Nemzeti Sport, 2016. június (114. évfolyam, 148-177. szám)

2016-06-21 / 168. szám

Összegzés Hiába is hasonlítanánk össze ész­érvek mentén a Mazdát a Minivel, ebben a kategóriában az érzel­mek döntenek. Aki több élményre vágyik, az MX-5-ösben, aki több autóra, a Cooperben találja meg a számítását. Mindkét vászontetős szó szerint erős karakter, sokba kerülnek, de sokat is adnak, és mi­nél többet költünk, annál jobban el­olvad a németek prémiumárazása. ­sukható, helyére kattintva eltűnik, a ott sem lett volna. SZELLEMISÉG határozza meg ,zi naggyá az apróságot. Mecha­­működésének rezdülései olyan íven jutnak el érzékszerveinkhez, csalódottságot legfeljebb akkor , amikor rájövünk, hogy ez a iiliós gép maximum második , alkalmas. Ekkor jön el a Cooper ! 2.0 literes motorját egy turbófel­l spékeli meg, 192 lóval vitatha­­erőfölénybe kerülve. Szükség is­­, mert a Mazdából átülve olyan mintha sátor helyett egy házban tnánk. Már a tető hangszigete­­is érezni a különbséget, amit az pazar berendezése és a külön­­óra merevítésekkel megerősített tém­a felépítése jelent. 355 kilóval e legalább ennyivel tartalmasabb amag, amit a Mini kínál. A formá­­­n stílusvilágon túllépve anyagai­­, kezelőszerveinek kialakítása, központi képernyője, minden kis tében elbújtatott ötletei és persze ák mennyisége is sokat tesznek hogy a napi rutin részeként hasz­­újra és újra beleszeressünk. Erre soporton belül szintén szokatlan­nak számító fronthajtás is alkalmas. Az MX-5-öshöz hasonlóan sikerült szívhez szóló motorhangot előcsalogatni a ki­pufogóból, a gyorsulásélmény a motort kissé visszafogó automatikus váltóval is emlékezetes. A nyitott tetős autózás örömét kettővel több barátunkkal/ba­­rátnőnkkel oszthatjuk meg, még szél­fogó nélkül sem huzatosabb odabent a Mazdánál. Bármelyiket is választjuk, messzire egyikkel sem jutunk, ezt a kis hatótáv is nehezíti. Cserében ismét úgy tekinthetünk autónkra, mint játékszerre és nem egy háztartási robotgépre, nem csoda, hogy mindkét csapat szívét-lel­­két beleadta, hogy elrabolják a miénket. Forrás: Autó-Motor ALA IMÉM ■ ■ [UNK] Csendes és nyomatékos a 279 cr­r-es blokk, a forgalom ritmusát könnyen­ tarthatjuk vel tudja magát eladn­ iül hozzá, és a 130 km/órát is ártani hegyen-völgyön. Igazából l­ szélvédelem az egyetlen, ami a hosszú utakat, egyébként a 16 erekekkel nagyon stabil maga­­mpónál is, legalábbis robogós latban mindenképpen. KÉS, hogy külméreteit tekintve­­ óriásrobogó az SH3001, viszont ni rajta, még egy 190 centis vé­­­dő sem „ütközik” semmibe. Az fejezetten komfortos, ráadásul nak sincs rossz dolga: a hátsó alig magasabb, mint az első, és a remekül kézre eső kapaszkodó sem hiányozhat. Ha ez nem lenne elég, a mo­dellhez alapáron adott 35 literes, egyéb­ként igényes dobozt úgy alakították ki, hogy háttámlaként is funkcionáljon. Ha mégis mondani kellene valamit, amiben fejlődésre szorulna, az az ülés alatti tárolórekesz. Az rendben van, hogy az idomban van egy zárható fiók, ám még­iscsak az ülés alatti rész a lényeg. Egy zárt sisak belefér, de e szempontból tel­jesen átlagos a Honda. VAN VALAMI, amiben viszont a Honda diktálja az ütemet. Full-LED-es fényszóró és kulcs nélküli indítás kön­­­nyíti a vezető dolgát - éjszaka, a városon kívül, ahol nincs közvilágítás, zongorázni lehet a különbséget egy hagyományos, halogénizzós lámpához képest. A Hon­da Smart Key System előnyét sem kell magyarázni, ráadásul ilyen rendszernél a legtöbb, jóval drágább motorkerékpár sem rendelkezik. Részben ennek a két alapáras tételnek, no meg a koffernek köszönhető az 1 698 000 Ft-os ár. Az való igaz, hogy a konkurenciánál sem éppen olcsók a robogók, de minimális ráfizetéssel már komoly nagymotort is kaphatunk az SH300Í helyett. Azok per­sze korántsem olyan praktikusak, csáb­erejük viszont jóval nagyobb. Forrás: Autó-Motor! NE TÁNTORÍTSON EL SENKIT A KÜLSŐ, A HONDA SH300I AZ „EGYÜTTÉLÉS” KÖZBEN DOMBORÍT NAGYOT tv Összegzés Első látásra sose ítéljünk - az SH360t kapcsán ez abszolút így van. Sokkal többet ad, mint amit a külseje ígér, menetdinamikája és szolgáltatá­­­­sai is meggyőzők. Az árát viszont­­ emészteni kell, hiszen 200 ezer Ft­­tal magasabb összegért már 500 cr­­-es, kéthengeres motorkerékpár is választható a Honda palettájáról.

Next