Progresul, iulie-decembrie 1863 (Anul 1, nr. 73-169)

1863-09-17 / nr. 113

ROMANIA. No. 113. ANUL 1. -/VAFOAEA PUBLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN IAŞI. IN*IASSI prenumeratiuinea se face la Tipografia Minervel ulila hiriatigiel. Olarul se publcâ în toate zilele afarâ de serbâtori. Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni 37 lei. Iaşii, Marţi 17 Septemvrie 1863 in districtele României, prenumerafiunea se face la biirourile , postale. Inserarea unui rând de 35 literi costa un leu, cursul fiscului. Iaşii 17 Septemvrie. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Prefectura Poliţiei Iaşii. No. 17,550. De Consiliul Poliţienesc, urmează a se vinde nişte argintării şi un sipeţel, a D-lul Anton sin Todose Argintarii», spre îndestularea D. Solomon Grosman cu o suma bani, după drepturile D. Iancu Sor, se publica în termin de 40 zile numerar de la data Foael, concurenţii amatori a cumpăra cele zise, să se prezenteze la Camera Consiliului la împlinirea terminulul, în deşteptarea datornicului, că dacă nu se va pune la cale cu creditorul, hotărât se vinde argintăriile amanetate. Prefectura district. Iașii. No. 8330. La împlinirea terminului de 40 zile, publicat prin Foaea cu No. 42 din 25 Fevruarie trecut, neînfâţoşindu-se concurenţi de a cumpăra 2 capitole de fân, ce sunt împlinite de la D. Costachi Ciolan, spre îndestularea D. Isaiea Treancu cu o suma bani, se publică din nou în termen de 40 zile vânzarea acelui fân, cu condiţia prevăzută prin acea Foae. Municipalitatea de Iaşi. No. 2594. Se publică lista persoanelor îndrituite de alegători, corpului Municipalii pentru anul viitor 1864, şi anume: Clerul, boerii cu ranguri civile şi militare, fii de boeri, neguţitorii patentări de clasa I, II şi III, şi starostii diferitelor corporaţii, pe ordinea diviziunelor, cu deşteptare ca toţi acei care din scapare din videre nu se vor ucide trecuţi în aceastâ listă a alegâtorilor, şi s’aru cunoaşte că ar avea drntîi întru aceasta, se reclame de îndată câtrâ Municipalitate, înfâţoşind tot o dată şi actulu ce ar ave asupra proprietăţii ce ar poseda, pentru ca în virtutea aceluia se poată fi înscris în lista alegatorilor, bine înţelegându-se că asemine reclamaţie să o facă mai înainte de sosirea zilei de 1 Noemvrie, în care nu se mai poate priimi aseminea cerbe. Despărţirea I. Clerul, Boeri cu ranguri civile şi militare şi fii de boeri îndrituiţi alegători Municipali după lista veche verificată de Prefectura Poliţiei pentru anul 1804. Inonomii. Ioan Alboteanu, Gheorghie Ionescu, Dimitrie Marzescu, Vlase Popârda, Hpeonii, Ioană Cazino, Vasile Ilarie, Chostachi Chiroscu, Gheorghie Romano, Teodor Dimitriu, Andrei Chirilovicî, Aianoni. Gheorghie Alecsandrescu. Mihai Sturza. Nicu Mavrocordatu. Npimi. Behade.ie. Aleco Cantaeuzin Moruzi. Xatmani. Jorofeip. Teodoră Balșu, Iordachi Beldiman, Aleco Chica, Ianco Cantacuzin. Bopnisiî. Petrachi Mavroeni, Dimitrie Brand, Scarlată Rosetă, Lascar Bogdan, Teodor Chica, Alecu Forescu Boteză, Mihaiţa Mihalachi,acobachi Leonă, Costachi Negruţî. Kogonejiî. Evghenie Alcază, Dimitrie Bogonosu, Petrachi Sechiletă, Noste Anini, Costachi Cârpă, Panaite Radu, Ianco Ene, Stege Ludvicu, Dimitrie Grigoriu Vâsescu, Lascarachi Mihalachi, Gheorghie Dulcescu, Manolachi Drâghici. Agi. Vasilie Bosie, Costachi Chica, Necolai Miclescu, Ianco Negură, Necolai Neculcea Mutu, Anastasie Fatu, Costachi Pavli, Snatapi. Iorgu Arghiropolu, Iancu Buzduganu, Vasilie Cafenea, Enachi Dragoşu, Necolai Carpii, Iorgu Miclescu, Necolai Negruţî, Alecsandru Stamatopol, Grigorie Tufascu, Petrachi Cârpă. Bani. Teodor Alecsandrescu, Iordachi Stupii. Romiuil. Teodor Bonciu, Mihalachi Gherghel, Mihalachi Cozlariu, Costachi Scobihornu. Kaminapl. Panaite Papadopolu, Aleco Popovici, Gheorghie Tiron. Uaxapum. Vasilie Antipa, Gheorghie Necolaă, Costachi Sion. Sapdapî. Gheorghie Buzdugan, Aleco Efstratiu, Iancu Costinescu, Dimitrie Milerîi, Dimitrie Manoilă, Necolai Papadopolu, Sava Ţiplica, Vasilie Ciuşcâ, Gheorghie Ivanovici, Gheorghie Scorpanîi, Vasilie Macsimovici. StOAniui. Nastasuchi Ciulei Gheorghiu, Vasile Şuba, Costachi Gavrilescu. KAHHepi. Costachi Bâdârâu, Costachi Bâlânescu, Gheorghie Zaharov, Costachi Casiean. Medejinhepi, Ioanîi Apostescu, Gheorghie Malcoci, Mihalachi Simicescu, Gheorghie Popovici. SAsyepi, Iancu Andriescu, Costachi Gheorghiu, Toader Gerime, Mihalachi Lachi, Grigori Agapi. Tiitapi, Grigori Velciu, Costachi Gafencu, Gheorghie Raducanu, Vasile Filipescu, Alecsandru Grigori Vander. Fii de noepi. Constantin Neculcea Mutu, Necolai Mavrichi, Raducanu Boteză, Ioană Praja, Alecsandru Urzică. Despărţirea XI. ikonomî. Dimitrie Mârzescu,Dimitrie Borşu, Ioană Selveanu, Vasile Teodoră, Ştefană Ştefanovich Upeonii, Costachi Cornescu, Manoil Tighineanu, Necolai Pangratovu. Diaconi. Ioană Anastase, Alecsandru Vartică. Aprofeip. Reducanu Rosetă. Bopinți. Manolachi Costachi, Dimitrie Mavrocordatu, Manolachi Idiehnă. Costachi Langa. Maiopi. Api. Necolai V. Docană, Necolai Donici, Dimitrie Zisu Doctoră, Costachi Pangrati, Necolai Proca, Necolai Tăcu, Dimitrie Hasnasă. fi Kamtam. Costachi Burghelea. Snatapi. Ioană Boeană, Gheorghie Gherachi, Iancu Dimitriu, Vasilie Chendrinosu, Necolai Lupu, Gheorghie Platonă, Gheorghie Seulescu, Gheorghie Focşa. Bani. Ianco Costantin. Romi lui. Costachi Chiruşă, Costachi Polizi, Dimitrie Budachevici. Kaminapi. Costachi Artînovă, Gheorghie Dimitriu, Pandelachi Zoea, Dimitrie Ionescu, Haralamb Ianoliu, Vasile Chiriacă, Ştefan Lefterin, Ianco Mironescu, Costachi Nutriţanu, Costachi Stamatopol, Vasile Tâutu, Teodor Harhasu, Costachi Corbu, Iordachi Lecachi, I Costachi Iliescu, Vasilie Costandachi, Costachi M. , Dimitriu. llaxapunui, Papă Leonă, Aim Carl, Haralamb Vasiliu, Dimitrie Ioană, Dimitrie Davidei. Sapdapî. Costachi Arghiropol, Ioană Vasiliu, Costachi Voinescu, Costachi Gâluşcu, Costachi Hrisovici Dobrovici, Vasile Cucu, Gheorghie Lazarini, Vasilie Popovici, Gheorghie Papadopolu,Vasilie Râşcanu, Simion Raducanu, Costachi Casiade, Stefan Preda. Aeilenauui, Nicu Burghelea, Mihail Brustureanu, Vasile Craescu, Gheorghie Sprinceană, Iorgu Chica, Antoni Beliisi. Stomiui. Necolai Stoeanovicî, Alecu Hristodoru, Vasilie Boteză, Ioană Drumescu, Costachi Dimitriu. Kistepi. Gheorghie Cozma, Costachi Pavlovă, Iancu Borș, Vasile Tomovicî. Medejinhepi. Ioană Chiculescu, Stefan Poenariă, Necolai Manoliu, Iorgu Păună. Sas pepi. Dimitrie Dobrea, Ioană Marinciă, Vasilie Popovici, Grigori Teodor, Sava Harabalâu, Costachi Cigolea, Costachi Petrovici, Costachi Dobrea, Ioană Gustea.ni tapi. Dimitrie Evghenidi, Chiţu Ioană, Vasile Costin, Ioan Cujbu, Ioană Mâcârescu, Matei Plopu, Teodor Radu, Gheorghie Ionescu, Vasilie Gorasi. Ulatpapi, loan Baîlisi, Vasilie Ilievici, Nastase Lâzârescu, Vasilie Furtună. Fii de noepi. Teodor Sturza, Dimitrie Frunzescu, Costachi Stegarescu, Grigori Dabija, Iacobachi Stoeanovicî, Mihail Cârpă, loan Lupaşcă. Despărţirea III. honom, Vasile Deoghenide, Vasile Pompileanu, Dimitrie Petrovicî, Dimitrie Mardarov. Schiaapi. Costachi Agapi. Ilpeoui. M. Istrati, P. Tonovici. Diahoni. Gheorghie Enachescu. Aprofepi. Ştefan Catargiu, Lascar Pascanu Cantacuzin, Nicu A. Mavrocordat, Panaite Balşă, Iancu N. Canta, Costachi Catargiu, Petrachi Rosetă, Bopnnui, Necolai Docan, Mihail Cogâlniceanu, Gheorghie Crupenschi, Gheorghie Asachi, Alecsandru Sturza, Teodor Paladi, Iancu Prâjescu, Teodor Burada, Iordachi Bocan, Iorgu Voinescu, Manolachi Jora, Dimitrie Manu, Costachi Strajă. Ko.ionejii: lacob Ranet, Iancu Branișteanu, Necolai Iamandi, Alecu Mavrodin, Ludvic Rusu Doctor, M. Mavrodin, Leon Mavrodin. Voste.iniții: Dimitrie Cornea, Dimitrie Miclescu, Dimitrie Danii, Grigori Carp, A. Crupenschi, Spiridachi Baldovici, Teodor Scobihorn, Aleco Soroceanu, Pricopi Florescu, Nicu Pavli, M. Cerchezu, Maiopi, Aleco Asachi, Mihalachi Buzdugan, Iancu Enil. Caţichi, V. Malinescu.