Evangélikus Algimnázium, Miskolc, 1872

2. Latin nyelvtan; alaktan a nevek rendes formáinak ismertetése, megfelelő szú- s Írásbeli gyakorlatok és szavak emlékelésével. K. k. Schultz-­Warga. 3. Magyar nyelvtan; alaktan , szú- s Írásbeli gyakorla­tok. K. k. Warga. Olvasmányok, szavalm­ányok. K. k. Er­­délyi-Indak­. 4. Német nyelvtan, alaktan, szó-­s írásbeli gyakor­latokkal, válogatott darabok tanulása és szavalás. K. k. Bal­lag­ Károly. 5. Földrajz; a földnek átalános topographiai ismerte­tése s a földrajzi fogalmak fejtegetése. K. k. Bellinger-Fényes, térképek készítésével. 6. Mennyiségtan; a számolási 4 főművelet egész szá­mokkal, közönséges« tizedes törtekkel. I­. k. Mocnik-Szász. 7. Mértan; téralaktan. K. k. Mocnik-Szabóky. 8. Természetrajz; álattan. K. k. Hanák. 9. Blyz. — 10. Ének. — 11. Tornászat. A második osztályban. 1. Valias, mint az első osztályban. 2. Latin nyelvtan: az alaktan kiegészítése és befejezé­se. Jv. k. Schultz-Warga. 3. Magyar nyelv: az igékről. mondatok . elemező ol­vasás, irály gyakorlatok. szavalás. K. k. Warga. Olvasókönyv Erdély­i-Indak­. 4. Német nyelv: az alaktan befejezése, elemező olva­sás , irály­ gyakorlatok, válogatott darabok tanulása s elsza­­valása. K. k. Ballagi Károly. 5. Földrajz: Európa földrajza részletesen, a lobbi földré­szeké változatosan. K. k. Bellinger Fényes: Térképek ké­szítésé­vel.

Next