Monitorul de Sibiu, februarie 2000 (Anul 3, nr. 370-394)

2000-02-21 / nr. 387

3 s Monitorat port W de baschet masculin 1%campioana se apropie la turatia maximă 5 I CSU Petrom „U“ Carbochim Cluj 81-67 (44-35) Palatul Sporturilor Transilvania a găzduit abătă partida dintre CSU Petrom Sibiu și S“ Carbochim Cluj, contînd pentru etapa 27-a a Campionatului Național de baschet isculin. Peste 1500 de spectatori au luat loc în urinele cochetei arene pentru a asista la o pază extrem de importantă în ceea ce privește asigurația finală a clasamentului, înainte de iy-off. In condiții normale, întîlnirea dintrele două echipe transilvane ar fi însemnat simplu meci de campionat. Numai cărsa campioanei de a prinde locul întîi în iar ultima etapă, apărută după ce liderul USA Pitești a capotat în două deplasări, a adus la obligativitatea de a învinge echipa iteană. De partea cealaltă, „U“ Carbochim a venit intenția declarată de a învinge pentru a-și gura locul patru înainte de play-off, poziție pe care are avantajul de a juca cu ocupanta :uhii cinci, de două ori pe teren propriu și ar o dată în deplasare. Pentru ambele constante conta însă rezultatul de la București ître Dinamo (locul V) și CSU ISA Pitești cu( I). Cu gîndul la partida din sala Dinamo, celeuă grupări au început hotărîte să-și valorie șansele. în evidentă creștere de formă, față jocul prestat în tur, elevii lui Mircea Vulc au ssat pe accelerator încă din primul minut, ipă ce au „pus" o diferență de 5 puncte pe lolă în minum 4 (10-5), s-au lovit însă de o mare om la om a oaspeților, extrem de tare și de agresivă. Întîlnirea s-a echilibrat isc, însă nu pentru mult timp deoarece după nătatea reprizei pe teren a apărut o echipă gazdă în mare formă. Alecu și Spasojevic au recuperat aproape toate mingile de sub cele două panouri, au înscris puncte importante și au sprijinit un atac variat propus de Mircea Vulc, cu pătrunderi prin zona clujeană alternînd cu aruncări de la distanță. Efectul s-a văzut imediat, reușitele campionilor ridicînd spectatorii în picioare și diferența pe tabelă la 16 puncte (35-19). .Zvîcnirea din ultimele 4 minute ale lui Cristescu, principalul marcator al reprizei, părea să țină Universitatea în joc pentru a doua parte a întîlnirii. Nu s-a întîmplat deloc așa, fiindcă CSU Petrom a exploatat la maxim punctele slabe ale adversarului, observate de Mircea Vulc în primul act. In numai 8 minute, sibienii au dus scorul la 64-42, lăsînd impresia că ar putea învinge și cu rezervele. Claudiu Munteanu (foto) a înmînat publicul cu o reușită de la mare distanță, Spasojevic a „pus“ două capace și a înscris cu un slam-drick, iar Alecu și-a permis o pasă pe după cap, prin care a scos din joc doi adversari, lăsîndu-l pe sîrbul sibienilor complet liber sub inel. Spectacolul a fost gustat din plin de întreaga asistență care a început să scandeze din nou, „Campionii! Campionii!“, după o pauză destul de mare. Din dorința de a-și satisface proprii suporteri, baschetbaliștii sibieni au jucat ultima parte doar pentru aceștia, neglijînd oarecum scorul. Cărțile erau făcute însă de mult: în ultimele 4 minute de la 78-54, diferența a scăzut la 14 puncte (81-67), dar importantă rămîne victoria gazdelor sau mai precis maniera prin care a obținut-o, în fața unei echipe cu pretenții, pregătită de un antrenor ambițios, fost la națională, Gabriel Olpetrean. Declarație Mircea Vulc: „Oaspeții au folosit o apărare obstrucționistă, asemeni celei din jocul de handbal. Dacă s-ar fi fluierat faulturile evidente la jucătorii mei, atunci era și mai ușor. Dar ne-am descurcat și așa“. CSU Petrom: Tordai 22 (1x3), CS. Muntean 17 (5x3), Spasajevic 16, Alecu și Pelger 12 (ambii cu 2x3), Kovács 2. „U“ Carbochim: Pintea 17, Cristescu 16 (2x3), Dumitrescu 9 (1x3), Sebestyen 9, Popa 9, Săftescu 4, Grunwald 3 (1x3). în aceeași rundă s-au mai înregistrat rezultatele: Dinamo București - CSU ISA Pitești 71-74 (34-40), West Petrom Arad - Poli Iași 79-58 (44-26) și Soced București - Herlitz Mobex Tg. Mureș 77-64 (32-29). Clasament (Dan GREAVU) MONITORUL DE SIBIU - luni, 21 februarie 2000 Handbal feminin CSM Sibiu a intrat în cantonament ■ cartierul general este stabilit la Hotel Sport din Sibiu ■ nu există noutăți în lot ■ Lucian Albu conduce cîte trei antrenamente pe zi ■ Divizionara A, CSM Sibiu, se află în plin program de pregătire pentru a atinge o formă care să îi permită abordarea returului în forță. Clasate pe penultima poziție în clasament, elevele lui Lucian Albu au nevoie de un parcurs fără cusur pe teren propriu prin care să reușească evitarea retrogradării. Scopul principal al acestei perioade de pregătire îl reprezintă omogenizarea lotului și crearea unei mentalități propice performanței. Practic, ultimul capital a fost cel mai deficitar în turul campionatului. Deși este compusă din jucătoare talentate, tinerețea lor și lipsa de experiență le-au privat de obținerea cîtorva victorii prețioase care le-ar fi urcat trepte bune în clasament. Mai hotărîte ca oricînd să reziste în acest eșalon, după ce au reușit promovarea la capătul sezonului trecut, fetele pregătite de Lucian Albu parcurg în aceste zile un cantonament dificil, cu cîte trei antrenamente pe zi. Primul dintre ele este programat la 7 dimineața, iar ultimul la 16.30, cînd se efectuează alergări prin Parcul Sub Arini. Fiind un stagiu de pregătire mixt, sînt programate și o serie de jocuri amicale. Primul va avea loc mîine, cînd CSM va juca la Sebeș cu valoroasa echipă locală, Ciserom, iar al doilea, vineri, cînd va juca la Sf. Gheorghe cu divizionara A din localitate. Există posibilitatea ca pînă la reluarea campionatului (în 18 martie) să mai fie perfectate încă două partide amicale, care urmează să se desfășoare în Sala Transilvania. „Vrem să găsim cîteva partenere de întrecere în această perioadă cu care să jucăm pentru a începe returul în forță“, ne-a declarat Lucian Albu. Deocamdată, se află în pregătire aceleași jucătoare cu care CSM Sibiu a încheiat prima parte a campionatului. Deși trece printr-un program epuizant, întreg lotul este valid. (Dan GREAVU) k PMg S ales Representatives (Brasov, Sibiu) KPMG Executive Search and Selection - Ref: RoCE 67/99 . Str. Dr. lacob Felix nr. 70, sector 1 București; Fax: 01 312 28 09; Email: recrult@kpmg.ro www.ro.kpmg.net Only suitable candidates will be contacted. (Henkel) ECOUIB The Service Company Our client, international leader in the day care products in Food & Beverage Industry, is looking for Sales Representatives for Brasov and Sibiu areas. The Sales Representatives' main responsibility is to promote the company's products o the day care products consumers' community in the area, generating a reliable and regular demand for the company's products. The successful candidate should have the following profile: ■ University degree; Chemistry or related is a plus; ■ Good command of English, German a plus; ■ Clean driving license; ■ Minimum 2 years previous sales experience; ■ Previous sales experience in consumer goods would be considered a plus; ■ Sense of responsibility, team-worker; ■ Good interpersonal skills; ■ Capability to set priorities. This position represents an excellent opportunity for the right individual. 'he salary is competitive and there is good potential for career growth in an international business environment. you meet the requirements, please send your CV, photo and a motivation letter, no later than 25th February 2000, to: -le would be part of a young, dynamic team, esponsible for: ■ Developing a thorough knowledge of the market in the specific area; ■ Establishing promotional action plans; ■ Ensuring that all product policies are known and properly implemented; I Providing the day care products consumers’ community with a suitable level of technical presentation; I Implementing the approved action plans in order to achieve company’s business objectives; I Maintaining efficient relationships with the company’s customers, making sure that products are permanently available. S.C. ENERSO-STAR B.R.L. PROIECTARE, EXECUȚIE ■ MONTAJ SERVICE: ♦instalații compensare energie reactivă ♦ ierificări și analize tehnice în energetică ♦fărnizare de-echipament energetic industrial: igpr» compresoare ATLAS COPCO igr cazane de abur și apă caldă SIBIU, sír. Turnului, nr.23 tel./tax 069.213987 Mobil 092.316768 So©® So<Ä® SIBIU, Str. Calea Șurii Mici nr. 39 EXECUTA prin atelierele, din Dealul Ocnei și Sibiu: it reparat il cs-pitale, mecanice și electrice la: autoturisme, camioane, tractoare, utilaje agricole it tinichigerie, vopsitorie auto țț reparații, verificări pompe injecție țț alezări, honuiri blocuri motoare țț reparații chiuioase țț reparații, verificări radiatoare impormatiI- țț reparații direcții, cutii viteze, * * it mic mobilier, uși, ferestre ț. 069/22.25.60,22.28.95 Agenția de turism: “Transilvania Holiday Travels” Vă propune următoarea ofertă 1 G dr 9 zile.RI SIBIU,str. N. Bălcescu nr.37/5 tel./fax 069-233.503 înscrieri până la 1 manie ,245$/CIA MEDIAȘ, str. Petőfi Sándor nr.3 Hotel Select, tel. 069-834.874