Politikatudományi Szemle, 2000 (9. évfolyam, 1-4. szám)

2000 / 3-4. szám

CSAPODY TAMÁS-MALOSCHIK MIKLÓS 168 ciős Stratégia. Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Marketing Tan­szék, szakdolgozat . Tálas Péter (szerk.) 1997: A magyar közvélemény a NATO-tagságról 1994-1997 Stratégiai és Védelmi Kutató Intézet, In: Fischer György: A közvé­lemény a NATO-tagjáról Madrid előtt. 33­8 Szabó János, 1998: Út a NATO-igenhez. Új Honvédségi Szemle, CD-ROM, Számé Print Bt. 1999. 9 Császár Tibor a NATO-NYEU Főosztály osztályvezetője. Levél az Alba Kör­nek. Budapest, 1998. március 3. 10 Maloschik Miklós: i. m. 11 Dr. Eszenyi József, 1997: Magyarország NATO-csatlakozása és a Magyar Honvédség a sajtóban. Humán Szemle, 2-3. 88-107. 12 Elsősorban a Munkáspárt hetilapjában megjelent írások. Szabadság, 1995. június 29-augusztus 25. 13 Alba Kör esetében. Csapody Tamás: Diagnózis és prognózis Magyarország NATO-tagságával kapcsolatban. Hadtudomány, 1997. 1. 3-14. 14 Dr. Sándor Imre-Dr. Németh Mária (szerk.1­996: Public Relations. Kísérleti Kézikönyv. Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, 15. 15 Sándor Imre, 1997: A marketing kommunikáció kézikönyve. Budapesti Köz­gazdaságtudományi Egyetem, 109. 16 Public Relations. I. m., 29. 17 Sándor Imre: I. m. 114-115. 18 Public Relations. I. m. 15-26. 19 Uo. 18-20. 20 Stratégia. I. m. 11­21 Uo. 13. 22 Sándor Imre: I. m. 110-112. 23 Stratégia. I. m. 13. 24 Sándor Imre: I. m. 110. 25 Uo. 112. 26 Stratégia. I. m. 4. 27 Public Relations. I. m. 169-217.; Sándor Imre: I. m. 311-322.; Kiss Balázs, 1999: Álláspontok a marketing politikára való alkalmasságáról. Politikatudo­mányi Szemle, 3. 77-91. 28 Stratégia. I. m. 12. 29 Uo. 5. 3° NATO-kommunikációs stratégia 1997-es előirányzata támogatásai. Külügy­minisztérium, 1998. január 26. és 1998. március 3. 31 Sándor Imre: I. m. 91. 32 Uo. 101. 33 A Magyarország NATO-csatlakozását előkészítő kommunikációs stratégia és végrehajtásának eddigi tapasztalatai. (Tájékoztató az Országgyűlés Külügyi Bizottsága részére). Külügyminisztérium, Integrációs Államtitkárság, 1­997. május. 34 Maloschik Miklós: I. m. 35 Sándor Imre: I. m. 96-97, 104 36 Újvári Miklós, 1997: Egyre népszerűbb a NATO. Magyar Hírlap, június 26.; Nyusztay Máté,1998: Hiányos a HM kimutatása? Népszava, február 10.; Haszán Zoltán, 1997: Ellenkampányra nincs támogatás. Magyar Hírlap, szep­tember 24.; Galambos Béla, 1997: I. m. Simonyi Cecília interjúja Gáti Vil­mossal, a KüM osztályvezető- helyettesével (1998. május 26.) és Kálmán Zsu­zsával, a NATOpoly című CD-ROM-ot készítő Európa Stúdió Kommunikációs Kft. ügyvezető igazgatóval. Kézirat. Pécs, 1998. május 26. 37 1996. évi I. törvény 25. § (1) (Továbbiakban: Médiatörvény.) 38 Uo. 3. § (1) és 18. § (5) 39 Sándor Imre: I. m. 97.

Next