Pesti Hírlap, 1927. május (49. évfolyam, 98-122. szám)

1927-05-25 / 118. szám

1927. m­ájus­ 25 . szerda, pesti hírlap A Magyar Turaut. Negyvennyolc automobil és negyvenöt motorkerékpáros vesz részt a versenyen. A Királyi Magyar Automobil Club rendezésé­ben május 26-án és 27-én kerül lefutásra a közel 700 kilométer útvonalon az 1927. évi magyar turaut. A nevezések kiválóan sikerültek, úgyhogy közel hetven automobil, illetőleg motorkerékpár jelenik majd meg az Apponyi­ téri start­­helyen. A start május 26-án, motorkerékpárok részére reggel 6 órakor, automobi­lok részére 7 órakor kezdődik. Május 27-én a motor­kerékpárok 5 órakor, automobilok pedig 6 órakor in­dulnak. A túraúton József királyi herceg és a mult évi túrán már győzelmesen szereplő Albrecht királyi herceg is részt vesz. Az útvonal teljesen rendben van. Az államépítészeti hivatalok a gyenge részeket kija­vították. A parádi hegyi szakasz hasonlóképen elfo­gadható állapotba került. A turaút első szakasza Bu­dapest-Gödöllő-Gyöngyös-Mátrafüred (hegyi verseny)­Parád - Egerbakta-Kisterem­e - Nagylóc - Balassagyar­mat-Vác-Dunakeszi helységek, míg a második sza­kasza Budapest-Bia-Tóváros-Székesfehérvár-Veszprém-Zirc-Csesznek-Bakonyszombathely-Szőny-Sütőnyerges­újfalu (gyorsasági verseny)-Piliscsaba érintésével tér vissza Budapestre. A kedden megejtett sorsolás szerint­ 48 automobil és 45 motorkerékpáros indul útnak csütörtök reggel az Apponyi­ térről a következő sorrendben: 1. Motorkerékpárok: 1. báró Lévay Frigyes (Norton), 2. Berkovits László (Nova), 3. Scher Tibor (A. J. S.), 4. Posch László (B. S. A.), 5. Kazinczy Gábor (Sunbeam), 6. ifj. Varga Mihály (Coventry Eagle), 7. Schmalz József (B. S. A.), 8. Méray-gyár dr. Zsolér Bertalan (Méray), 9. Méray-gyár Erdélyi Ferenc (Méray)­, 10. Méray-gyár Wagner Károly (Méray), 11. Méray-gyár Backmann Ottó (Méray), 12. Székely Ferenc­ (Douglas), 13. Szé­kely Ferenc (Douglas), 14. Székely Ferenc (Douglas), 15. Képes Ferenc (Indián), 16. Bruck Nándor (James), 17. Bruck Nándor (Budge), 18. Pápay István (James), 19. Méray-gyár (Méray), 20. Szentléleky László (D. Had), 21. Bezsilla Nándor (New Imperial), 22. Hart­zer Oszkár (D. Had), 23. dr. Müller Jenő (Sarolea), 24. Petrovits Ernő (Sarolea), 25. ifj. Müller Ede (Sarolea), 26. Winter László (A. J. S.), 27. Urbach László (Slarley Davidson), 28. Hauer József (Ariel), 29. Paul József (Norton), 30. Mayer István (B. S. A.), 31. Szász Ká­roly (A. J. S.), 32. Benyovits Sándor (Slarley David­son), 33. Majláth Mihály (Harley Davidson), 34. dr. Simon Gábor (A. J. S.), 35. Székely Ferenc (Douglas), 36. Haczek Anita (B. S. A.), 37. Mayer Mihály (B. S. A.), 38. Puch János (Puch), 39. Ruseff Miklós (Budge), 40. ifj. Horthy István (Nova), 41. Horváth János (D. Rad), 42. Kovács Andor (Nova), 43. Kupsza Géza (Moto Guzzi), 44. Kummer Endre (Velocette), 45. Lantai Ede (N­. R. D.). II. Automobilok (startszámuk sorrendjében): 1. Automobil és Traktor keresk. r.-1. Pálmay Ká­roly (Lincoln), 2. Delmár Walter (Steyr), 3. ifj. gróf Almássy Imre (Steyr), 4. Hertelendy Andor (Chrys­ler), 5. Delmár Wal­terné (Steyr), 6. Albrecht kir. her­ceg (Steyr), 7. Wolfner László (Steyr), 8. gróf Károly Gyula (A. D. M.), 9. gróf Pálffy Daui József (A. D. M.), 10. gróf Festetich Sándor (A. D. M.), 11. Baráth Leó László (Alfa Romeo), 12. Derri Károly (A. D. M.), 14. Francsek Imre (Mercedes-Benz), 15. ifj. Horthy Mik­lós D. M.), 16. dr. Katona Arthur (A. D. M ), 17. Kármán Aladár (A. D. M.), 18. Péchy Tamás (Rover), komAro MIASSAGYARMAT ...KTCUVASAM i-o,«-' Xr"*"" wtt^ 'asv5TM . itf^ t^timii MiiTO V PARAO 2*. » ?GYÖRGYÖS cniuimurorl KÁCÁMTt' VESZPREM SZÉKESFEHERVAR Képek a Magyar Turaut tréningjéről. Baloldali kép: Kelemen Lajos 503-as Fiat-jával a parádi tréningen. Jobboldali kép: Szini János, a Magyar Turaut egyik favoritja sportgépén a parádi tréningen. MERAT Liszt Ferenc­ tér 2. Dorottya­ u. 3. T. 26.65 8087 PIRELLI pnel- és tömörgumi . Bálvány­ utca 12.­­ 19 Miért STUDEBAKER a legjobb és legolcsóbb luxusautó? Mert Mert Mert Mert Mert a Studebaker autókban van a leg­erősebb motor, a Studebaker motor alacsony fordulat­számmal dolgozik, tehát hosszú élet­tartammal bír. Studebaker az egyetlen luxusautgyár mely az autó minden lé­zét — tehát a karosszériát is — maga gyártja és ig­y alvállalkozói haszon gyártmányait nem terheli. a Studebaker autók karosszériája a karosszériaépités remekműve. a felszerelés oly gazdag, hogy utánvá­sárlásra nincs szüksé°r. UUJ TYPUSOKÜ 7 személyes nyitott túrakocsi 7 személyes „President" luxus Sedan „Erskine a kis arisztokrata" az autógyártás tetőfokán álló amerikai gyártmányú európai konstrukció ! Azonfelül minden eddigi typus budapesti raktárról szállítható. VEZ­RKÉPVISELET: Fehér Miklós Gépgyár rt. Budapest, V., VAcl­ út 80. szám. Városi eladási Iroda és mintaterem , IV., Kossuth Lajos-utca 8. «731. 19. báró Wolfner András (Bugatti), 20. gróf Károlyi Ferenc (Bianci), 21. Iványi Gyula (Lancia), 22. gróf Zichy Tivadar (Bugatti), 23. Hetecs Sándor (Bugatti), 24. C. C. Friese (M. A. G.), 25. Magyar Általános Gép­gyár (M. A. G.), 26. Magyar Általános Gépgyár (M. Á. G.), 27. báró Liptay Antal (Bugatti), 28. Lyka Ist­ván (O. H.), 29. Mándy László (Mercedes-Benz), 30. Wilheim Sándor (Ballott), 31. Almássy László (Steyr), 32. gróf Széchényi Miklós (Bugatti), 33. dr. Feledy Pál (Bugatti), 34. gróf Festetich Pál (Fiat), 35. Svele­men Lajos (Fiat), 36. N­olus József (M. A. G.), 37. So­mogyi Andor (M. A. G.), 38. Halmos Testvérek (Ami­car), 39. Halmos Testvérek (Amilcar), 40. Halmos Testvérek (Amilcar), 41. Hanutzman Ágoston (Amil­car), 42. Lukács Andor (Amilcar), 43. Dietl Hubert (Amilcar), 44. dr. Rein István (Renault), 45. Szilágyi (Salmson), 46. Gorzó Nándor (Rover), 47. Zombori Rónay Endréné (Fiat), 48. Lugó r.-t. (Hanomag). Auto paly, autófelszerelések legolcsóbban: Nagy József, lbel telefon: Teréz 221-97. VI., Andrássy­ út 34 sz.

Next