Monitorul Oficial al Județului Sălaj, 2013 (nr. 1-43)

2013-02-14 / nr. 7

ROMÂNIA JUDEȚUL SĂLAJ CONSILIUL JUDEȚEAN HOTĂRÂREA nr. 6 din 28 ianuarie 2013 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a evaluării anuale a managementului la Muzeul Județean de Istorie și Artă Zalău și desemnarea reprezentanților Consiliului Județean Sălaj în cadrul comisiei de evaluare și comisiei de soluționare a contestațiilor Consiliul Județean Sălaj, întrunit în ședință ordinară. Având în vedere: expunerea de motive nr. 658 din 21.01.2013 a președintelui Consiliului județean, raportul de specialitate nr. 659 din 21.01.2013 al Direcției juridice și administrație locală, art. 36 alin. (1), art. 38 alin. (1), art. 16 alin. (1)-(5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, cu modificările și completările ulterioare. - Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului, modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru al raportului de activitate, precum și modelului-cadru recomandat pentru contractele de management pentru instituțiile publice de cultură, în temeiul art. 97 alin. (1) din Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare. HOTĂRĂȘTE: Art. 1. Se aprobă Regulamentul de organizare și desfășurare a evaluării managementului la Muzeul Județean de Istorie și Artă Zalău, pentru anul 2012, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2. (1) Se desemnează domnul Ciunt Ionel, administratorul public al județului, reprezentant al Consiliului Județean Sălaj în cadrul comisiei de evaluare. (2) Se desemnează doamna Pop Letiția, director executiv, reprezentant al Consiliului Județean Sălaj în cadrul comisiei de soluționare a contestațiilor. Art. 3. Comisia de evaluare și comisia de soluționare a contestațiilor se constituie prin dispoziția președintelui Consiliului județean, conform Regulamentului prevăzut la art. 1. Art. 4. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează: - Muzeul Județean de Istorie și Artă Zalău; - Direcția juridică și administrație locală. Art. 5. Prezenta hotărâre se comunică la: - Muzeul Județean de Istorie și Artă Zalău; - Direcția juridică și administrație locală; - reprezentanții Consiliului Județean Sălaj în cadrul comisiei de evaluare și comisiei de soluționare a contestațiilor. PREȘEDINTE, Contrasemnează: Tiberiu Marc SECRETARUL JUDEȚULUI, Cosmin-Radu Vlaicu Anexă la Hotărârea nr.6, din 28.01.2013 REGULAMENT de organizare și desfășurare a evaluării anuale a managementului la nivelul Muzeului Județean de Istorie și Artă Zalău CAP. I - Dispoziții generale ART. 1. - Evaluarea managementului de către Consiliul Județean Sălaj, denumit în continuare autoritatea, pentru Muzeul Județean de Istorie și Artă Zalău, aflat în subordinea sa, se realizează în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 269/2009, denumită în continuare ordonanță de urgență, ale Hotărârii nr. 1301/2009 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a concursului de proiecte de management, Regulamentului-cadru de organizare și desfășurare a evaluării managementului, modelului-cadru al caietului de obiective, modelului-cadru al raportului de activitate, precum și modelului-cadru recomandat pentru contractele de management, pentru 2