Népművelési Értesítő, 1972 (13. évfolyam, 1-4. szám)

1972 / 1. szám

TANULMÁNYOK DÖMÖTÖR Ákos: Az üzemtörténet-írás jelentősége és a munkáséletmód kutatása .................................................... 1/22 Dr. KARSAI Károly: A művelődési folyamat kutatásának kérdései, különös tekintettel a fiatal szakemberek bevo­násának lehetőségeire ... ............................ ............ 2/110 KÓBOR István: A közművelődés és az idegen nyelvi ok­tatás .................................................................................................. 1/31 •• ( A LIPSKI, Tadeusz: A lengyel szakszervezetek kulturális tevé­kenysége ............................ .................... 4/359 NAGY Ernő, B. C­ZIRCZ Péter: A közművelődés feltételei és feladatai a városokban ............................ 1. rész 1/3 2. rész 2/95 NOVOTNY, Oskar: A kulturális fejlődés gazdasági aspektusai 3/193 LAMINA, L. V.: A népi alkotóművészet fejlesztésének prob­lémái .............................................................................................. 4/344 PINT, A. O.: A szóbeli propaganda hatékonyságának aktuális pszichológiai-pedagógiai problémái a népművelési intéz­ményekben ............ ..................................................................... 4/329 SAMOLOVCEV, Borivoj: A felnőtt ember pszichoszociális sajátosságai...................................................................................... 3/222 SOÓS József — PÁL Endre: A kulturális élet alakulásának hoszútávú tervezése..................................................................... 1/43 SZERÉNYI Győző: A szórakoztató zene társadalmi szerepé­nek néhány jellemző problémája ................................... 3/246 MÓDSZER ANDRÁSSY Mária: Fénylyukkártyás rendszerek a Népmű­velési Intézetben ..................................................................... 2/136 BÁNSZKY Pál: A művészeti nevelés új formája. (A kis­ galéria).............................................................................................. 2/124 JÁKY Ilona, B.: A barátsággal kapcsolatos attitűd változása irodalmi élmény hatására .................................................... 1/71 JÁKY Ilona, B.: Olvasás vagy felolvasás................................... 4/407 MÁNDOKI Rózsa, S.: A 10 napos téli népművelési gyakorlat tapasztalatai .............................................................................. 1/58 LOTKÓ Józsefné: A Derkovits Gyula Művelődési Központ hírlapolvasójának tapasztalataiból ................................... 3/284 1 ■ '­­ t 2

Next