Obiectiv, ianuarie 2003 (Anul 2, nr. 62-84)

2003-01-11 / nr. 67

Nr. 67 (102), sâmbătă, 11 ianuarie 2003 Fotbal Intern „Câinii roșii” au făcut vizita medicală ♦ Flavius Stoican este aproape de un transfer la Galatasaray ♦ Dănciulescu declară că s-ar putea ajunge la o greva fotbaliștilor din Divizia A dacă nu i se anulează suspendarea lui Prunea ♦ Toți jucătorii lui Dinamo îi dau dreptate fostului dinamovist în litigiul cu Dumitru Dragomir Dinamoviștii au efectuat, ieri, vizita medicală, la Institutul Național de Medicină Sportivă din București (INMS). La controlul medical au fost prezenți 27 de jucători, Dorin Semeghin neprezentându-se din cauza unor probleme personale. Fotbaliștii grupării din Ștefan cel Mare au fost însoțiți la INMS de medicul Liviu Bătineanu. Flavius Stoican (foto) a declarat că impresarul Ioan Becali se află în Turcia, unde tratează, printre altele, și un posibil transfer al său la gruparea Galatasaray Istanbul. „M-aș bucura să pot evolua acolo și nu cred că m-aș face de râs”, a spus Stoican. Jucătorul dinamovist a precizat că speră ca echipa sa să se apropie de Rapid, liderul Diviziei A, după primele cinci etape din retur. „Dacă adversarul se numește Rapid, atunci noi o să fim Intercity în acest retur”, a comentat Stoican. Ionel Dănciulescu spune că decizia Comisiei de Disciplină a Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF), care l-a suspendat pentru o perioadă de nouă luni pe Florin Prunea, este anormală. „Noi, jucătorii, nu suntem de acord cu această hotărâre și vom fi solidari cu Prunea, care a început această mică revoluție în fotbalul românesc, fiind deciși să mergem până la o grevă a fotbaliștilor”, a spus Dănciulescu. Giani Kiriță a precizat că jucătorii echipei Dinamo sunt de partea lui Florin Prunea „Trebuie să-i sărim în ajutor, rămâne de văzut cum, dar cred că ar fi posibilă și o grevă”, a subliniat jucătorul lui FC Dinamo. Portarul Cristian Munteanu a spus că nu i se pare corectă decizia de suspendare a lui Florin Prunea. „S-a făcut o mare greșeală dacă Prunea a fost suspendat pentru mitingul organizat de AFAN, iar noi, jucătorii, suntem alături de el”, a declarat Munteanu. organizează pe stac născuți în perioada 11 ianuarie - 15 februarie 2003 lionul Voința selecție pentru copii și juniori în anii 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 și 1994.p .1Wiți. Programul de selecție este următorul: Vineri, orele 9.00-11.00 și 15.00-17.00 Sâmbătă, orele 9.00 12.00 (tact. Jurcă Viorel, Bulea Ioan, Comaniciu Marian, Curtean Dan. Sun Persoanele de cor Sport ()l)lc;(:tivl3 Australian Open Toți românii s-au calificat în turul doi f ♦ Rusul Marat Safin este încă incert pentru primul tur ♦ Răzvan Sabău, Gabriel Trifu și Andreea Vane vor juca azi pentru un loc în primul tur al Openului australian Tenismanul român Răzvan Sabău a acces, în turul doi al calificărilor de la Australian Open, după ce l-a învins, în runda inaugurală, cu scorul de 7-5, 3-6, 6-3, pe spaniolul Salvador Navarro, a anunțat site-ul oficial al turneului. Sabău îl va întâlni, în faza următoare a competiției, pe uzbekul Vadim Kutenko, care a profitat de abandonul elvețianului Ivo Heuberger, cap de serie numărul 4, la scorul de 3-1 în primul set. Românul Gabriel Trifu a ajuns în turul doi al calificărilor după ce l-a învins, în prima runda, cu scorul de 6- 3, 6-4, pe italianul Stefano Galvani, cap de serie numărul 7. Trifu va juca în faza următoare a competiției cu australianul Alan Jones, care a trecut, în primul tur, cu scorul de 6-3, 6-1, de argentinianul Sebastian Prieto. Jucătoarea română de tenis Andreea Vane a ajuns în turul al doilea al calificărilor de la Australian Open, după ce a învins-o, cu scorul de 6- 2, 7-6 (7/5), pe australianca Gabrielle Baker. Vane o va întâlni în faza următoare a competiției pe australianca Lauren Breadmore, care a învins-o, în primul tur, cu scorul de 6-0, 6-3, pe ucraineanca Tatian Perebinis. Primul tur duel american pentru Agassi, un calificat pentru Hewitt Americanul Andre Agassi, cap de serie numărul 2, îl va întâlni pe compatriotul său Brian Vahaly în primul tur al Internaționalelor de tenis ale Australiei, care debutează luni, în timp ce australianul Lleyton Hewitt va întâlni un jucător venit din calificări, în urma tragerii la sorți efectuate ieri. La feminin, deținătoarea titlului, americanca Jennifer Capriati, numărul 3 pe lista capilor de serie și marea favorită, o altă americancă, Serena Williams, vor juca în turul inaugural în fața tinerei germane Marlene Weingartner, respectiv, a franțuzoaicei Emilie Lott, locul 58 în clasamentul WTA; în afară de Hewitt și Agassi, și în absența deținătorului titlului, suedezul Thomas Johansson, Marat Safin (foto), cap de serie numărul 3, va fi unul din jucătorii cei mai observați în acest prim tur. Jucătorul rus, care s-a retras joi din turneul de la Sydney din cauza unei inflamații la umărul drept, rămâne încă incert. El ar urma să-l întâlnească pe olandezul Ramon Sluiter, care nu a reușit să treacă decât o singură dată de primul tur al competiției, în trei participări. Ar mai fi de notat duelul între tinerii Mihail Iujin din Rusia, de 20 de ani, eroul finalei Cupei Davis Franța-Rusia din luna decembrie, și francezul Richard Clasquet, 16 ani. Pe tabloul feminin, americanca Venus Williams, cap de serie numărul 2, și belgiana Justine Henin, numărul 5 pe lista capilor de serie, vor avea drept adversare două tinere jucătoare de 17 ani - rusoaica Svetlana Kusnetova, locul 44 in clasamentul WTA si elvețianca Myriam Casanova, locul 53 mondial, care se află la prima participare la Openul Australiei, cap de serie numărul 4. Patinaj, C.S.S. se bate pentru titlul național . Antrenorul copiilor se declară optimist, deși deplânge condițiile cu care se confruntă patinatorii Secția de patinaj a clubului C.S.S. Sibiu va intra în jocuri săptămâna viitoare la Miercurea Ciuc, acolo unde se desfășoară Cupa României. Data desfășurării rămâne, deocamdată, incertă, datorită condițiilor meteo nefavorabile din județul Harghita. Competiția se desfășoară la nivel de echipe, iar în componența acestora intră atât seniorii, cât și juniorii sau copiii. După succesele reputate la sfârșitul anului trecut, la Campionatele Naționale, unde sibienii au reușit să câștige 22 de medalii, patinatorii se întorc la Miercurea Ciuc pentru a-și dovedi clasa, în competiția care reunește reprezentanțe de pe tot cuprinsul țării. „Avem șanse să obținem primul loc. Cei mai puternici contracandidați sunt sportivii de la Petrolul Ploiești. Oricum, ambele echipe sunt cotate cu șanse sensibil egale la titlu”, ne-a declarat Ioan Armenciu, antrenorul care se ocupă de destinele sportului cu patine în Sibiu. Delegația sibiană numără 15 sportivi, dintre care un senior, 6 juniori și 6 copii. Deși performanțele de până acum recomandă patinajul sibian ca fiind unul dintre cele mai bine cotate din țară, antrenorul Armenciu se declară total nesatisfăcut de condițiile care i se oferă. „Nimeni nu se mai implică în sport în ziua de azi. Autoritățile sunt dezinteresate, iar legile nu-i încurajează pe sponsori să facă investiții. La ora actuală părinții suportă grosul cheltuielilor. Clubul are și el bani puțini și nu ne poate sprijini extraordinar de mult. Copiii sunt nevoiți să folosească câte doi o pereche de patine. Pe vremea lui Ceaușescu sportul era apreciat la adevărata valoare: înainte de 1989 mergeam până la Reghin să comandăm patine și în aceeași zi ne întorceam cu câte zece perechi după ce în prealabil le alegeam pe cele care ni le doream. Astăzi nici de participări nu putem fi siguri” a concluzionat antrenorul Armenciu. Pagini realizate de D.P și J.J.