Monitorul Oficial, Partea 2, iulie 1930 (nr. 143-169)

1930-07-19 / nr. 159

10002 MONITORUL OFICIAL Nr. 159 19 Iulie 1930 А [UNK] [UNK] [UNK] COMERCIALE CONTRACT DE SOCIETATE [Ш NUME COLECTIV CU ASOCIAȚI IN PARTICIPAȚIE Subsemnații: loan Miehălcescu, farmacist, domiciliat în București, strada Romană, 156. Gheorghe Velescu, farmacist, domiciliat în București, strada Șerban Vodă, BL Dr. Vasile Vârgolici, farmacist, domiciliat în București, strada Banu Manta, 60. Gheorghe Urseanu, farmacist, domiciliat în București, strada V. A. Krelebe, 10. Dumitru M. Ionescu, farmacist, doimiciliat în București, strada Berzei, M. Radu D. Vasilescu, farmacist, domiciliat în București, strada Berezei, 44. Nicolae Sterescu, farmacist, domiciliat în București, bulevardul Elisabeta, 84. Alexandru Cepleanu, farmacist, domiciliat în București, strada Carol, 41, în calitate de membri componenți ai societății în nume colectiv Oficiul de „Aprovizionare Farmaceutic Al. Angial . Comp.“, uzând de clauza din contractul autentificat de tribunalul Ilfov, secția de notariat, la Nr. 15.606 din 13 Mai 1927 și trecut în registrul I de ordine la Nr. 1.872 din 1927 la tribunalul Ilfov, secția I comercială, declarăm că înțelegem a continuă dela 1 Decemvrie 1930, data expirării contractului mai sus arătat, pe un period de 10 ani, operațiile comerciale ale societății noastre, constituită la 11 Noemvrie 1925 cu actul autentificat de tribunalul Ilfov, secția de notariat la Nr. 29.741 din 1925 și modificat prin actul autentificat la Nr. 15.606 din 1927, în condițiunile de mai jos, întrucât coasociatul nostru Alexandru Angial, farmacist, a decedat, iar tepasociatul nostru Ovidiu Niculescu, farmacist, domiciliat în București, calea Călărași, 126, conform scrisorii sale din 1 Iulie 1930, nu mai dorește a face parte din societatea noastră în noua formă ce se statornicește prin acest act, drepturile lor bănești vor fi lichidate cu ocazia încheierii bilanțului pe 1 Detcembrie 1930, conform registrelor comerciale ale societății. Subsemnații: Dumitru M. Ionescu, Nicolae Sterescu și Radu Vasilescu declarăm că ne retragem din societatea noastră, de membri componenți ai sus nufnitei societăți, rămânând dela 1 Decemvrie 1930 numai ca membri asociați în participare, cu drepturile și îndatoririle mai jos specificate:Subsemnatul Dumitru M. Ionescu, declar că accept să fiu înlocuit ca membru component de d. farmacist Gheorghe Hotăranu, subsemnatul Nicolae Sterescu, de d. farmacist Vasile Barozzi, și subsemnatul Radu Vasilescu, de d. farmacist Alexandru Seist, azi membri asociați în participare ai societății noastre. Subsemnații: Gheorghe Hotăranu, Vasile Barozzi și Alexandru Leist declarăm că primim să trecem dela 1 Decemvrie 1930, din calitatea noastră de membri asociați în participație, în calitate de membri componenți în locurile celor de mai sus, iar noi: loan Mihhălcescu, Dr. Vasile Vârgolici, Gheorghe Urseanu, Alexandru Cepleanu și Gheorghe Velescu consimtin la această schimbare ce urmează a se face în societatea noastră pe ziua de 1 Decemvrie 1930. 2. Subsemnații: loan Mihălcescu, Gheorghe Velescu, Dr. Vasile Vârgolici, Gheorghe Urseanu, Alexandru Cepleanu, Gheorghe Hotăranu, Vasile Barozzi și Alexandru Seist, declarăm că consimțim a luă dela 1 Decemvrie 1930, ca membri componenți, și pe d-nii: Anastase Th. Chiale, farmacist, domiciliat în București, strada Șerban Vodă, 258. Aristide Mihalovici, farmacist, domiciliat în București, calea Călărași, 28. Gheorghe Paltinescu, farmacist, domiciliat în București, bulevardul Ferdinand, 104. Alexandru Roșu, farmacist, domiciliat în București, calea Griviței, 74, azi membri asociați în participație ai societății noastre. 3. Subsemnații: Ioan Mihălcescu, farmacist, domiciliat în București, strada Romană, 156. Vasile Barozzi, farmacist, domiciliat în București, calea Călărași, 184. Alexandru Cepleanu, farmacist, domiciliat în București, strada Carol, 41. Anastase Th. Chiuie, farmacist, domiciliat în București, calea Șerban- Vodă, 258. Gheorghe Hotăranu, farmacist, domiciliat în București, strada V. Lascăr, 76. Alexandru Seist, farmacist, domiciliat în București, strada Dr. Felix, 67. Aristide Mihalovici, farmacist, domiciliat în București, calea Călărași, 28. Gheorghe Păltinescu, farmacist, domiciliat în București, bulevardul Ferdinand, 104. Alexandru Roșu, farmacist, domiciliat în București, calea Griviței, 74. Gheorghe N. Urseanu, farmacist, domiciliat în București, strada V. A. Urejche, 10. Dr. Vasile Vârgolici, farmacist, domiciliat în București, strada Banu Manta, 60. Gheorghe Velescu, farmacist, domiciliat în București, strada Șerban Vodă 21, declarăm că constituim o societate în nume colectiv, cu asociați în participare „Oficiul de Aprovizionare Farmaceutic I. Miehălcescu & Comp.“, care să continue operațiile comerciale ale societății constituite la 11 Noemvrie 1925 cu actul autentificat la Nr. 29.741 din 1926 de tribunalul Ilfov, secția de notariat și modificat prin actul 15.606 din 1927, preluând întregul activ și pasiv al societății în nume colectiv: „Oficiul de Aprovizionare Farmaceutic Al. Angial . Comp.“. 4. Sediul societății este în București, strada Batiște Nr. 14, colț cu strada N. Filipescu Nr. 29, și se va putea muta prin simpla încheiere a membrilor componenți, în registrul de procese-verbale, făcându-se mențiune, conform dispozițiilor codului comercial, în registrele tribunalului Ilfov, secția I comercială și publicației în Monitorul Oficial. 5. Societatea va putea înființa sucursale sau reprezentanțe în orice oraș din țară cu paza formelor legale. Operațiunile societății 6. Scopul societății este de a aproviziona farmaciile cu cele necesare exercițiului farmaciei, în care scop se va cumpără: produse chimico-farmaceutice, droguri, specialități, articole de igienă, câuciucării, etc., direct de la fabrici, reprezentanții lor sau de oriunde, și le va vinde farmaciștilor componenți ai societății și asociaților în participații, cu un preț care nu va întrece în mod prețul de cumpărare, decât cu 6 la suta pentru acoperirea cheltuelilor. Prisosul de mărfuri se va putea vinde și farmaciștilor neasociați, spitalelor, instituțiunilor de binefacere sau de Stat, etc., și chiar persoanelor cari se ocupă cu vânzarea lor, în afară de farmaciști, cu un preț ce se va stabili la fiecare caz în parte. Societatea, va putea înființa laborantorii, primi mărfuri în consemnație și reprezentanțe de la casele de chimicale și specialități, etc., din țară și străinătate, pe cari le va putea vinde oricui în condițiunile ce se vor fixă. Durata societății 7. Termenul pentru care s’a coman*tuit această societate este de la 1 Decemvrie 1930 și până la 31 Decemvrie 1940. El se va putea scurtă sau prelungit prin consimțământul scris al interaibrilor componenți societății.