Nemzeti Sport, 2016. június (114. évfolyam, 148-177. szám)
2016-06-21 / 168. szám
Összegzés Hiába is hasonlítanánk össze észérvek mentén a Mazdát a Minivel, ebben a kategóriában az érzelmek döntenek. Aki több élményre vágyik, az MX-5-ösben, aki több autóra, a Cooperben találja meg a számítását. Mindkét vászontetős szó szerint erős karakter, sokba kerülnek, de sokat is adnak, és minél többet költünk, annál jobban elolvad a németek prémiumárazása. sukható, helyére kattintva eltűnik, a ott sem lett volna. SZELLEMISÉG határozza meg ,zi naggyá az apróságot. Mechaműködésének rezdülései olyan íven jutnak el érzékszerveinkhez, csalódottságot legfeljebb akkor , amikor rájövünk, hogy ez a iiliós gép maximum második , alkalmas. Ekkor jön el a Cooper ! 2.0 literes motorját egy turbófell spékeli meg, 192 lóval vitathaerőfölénybe kerülve. Szükség is, mert a Mazdából átülve olyan mintha sátor helyett egy házban tnánk. Már a tető hangszigeteis érezni a különbséget, amit az pazar berendezése és a különóra merevítésekkel megerősített téma felépítése jelent. 355 kilóval e legalább ennyivel tartalmasabb amag, amit a Mini kínál. A formán stílusvilágon túllépve anyagai, kezelőszerveinek kialakítása, központi képernyője, minden kis tében elbújtatott ötletei és persze ák mennyisége is sokat tesznek hogy a napi rutin részeként haszújra és újra beleszeressünk. Erre soporton belül szintén szokatlannak számító fronthajtás is alkalmas. Az MX-5-öshöz hasonlóan sikerült szívhez szóló motorhangot előcsalogatni a kipufogóból, a gyorsulásélmény a motort kissé visszafogó automatikus váltóval is emlékezetes. A nyitott tetős autózás örömét kettővel több barátunkkal/barátnőnkkel oszthatjuk meg, még szélfogó nélkül sem huzatosabb odabent a Mazdánál. Bármelyiket is választjuk, messzire egyikkel sem jutunk, ezt a kis hatótáv is nehezíti. Cserében ismét úgy tekinthetünk autónkra, mint játékszerre és nem egy háztartási robotgépre, nem csoda, hogy mindkét csapat szívét-lelkét beleadta, hogy elrabolják a miénket. Forrás: Autó-Motor ALA IMÉM ■ ■ [UNK] Csendes és nyomatékos a 279 crr-es blokk, a forgalom ritmusát könnyen tarthatjuk vel tudja magát eladn iül hozzá, és a 130 km/órát is ártani hegyen-völgyön. Igazából l szélvédelem az egyetlen, ami a hosszú utakat, egyébként a 16 erekekkel nagyon stabil magampónál is, legalábbis robogós latban mindenképpen. KÉS, hogy külméreteit tekintve óriásrobogó az SH3001, viszont ni rajta, még egy 190 centis védő sem „ütközik” semmibe. Az fejezetten komfortos, ráadásul nak sincs rossz dolga: a hátsó alig magasabb, mint az első, és a remekül kézre eső kapaszkodó sem hiányozhat. Ha ez nem lenne elég, a modellhez alapáron adott 35 literes, egyébként igényes dobozt úgy alakították ki, hogy háttámlaként is funkcionáljon. Ha mégis mondani kellene valamit, amiben fejlődésre szorulna, az az ülés alatti tárolórekesz. Az rendben van, hogy az idomban van egy zárható fiók, ám mégiscsak az ülés alatti rész a lényeg. Egy zárt sisak belefér, de e szempontból teljesen átlagos a Honda. VAN VALAMI, amiben viszont a Honda diktálja az ütemet. Full-LED-es fényszóró és kulcs nélküli indítás könnyíti a vezető dolgát - éjszaka, a városon kívül, ahol nincs közvilágítás, zongorázni lehet a különbséget egy hagyományos, halogénizzós lámpához képest. A Honda Smart Key System előnyét sem kell magyarázni, ráadásul ilyen rendszernél a legtöbb, jóval drágább motorkerékpár sem rendelkezik. Részben ennek a két alapáras tételnek, no meg a koffernek köszönhető az 1 698 000 Ft-os ár. Az való igaz, hogy a konkurenciánál sem éppen olcsók a robogók, de minimális ráfizetéssel már komoly nagymotort is kaphatunk az SH300Í helyett. Azok persze korántsem olyan praktikusak, csáberejük viszont jóval nagyobb. Forrás: Autó-Motor! NE TÁNTORÍTSON EL SENKIT A KÜLSŐ, A HONDA SH300I AZ „EGYÜTTÉLÉS” KÖZBEN DOMBORÍT NAGYOT tv Összegzés Első látásra sose ítéljünk - az SH360t kapcsán ez abszolút így van. Sokkal többet ad, mint amit a külseje ígér, menetdinamikája és szolgáltatásai is meggyőzők. Az árát viszont emészteni kell, hiszen 200 ezer Fttal magasabb összegért már 500 cr-es, kéthengeres motorkerékpár is választható a Honda palettájáról.