Monitorul Oficial, decembrie 1914 (nr. 199-219)

1914-12-02 / nr. 199

9114 de colonel a locotenenților-coloneli, din arma infanteriei, cuprinși într’insul. Sunt cu cel mai profund respect Live, Al Maiestății Voastre Prea plecat și prea supus servitor, Președintele consiliului și ministrul de răsboi, Ion I. C. Brătianu. No. 13.967. 1914, Noemvrie 29. ------------------------------------------- MINISTERUL DE INTERNE FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul de interne sub No. 37.364, Văzând expunerile din sus zisul referat: In baza art. 91 din legea pentru consiliile județene, Am decretat și decretăm : Art. I. D. Ion Mărculescu, licențiat in drept, fost polițai, se numește de Noi în postul de șef de cabinet al prefecturei Romanați, in locul d-lui Mișu Ștefănescu care a fost numit polițai. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este Însărcinat cu executarea acestui decret. Dat în București, la 29 Noemvrie 1914. FERDINAND Ministrul de interne, V. G. Morțun. Nr. 3.683. MONITORUL OFICIAL 2 Decemvrie 1914 MINISTERUL DE FINANȚE Prin decretul regal cu No. 3.666/914, In urma raportului d-lui ministru secretar de Stat la departamentul de finanțe, sub No. 147.375/914, sunt numiți în serviciul exterior general al finanțelor (serviciul percepțiilor), pe ziua de 1 Decemvrie 1914, în locurile vacante, d-nii : Nicolae Dimitriu, actual subșef de secție (perceptor), In funcțiunea de șef de secție clasa III (perceptor) ; Eustatiu Lucopol, Gheorghe N. Petrescu și Marin Șibănescu, actuali impiegați clasa I (perceptori), in funcțiunea de subșefi de secție (perceptori) ; D. Gheorghe Dinescu, actual impiegat auxiliar clasa I, se numește, pe ziua de 1 Decemvrie 1914, în funcțiunea de impiegat clasa II în serviciul exterior general al finanțelor, în locul d-lui Petre Tutovanu, care se depărtează din funcțiune pentru vădită neglijență in serviciu . D. Nicolae Dimitriu, actual impiegat clasa II în serviciul exterior general al finanțelor (serviciul percepțiilor), se destitue din funcțiune, pe ziua de 1 Decemvrie 1914, pentru luare de mită. Prin decretul regal cu No. 3.686 din 29 Noemvrie 1914, după propunerea făcută prin raport de către d. ministru secretar de Stat la departamentul de interne, d. G. Georgescu, fost locotenent în armată, îndeplinind condițiunile cerute de art. 26 din legea pentru organizarea Dobrogei Noi, este numit în funcțiunea de secretar-ajutor la administrația plășei Balcic, din județul Caliacra, în locul d-lui D. Burada, care trece în altă funcțiune] ----------------------------------------------MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DOMENIILOR FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul agriculturii și domeniilor sub No. 93.643/914, Am decretat și decretăm : Art. I. C. Firu Surcel, absolvent al școalei de agricultură Striharet-Olt, cu o practică de peste 5 ani în serviciul de magazie și contabilitate al fermelor model ale Statului, se numește, pe ziua de 15 Noemvrie 1914, în funcțiunea de secretar-contabil-cassier și conferențiar de contabilitate agricolă la ferma model Studina, în locul fostului titular G. Lătescu, decedat. Costache N. Iosif, actual secretar-contabil și cassier la ferma Herăstrău, se înaintează pe ziua de 1 Decemvrie 1914, în funcțiunea vacantă de secretar-contabil-cassier și conferențiar de contabilitate, ce există la ferma demonstrativă și școala de ucenici agricoli din Bazargic (Dobrici). Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul agriculturii și domeniilor este însărcinat cu executarea prezentului decret. Dat in București, la 25 Noemvrie 1914. FERDINAND Ministrul agriculturii și domeniilor, Al. Constantinescu. No. 3.631. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul agriculturii și domeniilor sub No. 51.624/914. Având în vedere avizul No. 921, dat de consiliul tehnic în ședința dela 9 Octomvrie 1914. Având in vedere art. 2 din codul silvic, Am decretat și decretăm: Art. I. Se aprobă de Noi regulamentul de exploatare al pădurii Zăvoiul Slăveni, pendinte de comuna Slăveni, județul Romanați, proprietatea dotală a d-nelor Cătină Hagiescu-Miriște, Caliopi Constantinescu, Metopi Stamatopol, Angela Spiru falu și Julieta Stamatopol, ale cărui principale dispozițiuni sunt următoarele: a) Pădurea în suprafață de 29 ha, 1.320 mp, fără poeni, cuprinsă între limitele arătate în planul de situație și indicate în textul regulamentului, va formă o singură serie de exploatare . b) Regimul adoptat este Crângul, cu modalitatea de tratament Crângul simplu. c) Proprietarele sunt obligate să împădurească în mod artificial porțiunile de pădure ce nu se vor regenera complet pe cale naturală. Ca garanție că va aduce la îndeplinire această obligațiune, proprietarele vor depune, înainte de începerea exploatării, o sumă de 1 o lei la hectar ; d) Revoluția este de 1 o ani, exploatarea se va face în 2 ani, după care va urma o perioadă de așteptare de 8 ani; e) Revizuirea regulamentului se va face după exploatarea pădurei. Art. II. Toate celelalte dispozițiuni cuprinse în acel regulament și nemodificate prin articolul adițional, sunt executorii. Art. III și ultimul.—-Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul agriculturii și domeniilor este însărcinat cu aducerea la îndeplinire a prezentului decret. Dat în București, la 25 Noemvrie 1914. FERDINAND Ministrul agriculturii și domeniilor, Al. Constantinescu. No. 3.634. FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate : " Asupra raportului ministrului Nostru secretar de Stat la departamentul agriculturii și domeniilor sub No. 51.627/914. Având in vedere avizul No. 842, dat de consiliul tehnic în ședința dela 5 Septemvrie 1914. Având în vedere art. 2 din codul silvic. Am decretat și decretăm : Art. I. Se aprobă de Noi regulamentul de exploatare al pădurii Clucereasa, pendinte de comuna Racovița, județul Muscel, proprietatea d-lui I. A. Dobrovitz, ale cărui principale dispozițiuni sunt următoarele : a] Pădurea formată din 3 trupuri, în suprafață de 861 ha, cuprinsă între limitele arătate în planul de situație și indicate in textul regulamentului, va forma două serii de exploatare; b) Regimul adoptat pentru ambele serii este Crângul, cu modalitatea de tratament Crângul simplu; c) Proprietarul este obligat să împădurească în mod artificial porțiunile de pădure