Evangelische Knabenschule A. B., Nagyszeben, 1939

obișnuit. corpului secții, Din viața școlară. Față de raportul anului trecut, școala noastră în anul școlar 1939—40 a suferit simțitor sub influența evenimentelor politice din Europa. Nesocotind sfârșitul mai devreme său sa desfășurat în mod ziua înmormântării prim-ministrului emonit, A. Călinescu, precum și la 8 Noemvrie, ziua A. S. R. Voevodului Mihail. Alte ocazii pentru ore de reculegere au fost: ziua animalului, ziua economiei, ziua cărții, ziua pomului, precum ziua mamei, a fost suspendată din cauza împrejurărilor excepționale, și în anii precedenți — un festival sportiv foarte reușit. Serbarea de fine de an s'a ținut cu participarea vie a părinților, în biserica cea mare. Semnificativ pentru desfășurarea activității școlare interne a fost schimbarea repetată a profesorilor, chemați la concentrare. Orariul s'a modificat de 10 ori, ceea ce natural a stânjenit munca spornică, tot așa și „repetiția sintetică” ordonată cu un termen scurt, care nea dat mult de gândit. Dacă sa predat cu toate că au fost deja pe deplin ocupați la instituțiunile lor proprii. Compunerea față de anul trecut. Cu finea anului școlar ne părăsește însă fiind ales la Liceul Brukenthal Dr. Johann Hamrich. Școala pierde un specialist capabil, iar colegii săi un prieten supraveghetoare ale statutului de trei ori, și anume la 1 Septemvrie 1939 cu prilejul examenelor de corigentä de cätre prof. delegat Popescu, la 13—14 Decemvrie 1939, precum și la 28 Mai 1940 de catre Insp. scolar Al. Dima. Procesele verbale recunosc munca infaptuita. Și în afară de învățământul propriuzis, am purtat grija de binele protejaților noștri. In anumite ore sa predat „Apărarea pasivă”. S’au ținut cursuri cu diferite echipe la înțelegerea istoriei la noastră întotdeauna o deosebită atensiune, au fost restrânse, având în vedere situația actuală. N'am făcut excursii mai mari, decât o excursiune cu durata de 6 zile cu ski pe muntele Prejbă, în timpul vacanței de Crăciun, 3 zile pe muntele Bărcaciu în munții Făgărașului, după terminarea anului școlar. Fanfara noastră școlară a făcut iarăși progrese frumoase și și-a dovedit arta cu ocazia unei sărate părintești sub deviza: Age „facem muzica școlară”. Oficii divine pentru elevi au îngrijit in mod tradițional viața religioasă a lor. Edificiul școlar era în stare bună. Curtea școlară lărgită, după ce a fost plantată în parte, face o impresie plăcută. e în curs de de innot evangh. (fost „Strand”) — ca obținut rezultate frumoase cu prilejul înaintea începerii iernii va incepe acolo acestei opere al anului 27 Maiu, fiind întrerupte prin vacanțele legale. școlar, asta se datorește numai muncii conștiințioase lucru, uneltele necesare de gimnastică sau comandat, nu sau pus la dispoziție, bun. școlar, cursul El a fost deschis în mod solemn la 9 Septemvrie, materia întreagă, unor filme educative și o excursiune de didactic Dorințele a și a jurnalelor, contimporane. Inaltele Serbarea maialului tradițional ajungând astfel scopul anului, rămas neschimbată noastrea. De data aceasta cursurile au durat până la și s'au ținut serbări școlare la 24 Septemvrie. Din timp în timp am vizitat reprezentarea sărbători demne. Pe baza de ordine speciale cursurile au fost suspendate naționale obligatorii În schimb însă am ținut încă în ziua serbării de fine de an. Duminecă a profesorilor proprii, il însoțesc în activitatea sa viitoare. Școala Școala nouă de gimnastică în fundul curții sau cu școala întreagă (gimnaziu și școala primară). Orele unor concursuri mai mici. Excursiunile școlare, asupra vieața voioasă, a cărora am le am sărbătorit prin serbări și execiții sau cu unele au ajutat la isprăvirea in 16 iunie 1940, pe terenul școalei cu toate împrejurările neprielnice, și prescurtarea Dacă nu se va ivi vreo întâmplare neprevăzută, încă fost inspectată Mulțumiri tuturor, cari din îndreptat școala anului cari și am precum și a suplinitorilor, de înnot sau menținut partea organelor arătând evenimentele importante, care au avut de scop de e gala pe din afară. Interiorul a contribui