Pedagógiai Műhely, 1982 (8. évfolyam, 1-4. szám)

PEDAGÓGIA BALOGH László: Tulajdonnév­­• oktatás általános iskolában. = 1982/3. 22—27. p. BOROSNÉ Barabás Katalin: A térszemlélet fejlesztésének le­hetőségei általános iskolában. = 1982/4. 11—14. p. CSERMELY Tibor: Együtt a tár­sadalommal. = 1982/2. 25— 27. p. GYŰRŐ Imréné: Kompenzáló ne­velés korrekciós osztályokban. ρ 1982/2. 19—23. p. HADHÁZY Lajos: Adalékok Nyíregyháza oktatásügyének felszabadulás utáni első évé­hez. ρ 1982/4. 23—31. p. HARCSA Ferencné: Iskolára elő­készítés az óvodában. = 1982/2. 16—18. p. KÁLLAI János: Rólunk szól az írás! (A „Tanárok és diákok” című kötetről.) · 1982/1. 35— 42. p. KUKNYÓ János: Tankötelezett­ség Szabolcs-Szatmárban. · 1982/2. 7—11. p. LÁZÁR Miklós: Néhány adalék a középiskolai irodalomtanítás­hoz. · 1982/1. 7—17. p. LIPPAI Gergely: Minden gyer­mek fontos. — 1982/2. 15— 16. p. MARGÓCSY József: Horváth Gabriella 1929—1982. — 1982/4. 31—32. p. MOLDVÁN Györgyné: Az ötna­pos munkahét tapasztalatai. — 1982/4. 14—16. p. NAGY Ferenc: Honismeret a tör­ténelemtanításban. — 1982/2. 34—37. p. NAGY Kálmán: Az iskolai gyer­mek- és ifjúságvédelem né­hány kérdéséhez. — 1982/1. 31—34. p. ÖKRÖS István: Az audio­vizuális technika helyzete Szabolcs- Szatmár iskoláiban. — 1982/1. 24—31. p. ÖKRÖS István: Középpontban a pedagógus tevékenysége. — 1982/4. 17—22. p. SIMON Ferencné: A család és az iskola kapcsolata. — 1982/2. 23—25. p. SITKU János: Szakmunkáskép­zés Szabolcs-Szatmárban. · 1982/3. 7—10. p. SZALGÁNÉ Tróznay Éva: Az új 6. osztályos irodalomtanításról. — 1982/3. 19—22. p. SZÉCSI Károlyné: Munkára ne­velés az iskolaelőkészítés tük­rében. — 1982/1. 19—24. p. SZENTPÉTERI Zoltán: A közép­iskolai felnőttoktatásról. — 1982/4. 7—10. p. SZITHA Mária: Új követelmény­­rendszer német nyelvből. — 1982/2. 29—34. p.

Next