Monitorul Oficial, Partea 1, mai 1942 (Anul 110, nr. 100-124)

1942-05-20 / nr. 115

/ 20 Mai 1942 MONITORUL OFIOTAL (Partea I) Nr 115 4151 D-nei Elena Boldescu. D-nei Sibila Stöhr. D-nei Elena Dilancea. Basarabia Crucea „Meritul Sanitar" el. I D nei Nina Cobjilă. D-nei Maria Costin. D-nei Margareta Lupu. D-nei Natalia Anghelescu. D-nei Ecaterina Sofronovici. D-nei Domnica Bejan. D-nei Nădejda Belițehi. D-nei Teodora Bălan. D-nei Zoe Cantacuzino. D-nei Elena Brăteanu. D-nei Priscila Bibescu. D-nei Stela Crăciuneanu. D-nei Elena Sturdza. D-nei Maria Nichitici. D -nei Tatiana Popa. D-nei Elena Cobelschi. D-nei Natalia Dobjanschi. D-nei Alexandra Paximade. D-nei Simona Papazol. D-nei Florica Silea. D-nei Ortansa Scarlat. D-nei Florica Știrbulescu. D-nei Elena Alistar. D-nei Elena Cristi. D-nei Domnica Rădulescu Laieș D-nei Margareta Rădulescu. D-nei Ana Dobre. D-nei Elena Burghelea. D-nei Aglaia Andronic. D-nei Avachian Aurora. D-nei Lauirenția Seteanu. A D lui Emanoil Manea. D-lui dr. Octavian Iliescu D-lui dr. Cristea Niculescu. D-lui dr. Eugen Nuțiu. Dlui dr. Octav Traianovselii. D-lui dr. Mihu Tiberiu. D-lui dr. Nicolae Schneider. D-lui dr. Seteanu. Diui dr. Ceapă Caistrat. D-lui dr. Augustin Mureșanu. D-lui dr. Grh. Teodora. Dlui dr. Toma Gherculescu. D-lui dn Mihail Isanos. D-lui dr. Dionisie Haliebist. D-lui dr. fib. Farmache. D-lui dr. Alexandru Oprescu. D-lui dr. Paul Florescu. D-lui dr. Paul Sorescu. D-lui dr. David Dobroviceanu. D-lui dr. Iuliu Roban. D-lui dr. Rusu Nicolae. D-lui dr. Gaebi Gheorghe. D-lui dr. Alexandru Alexandrescu. D-lui dr. Constantin Colonaș. D-lui dr. Ion Radu. D-lui dr. Alex. Lupan D-lui dr. Irofte Eminescu. D-lui dr. Ion Băjenanu. Crucea „Meritul Sanitar‘ ‘ el. II D -nei Zenobia Paraschiv. D-nei Natalia Maior Ion alt. D-nei Elena Maior Dragan. D-nei Paula Cpt. Ochișor. D-nei Désiré Cpt. Strișcă. D-nei Liubova Vărzaru. Bucovina Crucea „Meritul Sanitar" el. I D-lui dr. Ion Nandriș. D-nei Astra Nandriș Călugăreanu. D-lui dr. Alex. Vrânceanu. Crucea ,,Meritul Sanitar“ cl. II D-nei Florica Gramatoviei. D-nei Silvia Dr. Bălan. D-nei Corina Cantendr. D-nei Valentina Florescu. D -nei Cornelia Ionescu. D-nei Viorica Bojoca, Transnistria Crucea ,J Meritul Sanitar" cl. I D-nei Lucia Miclescu. D-nei Domnica Spornic. D-nei Gabriela Pâslaru. D-nei Constanța Oprea. D-nei Aretia Isbășescu. Dmei Vița Teodorescu. D-nei Amelia Șerbănescu. D-nei Maria Grigorescu. D-nei Ioana Râmniceanu. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la Departamentul Muncii, Sănătății și Ocrotirilor Sociale este însărcinat cu executarea prezentului decret regal. Dat în București la 9 Mai 1942. Nr. 1.401. asistent. MIHAI I ANTONESCU Mareșal al României Și Conducătorul Statului MIHAI I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, La toți de față și viitori, sănătate: Asupra raportului d-lui Ion Arrftonescu, Mareșal al României și Conducătorul Statului, cu Nr. 23.313 din 9 Mai 1942. Văzând și dispozițiunile decretelorlegi Nr. 3.052 din 5 Septemvrie și 3.072 din 7 Septemvrie 1940, Am decretat și decretăm: Art. I. Se acordă de Noi, Crucea „Meritul Sanitar“, următorilor mediei și personalului sanitar al Spitalului de rezervă II c. din Viena, care au dat îngrijiri în cele mai bune condițiuni și cu un devotament mișcător celor 200 răniți de război, români, ce se găsesc în prezent internați în acel spital: Crucea „Meritul Sanitar" cl. I D-lui dr. Wenzl Ludwig, medicul șef al spitalului. D-lui dr. Wilhelm Schmidt, șef al spitalului. D-lui dr. Wallentin Gerhard, medic D-lui dr. Nedwed Norbert, medic a* sistent. D-lui dr. Stefan Friederich, medic a* sistent. D-lui dr. Brieger Anton, inspector de administrație. D-lui dr. Deutenhauser Herman, șeful contabilității. Crucea feritul Sanitar" cl. II D-lui Heinerich Hampel, personal sanitar. D-lui Brandweiner Franz, personal sanitar. D-lui Sădii Rudolf, personal sanitar. D-lui Petric Franz, personal sanitar. D-lui Rusalem Octav, interpret. D-lui Pichler Anton, interpret. D-lui Nemetz Karl, personal administrativ. D-lui dr. Mtnhardt Wilhelm, personal administrativ. D-lni Kurz Alfred, personal administrativ. D-lui Wiedemer Kurt, personal administrativ. D-ui Tauber Steffl, personal administrativ. D-nei Paulitsch Amy, soră superioară. D-nei Stasserlise, soră superioară. D-nei Skarek Rudolfine, soră. D-nei Beim Brunhilde, soră. D-nei Zika Monika, soră. D-nei Bugnyar Johann, soră. D-nei Teuritzbacher Marie, soră. D-nei Ziegler Hermina, soră.. D-lui Karlé Franz, personal sanitar. D-lui Rauch Johann, personal sanitar. D-lui Fialta Franz, personal sanitar. D-lui Helvig Othmar, personal sanitar. Crucea „Meritul Sanitar" cl. III D mei Schrammer Franziska, personal de servici. D-nei Auer Marie, personal de serviciu. D-nei Baier Margit, personal de serviciu. D-lui ții el Johann, personal de serviciu. Art. II. Ministrul Nostru secretar de Stat la Departamentul Muncii, Sănătății și Ocrotirilor Sociale este însărcinat cu executarea prezentului decret regal. Dat în București la 9 Mai 1942. Nr. 1.402. MIHAI ANTONESCU Mareșal al României Și Conducătorul Statului 9