Paulovics László (Korunk Galéria, 1981)

r ÚTIRAJZ 3. (1966) tus — 70X50 PARIS ALMÁJA (1967) tus — 70X50 BARBÁR MOSOLY (1967) tus — 70X50 ANYÁM EMLÉKE (1971) tus — 87X61 ÜZENET (1971) tus — 70X50 KAPCSOLATOK (1971) tus — 70X50 IKAROSZ (1971) tus — 50X70 DIVATBEMUTATÓ (1972) tus — 70X68 AZ IDŐ JELEI (1972) tus — 68X70 „1514" (1972) tus 70X50 KENTAUR 1. (1973) tus — 50X70 KENTAUR 2. (1973) tus — 50X70 KENTAUR 3. (1974) tus — 50X70 KENTAUR 4. (1975) tus — 50X70 A VÁROS (1974) tus — 50X70 BEÉRKEZÉS (1974) tus — 50X70 ÉPÍTŐK (1975) tus — 70X50 PORTRÉ 1. (1979) színes tus — 70X50 PORTRÉ 2. (1979) színes tus — 70X50 PORTRÉ 3. (1979) színes tus — 70X50 MÉLYSÉGEK 1. (1979) színes tus — 70X50 MÉLYSÉGEK 2. (1979) színes tus — 70X50 MÉLYSÉGEK 3. (1979) színes tus — 70X50 MÉLYSÉGEK 4. (1979) színes tus — 70X50 UTOLSÓ MEGÁLLÓ (1981) színes tus — 50X70 A KÖLTŐ ÜZENETE (1981) színes tus — 50X70 KARINTHY VILÁGA (1981) színes tus — 50X70 ÉRINTÉSEK (1981) színes tus — 50X70 167. KORUNK GALÉRIA 1981. NOVEMBER I.P.C./M. C-N. 1981-6898, 600 ex. A GRAFIKUS PÁLYAÍVE A Barbár mosoly és A költő üzenete közé másfél évtized kitartó munkája, sok-sok tárlat sikere, kedvező sajtóvisszhangja sorakoztatható fel. Paulovics László művészi pályájának azon­ban nem ezek a szélső pontjai, ez a pálya sok­kal mozgalmasabb, sokkal változatosabb, sem­hogy két adattal, két címmel kifejezhetnénk jel­lemzőit. Igaz ugyan, hogy a kolozsvári főiskola elvégzése után szülővárosában, Szatmáron tele­pedett le, és innen azóta is csak egy-egy kiál­lítását megrendezni, más városbeli színháznak díszletet tervezni vagy élményszerző bel- és kül­földi kirándulásokra kerekedik fel, ám műtermé­ben annál több történik, annál sűrűbbek és in­tenzívebbek a változások. A Korunk Galéria látogatói most a grafikus Pauloviccsal találkozhatnak — újra. Újra — amennyiben rajzait régóta ismerhetik eredetiben

Next