Monitorul Oficial, martie 1925 (nr. 48-72)

1925-03-27 / nr. 69

37 Martir 1M5 MONITORUL OFICIAL 5279 Macedonescu Dan din reg. 23 art. la dep. armătură Sibiu. Marinescu Nicolae dela sp. milit. al corp. VI arm., la închis. mil. corp. VI arm. Moldoveanu Constantin dela inst. san. milit. în M. St. M. Marinescu Dumitru dela cerc. recr. Tulcea ín reg. 33 inf. Marinescu Gh. dela comand, terit. al corp. Il arm. la cerc. recr. Ilfov. Neamțu Gheorghe din reg. 31 inf. la m-ța Calafat. Nițulescu Marin dela cerc. recr. Găești în reg. 4 inf. Orășeanu Nicolae de la m-ța Iași la batal. 4 ad tiv. Onițiu Traian din lat. 5 viorin-te în reg. 35 art. Plăeșu Teodor dela șc. milit. adm ție la penitenciarul milit. Târgșor. Protopopescu Constantin dela ra-ța Mihai Bravu în reg. 14 obuz. Răuță Gheorghe dela m-ța C.Lung în M. R. serv. pers. Simion Iosif dela m-ța Medgidia la dep. central de m-ț. Stoica Constantin din reg. 2 roș. în diviz. 2 art. căt. Silvian Emil dela dep. sanitar al corp. VI arm. la cerc. recr. Tg.Mureș. Sică Alexandru dela comand, terți. al corp. VI arm. la comand, corp. VI am Toth Dumitru din bat. 6 adtiv la comand, div. 15. Țăranu Nicolae de la m-ța Fălticeni în reg. 16 inf. Șefi de muzică Șefi de muzica clasa I Rusovici Constantin din bat. 2 v-tori m-te în reg. 27 inf. Ianculescu loan din reg. 89 inf. în bat. 2 v-tori m-te. Șefi de muzică clasa II Rotaru Constantin din reg. 23 inf., în reg. 4 inf. Șefi de muzică clasa III Alduleanu loan din reg. 4 inf. în reg. 23 inf. Constantinescu C-tin din reg. 27 inf. în reg. 2 inf. Itu Octavian din reg. 86 inf. în reg. 31 inf. Momocel N. Radu din reg. 2 inf. în reg. 4 v-iom. Rădulescu Petre din reg. 31 inf. în reg. 35 inf. Instructori de educație fizică Datcu Florea dela sc. preg. of. rez. Ploiești în reg. 26 inf. Nazarie Gheorghe din reg. 6 inf. la liceul milit. Cernăuți. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de răsboi este însărcinat cu executarea decretului de față. Dat în București, la 19 Martie 1925. FERDINAND Ministru de răsboi, General de divizie George Mărdărescu. No. 1.037. MINISTERUL AFACERILOR STRĂINE FERDINAND I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate , Asupra raportului ministrului Nostru al afacerilor străine, cancelar al Ordinelor sub No. 65.079, Am decretat și decretăm : Art. I. Numim membri ai Ordinului »Steaua României« In gradul de Comandor Ped. Tănăsescu Ion, inginer inspector general, profesor la in politehnică. In gradul de Ofițer Pe d nn . Alimănescu Alexandru, advocat din comuna Clejani, județul Vlașca. Babes Filip, mare comerciant din București. Badareu Dan, secretarul delegațiunii române pe lângă comisiunea de reparațiuni; Balaban Nicolae, directorul liceului «Carol I» din Craiova. Brăneanu D., administrator delegat al Băncii Negoțului din București. C. S. Preotul Buzik Romul, protoiereu greco-catolic din comuna Măldăraș, județul Sătmar. Căzănescu Cezar, prim-procuror al tribunalului Dolj. Diaconescu E., ajutor de primar la Iași. C. S. Preotul Diamand Ludovic, protoiereu romano-catolic din comuna Turulung, județul Sătmar. Maior Dimitriu Jean, invalid din răsboi, expertul delegațiunii române pe lângă comisiunea de reparațiuni. Dimitriu Ion P., proprietar din București. Eremia Alexandru, administratorul plășii Gârlele județul Putna. Foișoreanu M., proprietar din Tg.Jiu. Frățila V., ajutor de primar la Iași. Dr. Heppes Bela, notar public din comuna Baia-Mare, județul Sătmar. Ionescu Constantin, mare proprietar și mare comerciant din București. Ionescu Șerban, director clasa I al personalului și pensiilor eforiei spitalelor civile din București. Isbășescu Alexandru, fost advocat al Statului din orașul Giurgiu. Luca Gheorghe, fost delegat al guvernului român la Paris cu verificarea bonurilor de tezaur. Mândreanu Gheorghe, director, șeful spitalului Vadu-Lat, județul Vlașca. Dr. Marinescu Gheorghe, docent universitar la facultatea de medicină din București. Mateescu Alexandru, proprietar, directorul gimnaziului din comuna Vida, județul Vlașca. S Maxim Alexandru, mare industriaș din București, fost destat, fondatorul internatului liceului «Petru Rareș» din Piatraeamț. Michelson Frederic,membru al Camerei de comerț din București. C. S. Arhimandritul greco-catolic Mureșan Gheorghe din comuna Moftinul Mic, județul Sătmar. Mozis A., directorul societății A. E. G. din București. Nasopol A., directorul băncii «Creditul Prahovei». Oghina Grigore, director în ministerul industriei și comerțului. Petrescu Ion Dem., proprietar din județul Gorj. Popescu-Jilavele Al., administratorul plășii Fetești, județul Ialomița. Popescu-Raducan Nicolae, fost atașat comercial. Prodan Paul I., publicist din București. Rădulescu Gh. P., advocat din Tg.Jiu. Romitza Jean, secretarul delegațiunii române pe lângă comisiunea de reparațiuni; Scorțeanu N. Gr., proprietar din Ploești. Sofer Alexandru G., advocat din București Stătescu Constantin, director general în ministerul industriei și comerțului. Tăcu Gh., prefect al județului Fălticeni. G. S. Preotul Tamaș Eugen, protoiereu romano-catolic din comuna Halmeu, județul Sătmar. Trifonescu Ion T., advocat din județul Argeș. Ursache Virgil, administratorul plășii Domnești, județul Ilfov. Valeanu C., proprietar din orașul Fălticeni. Vasiliu-Voinea Gh., ajutor de primar la Iași.