 Melodii îndrăgite, interpreți cunoscuți. 19.00 Gazeta radio. 19.30 Din pîlnia gramofonului. 20.05 Tableta de seară. 20.10 Microrecital Ana Gherman. 20.20 Argheziană, 20.25 Zece melodii preferate. 21.00 Memoria pămîntului românesc, 21.30 Solista serii: Connie Francis. 22.00 Radiojurnal. Buletin meteorologic. Era minutul 20 al reprizei secunde, din întîlnirea Liceul Adjud—Liceul economic Focșani. Pentru lovirea adversarului, arbitrul dictează eliminarea din joc a lui Nistor (Liceul economic) pentru două minute. Antrenorul formației înlocuirea definitivă a lui hotărăște Nistor și-l trimite la vestiar, atît pentru lipsa de randament, cit și pentru nervozitatea de care dădea dovadă. Nimic deosebit, veți spune, măsură dictată atît de disputa sportivă, cit și de tactul pedagogic al antrenorului, măsură care probabil RESTITUIT! FLUIERUL ARBITRULUI Notă nu se va opri aici, întru totul de acord, dar... Undeva în afara terenului, Nistor mai are de „elucidat" ceva în legătură cu eliminarea sa: aflat în apropiere, Decebal Bacinski, unul din arbitrii întîlnirii, execută o întoarcere demnă de invidiat chiar și de un aruncător de disc, și, într-un gest de supremă încordare, fluierul pornește din mina arbitrului în căutarea unei ținte. Ulterior ne-am dat seama că ținta o constituia... Nistor. Fluierul zboară undeva peste un parapet, în mijlocul elevilor-spectatori. Ilaritate, vociferări. Mai departe, fără comentarii... O mică „indiscreție“ însă , ce a avut de cîștigat de pe urma unei astfel de scene caracterul formativ, pentru elevi (sub aspect disciplinar și sportiv), al acestei competiții? C. MIHAI P.S. Restituiți, vă rugăm, fluierul arbitrului, și, dacă se poate, o parte din „autoritate"! HANDBAL Campionatul județean al juniorilor și școlarilor Liceul Adjud — 27-22 Liceul Disputată pe terenul „Voința“, partida a prilejuit o întrecere vie, presărată pe alocuri cu faze de adevărat handbal,, faze aplaudate de cei prezenți. Prima repriză se consumă într-un joc de tatonare, nici una din echipe neîncercind să se distanțeze de adversar, avantajul de 1—2 goluri alternînd cînd de o parte, cînd de alta. Echipa Liceului economic a aglomerat jocul pe centru încercînd să materializeze orice atac prin forța de șut a lui Lungu. Elevii din Adjud au combinat ceva mai mult, dar, marcați vizibil de ideea unei înfrângeri în deplasare, câ și datorită formei slabe a portarului, nu reușesc să se distanțeze. (16-14)economic După pauză însă, poziția celor două echipe se clarifică : echipa din Adjud pune stăpînire pe joc, combină „țesătura" de pase cu schimbările rapide de direcție ale atacului, angajează bine la semicerc cei doi pivoți și practic nu mai au decît un singur obstacol în obținerea victoriei confortabile: forma slabă a propriului portar, care primește goluri parabile. Rezultat final: 27—22 pentru echipa Liceului din Adjud. Principalii realizatori în meciul condus de arbitrii Magdalena Nicolae și Bacinski Decebal: Lungu (12 goluri) din echipa Liceului economic și Pitulac (7), Gruber și Cîrcel (cîte 6) din echipa Liceului Adjud. C. M. Penele televizoarelor (Urmare din pag. 1) Tehnicianul secției de reparații din Adjud constată la începutul lunii august a.c., că necazul se datorează unui condensator și unui potentiometru — ambele defecte. Aceste piese însă lipsesc (cu toate că in magazia cooperativei sunt multe alte piese de schimb în valoare de peste 60 000 lei). La 17 august, șeful secției face un referat către conducerea cooperativei, care, în cinci zile, expediază o adresă la C.C.M.A.D. Vrancea. Cei de aici urmau (acum credem că... urmează) să se adreseze întreprinderii „Electronica" pentru ca, din București, să se expedieze fie piesele de schimb, fie o negație. Timpul trece, cetățeanul întreabă, rezolvarea defecțiunii întîrzie... Considerăm că trebuie înlocuită, în primul rînd și de urgență, „piesa" care acționează angrenajul birocrației pentru a se garanta... termenul de garanție ! Altfel, nici scuzele, afișate drept „generic" nu ajung să acopere desele „defecțiuni tehnice și organizatorice" ivite pe ecranul — relații cu cetățenii — al secției reparat televizoare din Adjud. Cei în drept să treacă neîntîrziat pe recepție-emisie pentru a asigura o „sincronizare" perfectă între serviciile de resort, la toate „etajele". Și cum starea de fapt de la Adjud nu este singulară, solicităm și alte păreri ale cititorilor noștri privind „contrastul" între ce este și ce ar trebui să fie secțiile de reparat televizoare. MEMENTO MEMENTO MEMENTO 22.20 Sport. 22.30 Concert de seară. 0.03—5.00 Estrada nocturnă. cinema MARȚI 27 OCTOMBRIE Cinema UNIREA Focșani: „Dragoste și viteză" Cinema FLACĂRA Focșani: „Degetul de fier" Cinema POPULAR Adjud : „Domnișoara doctor" Cinema LUMINA Mărășești: „Fredy și cîntecul preriei" Cinema POPULAR Panciu : „Marile vacanțe" Cinema VICTORIA Odobești: „Bănuiala" N.R. Ziarul nu-și asumă răspunderea pentru eventualele schimbări în program. Marți 27 octombrie 1970 Invitație la... fotbal Meciul de divizia B („Politehnica" Galați, a avut suspendat terenul pentru două etape) programat pe stadionul „23 August" ne-a adus nostalgia echipei pe care, numai cu cîțiva ani în urmă, Focșaniul o avea. Ne-a făcut, încă o dată, să medităm asupra faptului că două echipe vrîncene, „Chimica" și „Locomotiva", au retrogradat în Campionatul județean, în timp ce divizioanara C „Automobilul" își duce zilele de azi pe mîine în seria ei. Ne întrebăm, ce face pentru redresarea fotbalului vrîncean Comisia de specialitate de pe lîngă C.J.E.F.S., ce face însăși conducerea C.J.E.F.S. Vrancea pentru a scoate din periferia în care se îneacă pe zi ce trece, fotbalul local ? Din fericire, am avut ce vedea în întîlnirea celor două protagoniste de duminică. Angajate, parcă, pentru o demonstrație de fotbal autentic, cele două competitoare au practicat un joc curat, tehnic, în forță, așa cum nu vedem prea des nici la echipe din divizia A. Tgnul l-a dat „Dunărea” Giurgiu, posesoare a unui lot valoros de jucători, între care am remarcat pe ex-dinamovistul Coman, debutant la „Dunărea" în meciul de la Focșani, apărătorii Gruber și Bălescu, primul interpretându-și cu măiestrie rolul de „libero". Am văzut două echipe angajate într-o luptă de deplină sportivitate și n-am observat un singur fault voluntar. Am văzut, în schimb, cu numai o oră înainte, jucători focșăneni și tecuceni puși pe hartă, simulînd faulturi imaginare, căutindu-și picioarele și nu mingea, gata în fiecare clipă de a se lovi reciproc, cu nervii suprasolicitați de neputința de a înscrie. Iată a fost un „erou" cum n-am vrea să mai vedem pe terenurile de fotbal. Am fost plăcut impresionați să vedem două echipe bine pregătite tactic, coordonîndu-și jocul după scheme tactice prestabilite. Și iarăși am comparat jocul tactic al gălățenilor și elementului tactic în jocul focșănenilor cu tecucenii. De mult n-am mai văzut atîta dezlînare și lipsă de concepție. Un meci purtat pe clibuite, întîmplarea a făcut să vizionăm pe stadionul din localitate un meci de bună factură tehnică și tactică. Ne-au fost trezite resentimente pentru suma de neajunsuri existente în fotbalul local. Să fie acest eveniment un ultim semnal pe calea relansării activității fotbalistice vrîncene? A. REȚU COMBINATUL SIDERURGIC GALAȚI ANGAJEAZĂ muncitori necalificați pentru a fi calificați în meseriile: — Strungar — Electrician întreținere — Mașinist pod rulant (macaragiu) — Rectificator In timpul școlarizării se asigură cazare gratuităîn scrierile se fac la serviciul învățămînt C.S.G. pînă la data de 1 noiembrie 1970. Acte ; — copie legalizată de notariat după certificatul de studii ; — copie nelegalizată după certificatul de naștere ; — copie de pe prima pagină a livretului militar ; — cerere de înscriere. IPPIUigQÎM întreprinderea de aprovizionare și desfacere FOCȘANI ANGAJEAZĂ urgent — Șef birou aprovizionare — Șefi și ajutori șefi depozit — Mercedori principali aprovizionare și desfacere Informații la sediul întreprinderii, zilnic între orele 7—15 și la telefonul 1387. 2400 Angajarea și salarizarea în condițiile H.C.M. 914/1968, i Fijiiagil TIM COMBINATUL SIDERURGIC GALAȚI Angajează Absolvenți de liceu pentru a fi calificați prin cursuri de specializare postliceale în specialitatea: ELECTRICIAN în aparate de măsură și automatizare In timpul școlarizării se asigură cazare gratuită, înscrierile se fac la serviciul învățămînt C.S.G. pînă la data de 1 noiembrie 1970. Acte ; — copie legalizată de notariat după certificatul de studii ; — copie nelegalizată după certificatul de naștere ; — cerere de înscriere. MICA PUBLIC ITE Schimb apartament bloc din orașul Gheorghe Gheorghiu Dej, contra similar în Focșani. Cucu telefon 2875