Progresul, iulie-decembrie 1863 (Anul 1, nr. 73-169)

1863-09-17 / nr. 113

Vasilie Ilie, D. loan, N. Ispir, Gheorghie loan, Toader loan Radu, Necolai Creţu, D. Coruntul, Mihalachi Constantin, Sidor Macsiciov, Pricopi Mihailov, Costachi Mazilu, Stefan Mihailov, Cozma Macsimov, Gheorghie Monsu, Vasile Macsiciov, Gheorghie Ochisimov, V. Popovici, loan Pancu, Siraion Pâdure, Costachi Popovicî, Gheorghie Popa, Vasile Popovici, Anton Popa, Gheorghie Râmbu, loan Rain, loan Rotundu, loan Sucevanu, Lazar Uşacov, Melion Hristea, Gheorghie Hristea, Vasile Hristea, Grigori Lando. Despărţirea a XIX-a. DD. Dimitrie Ghiţescu, Mihai Zoischi, Necolai Lupu, Dimmitrie Mustea, Andrei Neagu, NecolaT Pastea, Costachi Panaite, Necolae Popovici, Ioan Cernea, loan Şipoteanu. Despărţirea a IV-a. DD. Manolachi Andrei, Enachi Aftanasiu, Gheorghie Andoniu, Panaite loan, loan Tanasa, loan Caracasi, Alecsandru Mihail, Gheorghie Petrini, Navarsatu Sava, Ghiţa Hristofor, Bogdana Cerchezii, Simon Cerchezii. Despărţirea a v-a.. DD: Ioan Bornea, Mihalachi Boldescu, loan Gheorghiu, Costachi Grigoriu, Necolai Enciu, Necolai Zamfir, Mihalachi Ionide, Vasile loan, Iordachi Anghel, Hristea Carâmidariu, NecolaT Leonti, Costachi Mihailescu, Lazar Marin, Dimitrie Popescu, Anania PopovicT, NecolaT Pavli, Manoli Stoean, Toma ChirilovicT, Stefan Tuduri, Tancu Julescu, Paval Vasiliu, loan Vasiliu, Dimitrie Bruhariu. Despărţirea et Vl-a. DD. Iftime Andoniu, Costachi Agachi, Necolai Alecsa, Tanasa Bohim, loan Bornea, Gheorghie Botezatu, Manolachi Buda, Vasile Beşleagă, Gavril Baldovici, Vasile Botezu, Costachi Bobizu, Iulina Bogusu, Toma Buza, Stefan Vasiliu, Costachi Botezatu, Gheorghie Vasiliu, Ioan Variam, Necolae Variam, Necolae Gheorghiu, Gheorghie Grigoriu, Mihalachi Gheorghiu, lancu* Gheorghiu, Stavri Gheorghiu, loan Gheorghiu, loan Dimitriu, Gheorghie Dimitriu, loan Epure, Mihalachi Julescu, Stefan Zamfir, Hie Zamfir, Marcu Hie, loan Trandafir, Gheorghie loan Panaite loan, loan Alcazu, Oscan Carabetu, Sava Costantin, Vasile Croicis, Dimitrie Chiriac, Gheorghie Garpu, Mihail Chiriac, Oscan Carabet, Dimitrie Costantin, Gheorghie Chirila, Sava Costantin, loan Mâcâleanu, Vasile Mâhalu, Necolae Masol, loan Mardaru, loan Mihailescu, Dimitrie Necolau, Gheorghie Onofreiu, Dimitrie Popa, Vasile PopovicT Dascalu, loan Patraşcu, Cercheza PopovicT, Costachi PopovicT, Leon Popa, Costachi PopovicT, Vasie Racoviţa, loan Radu, NecolaT Stefaniu, Alecu Sofia, Vasile Simion, Gheorghie Sava, Mihalachi Subţirelu, Ioan Sterea, Dimitrie Spiru, Necolae Soroceanu, Costachi Spiru, Stefan Sarchizu, Gheorghie Sava, Iordachi Sâcârescu, Gheorghie Teodor, Gavril Tied, Panaite Tudurescu, Nastasa Talmaciu, Costachi Teodor, Gheorghie Haizar, Grigori Hangara, Dimitrie Haretfi, Gheorghie Tanu, N. Stefaniu Pascal, Bogdan Stefaniu, Costachi Ticu, Petrachi Necolau. Xiista de stapostii a diferiiei pop nopnopauizii din lumi. DD. Pavel Lupascu, Stan sân Petru, Alecu Dimitriu, Ioan Munteanu, Vasile Dimitriu, Tudurachi Ioan, Teodor Radu, Vasile Chiriacu, Teodor Vasiliu, Vasile Olariu, Teodor Timofev, Anastase Boscu, Necolai Enciu, Costachi Necolau, Necolai Domescu, Bogdan Grigorie, Gheorghie Dimitriu, Petrea Hristea, Dimitrie Sprinceanu, loan Vasiliu, Gheorghie Negrea, Gheorghie loan, Dimitrachi Sârbu, Enachi Atanasiu, Ionica Chetrarasu, Dirmitrie Teodoru, Alecu Grigoriu, Vasile Tricolici, Vasile Paraschiv, Costachi Stroica, Antoni Pincoschi, Grigorie Andoniu, Mihalachi Macsima. Municipalitatea de Bârlad. No. 768. Potrivit regalelor statornicite, Municipalitatea pe de o parte au trimes Poliţiei spre publicare lista feţilor ce au a participa la alegerea de Membri municipali pe anul 1864, ear pe de alta se publică spre ştiinţa tuturor Domnilor cetâţenî înzâstraţî cu calităţile legiuite câ cariî nu ar fi înscrişi în listâ, ci va voi a se înregistra, sâ declare în termen legiuit la autoritatea competentâ. Municipalitatea de Galaţi. No. 2115. Dupâ publicaţiea din Foaea No. 91 din 8 August trecut fiind 1-ea strigare la 17 a curentei luna Septemvrie, pentru închirierea în No. de 19 dugheniţe de lemi din piaţa Costachi Negrea, pe timp de 1 an de a lin Ianuarie 1864, ear stri PROGRESUL garea a 2-a şi a 3-ea terminânduse la 18 şi 19 tot a curenteî, cu adjiudecaţie dupâ 24 care, se publică acest termin spre deşteptarea concurenţilor. Municipalitatea de Huşi. No. 1100. La 3, 6 şi 8, a viitoarei lunî Octomvrie cu peritoşca de 24 oare, urmând a se da finit mezatului antreprizuireî strângerea dârii puse pe etatul tutunului de loc în cursul anilor 1864 şi 1865, anansatâ aceasta şi prin Foaea No. 100, se publica spre ştiinţa doritorilor, cariî se vor înfăţoşa în camera acestei Municipalităţi. No. 1101. La 3, 6 şi 7, a viitoarei luni Octomvrie cu peritoşca de 24 oare, urmând a se da finit mezatului pentru antreprizuirea strângerea morfosopiei vitelor ce se vor vinde în acest oraş în cursul anului 1864, avansatâ aceasta şi prin Foaea No. 100, se publica spre ştiinţa doritorilor, care se vor înfăţoşa în camera acestei Municipalităţi. No. 1102. La 3, 7 şi 9, a viitoarei lunî Octomvrie, cu peritoşca de 24 oare, urmând a se da finit mezatului pentru antreprizuirea strângerii banilor puşi adaos la băuturile ce vor întră în aceasta poliţie, adecâ 56 par. de vadra rachiu şi 14 par. de vadra vin, se publica spre ştiinţa concurenţilor, care se vor înfăţoşa în camera acestui Consiliu cu garanţiile cuvenite. Municipalitatea de Featra. No. 890. La terminele de 27, 28 şi 29, a lunii trecute August, publicate pentru a 2-a şi a 3-ea oarâ prin Foile No. 90 şi 96, ne ivinduse concurenţi pentru antrepriza tratuluî vinaţelor streine, în care privinţa regulânduse alte zile de mezat şi anume, la 6, 8 şi 10 a viitoarei lunî Octomvrie, cu adjudecaţie de 24 oare, se publica citatele termine spre ştiinţa tuturor. Municipalitatea de Reni. No. 393 Terminul de 40 zile, vâzut în Foaea No. 98, pentru antrepriza eratelor Municipale pe 2 anî, de la l-iu Ianuarie 1864, espirâ la 30 a corenteî, când este întâea strigare, iar a 2-a şi a 3-ea strigare s’au determinat la 10 şi 28, a viitoarei luni Octomvrie, cu adjiudecaţie de 24 oare. D-nii concurenţi sunt invitaţi a se înfăţişa la arătatele zile cu garanţiile cuvenite. Municipalitatea de Tecueiu. No. 806 La 4, 9 şi 10, a viitoarei luni Octomvrie, având a se ţine licitaţie pentru antrepriza a 31 st. 4 palme lemne de foc, necesare şcoalelor publice, comandei pompiereşti, Municipalitâteî şi Poliţiei de oraş pe anul viitor 1864, dupâ cum s’au avansat prin Foaea No. 101, se publicâ a 2-a oarâ, ca toţi concurenţii sâ se prezinte în camera acestei Municipalităţi cu legiuitele garanţii, iar definitiva adjiudecaţie se va face dupâ espirarea a 24 oare, publicaţi! judecătoresc!. Judecat, district. Iaşi, Secţia l-a. No. 9230. De câtre acest Tribunal, urmând a se închirie pe timpii de 3 ani, începători de la 26 Octomvrie viitoria, binalele situate în strada Sf. Vineri, remase de la mort, evreu Herşcu Solovicî, se publicâ aceastâ închiriere cu termen de 40 zile de la data Foaei, spre deşteptarea D-lor concurenţi, de a se prezenta în Camera acestui Tribunal pregâtiţi cu garanţiile pentru câştiul din urmâ, în toate Vinerile ce vor mijloci în cursul atâtatului timp, urmând ca în cea întâi dupâ espirarea lui, sâ se adjjudece asupra persoanei ce va oferi preţul cel mai avantajos. No. 11.029. Se publicâ moartea râpos. Costachi Porfiriu în termin de 100 zile, spre deşteptarea îndrituiţilor la succesia ce se cuvine râpos, din acea a repos, seu pârinte Iordachi Porfiriu, sâ reclame la acest Tribunal în atâtata vreme, iar acei cu pretenţii bâneşti, la partea împlinitoare. No. 10.922. Spre cercetarea procesului dintre D. Isaia Treancu, cu clironomii repos. Gheorghie Efstratiu Carbunariu şi fraţii Iordachi şi Anghel Constantin, pentru împresurarea unui loc, acest Tribunal mai încuviinţind încâ unul şi cel mai de pe urmâ termin şi anume la 10 a viitoarei luni Octomvrie, pe de o parte s’au fâcut în deosebi chiemarî pârţilor împricinate, iar pe de alta, se publicâ acest termin cu deşteptare, ca toţi acei ce fac parte în proces, sâ se prezinte la Tribunal cu dovezile necesare, în persoană sau prin format vechil, (pe care D-lor î 1 vor deştepta), câci la din contra pe temeiul publicaţiei şi a art. 305 din Reglement, fie, au un acta îndeplinitâ cu adeverinţi, procesul se va cerceta numai în fiinţa pârtei stăruitoare. No. 11.098. De câtre acest Tribunal, urmând a se închirie cu forma de mezat, pe termin de 3 ani, începători de la 26 Octomvrie viitorii anul curent, casele situate în ograda bisericei Talpalarii acest oraş, proprietar repos. Theodor Stamati, se publicâ aceastâ închiriere cu termin de 40 zile de la data Foaei, spre cunoştinţa concurenţilor amatori, de a se prezenta în Camera Tribunalului în toate Vinerile ce vor succede în lâuntrul arâtatului termin, urmând ca în ce întâi dupâ respirarea lui, sâ se facâ adjiudecaţia dupâ condiţiile ce se vor prezenta de epitropie, asupra celui ce va oferi preţul cel mai avantajos. Secţia a 3-a. No. 3811. La 6 a curenteî, dupâ amânarea publicată în Foaea No. 97 din 20 August contenit, fiind a 3-ea Vinere zi de adjiudecaţie pentru înposesuirea sau vânzarea de veci a viei Ds. Costachi Sofian, Tribunalul din împregiurâri neputând efectua adjiudecaţia au amânat’o pe o altă a 3-ea Vinere de la data Foaei, se publicâ spre ştiinţa concurenţilor ce vor fi de a lua în posesie zisa vie, s’au de a cumpără fondosul ei, sâ se înfâţoşezâ la acest Tribunal în atâtata zi. No. 3846. Cestea prin care D. Dimitrie Danu, au trecut câtre D. Gheorghie loan dreptâţile obligaţiei de 295 galbeni ce are a lua de la D. Nicu Chirieac, şi pentru care bani s’au şi vândut fondul viei ce datornicul are în podgoria Niţelea, legalizinduse de acest Tribunal, se publicâ spre obşteasca ştiinţâ. No. 3837. Legalizinduse de acest Tribunal, actul prin care cuvioşiea sa monahiea Evgheniea Boteanu dârneşte un loc din Târgul Frumos D-sale Petru şi Policseniea Vardalah, se publicâ în toată a lui cuprindere spre obşteasca ştiinţâ. ACT DE DANIE. Subscrisa Shimonahiea Evghenia Boteanu, având un loc în Târgul Frumos, lam fost dânuit fratelui meu râpos. Polcovn. Necolai Vardalah, prin act sub iscâlitura me privată, dar fiind câ acel act din împregiurâri s’au pierdut, apoi am socotit de neapărat pentru a întâri proprietatea şi stăpânirea câtrâ clironomii râpos, meu frate care sunt numai doi şi anume : Petru şi Policsenia, o declar prin acest act, câ locul arâtat fiind dreaptâ proprietate a me dupâ docomente, şi dânuit râpos, meu frate, apoi fiii sei în puterea acestui act re’noitoriu dânuirei, sunt şi'I recunosc proprietari acelui loc, pe care de bunâ voe ne silitâ de nimene lam dânuit părintelui lor, 28 st. faţa despre meazâ-zi alâturea cu drumul ce merge la Iaşi, 26 st. fundul despre meazâ-noapte alâturea cu drumul muntenilor, 35 st. laturea despre Alecsandru Tataru, 35 st. laturea despre Mihalachi Tataria, adicâ 124 st. peste tot de giur împregiur, așa dar fiii râpos, meii frate vor stâpâni locul arâtat ca o dreapta proprietate a lor, pentru care acest act s’au legalizat dupâ forme de Tribunalul competent. 1863 Septemvrie 7. (Isc.) Monahie Evghenia Boteanu, în numele Mariei Sale D-lui Principatelor unite Române Alecsandru loan I. TpiEHnaAnA de raiul Seauimea a 3-a. Luânduse încredinţare câ iscâlitura de sub actul de ţaţa este adevaratâ a cuvioşiei sale Monahiea Evgheniea Boteanu, precum şi despre titlurile proprietâtei, Tribunalul conform închierei sale din 12 Septemvrie curent, No. 2, a protocolului, fâcutâ dupâ cerirea înregistrată la No. 4918, legalizazâ acest act de danie în cât priivește adevârata iscâliturâ, recunoscânduse pe D-lor feţile câtrâ care au trecut proprietatea, avdriturile şi îndatorirele ce are dânuitoarea asupra acestui fond şi cu restrictiea § 1282 1283 şi 1284 din Codul Civil. (Isc.) I. Anghelichi, V- Hermeziu, Grefier Pantaziu, sub Grefier Giurcâneanu. Biuroul III, No. 46, 1863 Septemvrie 13, No. 3764. Dupa publicaţia inserata în Foaea No. 253 din 19 Noemvrie 1862, pentru vânzarea binalelor mortului evreu Herşcu Glanţman, aflătoare aicea în Iaşi pe şoseaua Socolei, terminul de 6 luni cu acele 15 zile de respect au espirat, şi în cursul lor vre-un caz împiedecator vânzarea nu s’au ivit. Tribunalul din motivul cerirei epitropului casei mortu-8