Progresul, iulie-decembrie 1864 (Anul 2, nr. 90-169)

1864-10-19 / nr. 137

FOAEA IUPLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEÎ DE APEL DIN IAŞÎ. J.N JA 31 prenumer&cL ase fact la Tipografia Minervai, alitia ’ Tibtegiel. Dianul se pi.jlicâ de la 3—6 coate pe Bipiamana. Abonamental pe an 111 lei, pe patra luni 37 lei. in districtele Românie!, prenumeratiunea es face la biproprii postale. înserarea anu rând de 36 litere costain leu, cursul fiscalul Suplent PLASA BRANIŞTEA. D. Nicolaî Tăcu, arendaşu. D. Costantin Maghistan, arendaşu D. Vasile Vulpe locuitor sătean. PLASA TURIA. D. Constantin Negruţî, proprietar. D. Nicolaî Bâdârâu moşnean. D. Alecsandru Tomşa, areidaşd. Consilieri. ■ Consilieri. Suplent. Iad! 19 Octomvrie. ALECSANDRU IOAN I. Cu mila lui Bunnezeu şi voinţa naţionala D3D PRIMCIFATELOR UNITE ROMANE. La toţi de faţâ şi viitori sanatate. Asupra raportului Ministrului Nostru Secretar de Stat la Departamentul de Interne, Agricultura şi lucrarî Publice, Preşedinte al Consiliului de Miniştri sub No. 27053. Considerând motivele de urgența necesitatei, supuse Noua prin acest raport, Am decretat şi decretam ce urmează: Art. 1. Consiliurile judeţiane sunt convocate în sesiunea extraordinara pentru ziua de 26 Octomiie curent. Obiectele şi ordinea demperaţiunelor pentru care se convoacă consiliurile judeţiane sunt: 1- 1v. Propunerea membrilor consilieri, din care Noi avem a alege pe Preşedinţi conform Ordonanţei Noastre cu No. 1147 din 4 Sept. anul curent, îndeplinitoare art. 3 din legea Consiliilor judeţiane. 2- l. Propunerea Candidaţilor din care Noi avem a alege pe membrii corpului ponderatorii. 3- l. Alegerea Comitetului permanenţii al Consiliului judeţian. 4- 1. Redilarea şi votarea budgetelor, pentru veniturile şi cheltuelile judeţului, conform art. 50 şi 51 din legea Consiliurilor judeţiane; şi 5le. Exprimarea dorinţelor de îmbunătăţire în judeţii, în conformitate cu art. 69 din acelaşi lege. Art. II. Consiliurile judeţiane convocate în sesiune extraordinarâ, se vor conforma art. 33 din lege. # Art. 111. Şi cel din urmă, Ministrul Nostru Secretar de Stat la Departamentul de Interne, Agricultură şi lucrări Publice, este însărcinat cu executarea ordonanţei de faţâ. Dat în Bucureşti la 19 Octomvrie anul 1864. ALECSANDRU IOAN. Ministru de Interne, No. 1384. Cogălniceanu. Consilierii şi Suplenţii aleşi în ziua de 18 Octomv. pentru Consiliul judeţian a districtului Iaşii. PENTRU PLASA CODRULUI CU ORAŞUL IAŞII. Al 2-Ie Comandament Militar, No. 44 "). Se publică spre ştiinţa, ca amatorii ce ar vrea ele în antrepriză reperarea cişmelei de sub coasta prâvâriei de pe Copou, sâ se prezinte la 27 a curentei, în cancelaria acestui Comandament, cu ofertele şi garanţiile cerute de lege. No. 13821. D. Consulii Austriac prin nota No. 8556, Lee cunoscut că, după respirarea concediului seu au reluat direcţia afacerilor acel C. R. Agenţii şi Consulat General de la D. Vice Consult. Chiari care pentru durata concediului seu era însercinat cu gestiunea interimară acelui oficiu C. R., se publică spre obşteasca ştiinţă. No. 14179. Domnul Ministru de Finanţe prin oficiu No. 29141, ordonă ca orice persoană ce stăpâneşte vii saîi locuri cu embatie, sâ prezinte originalele acte, sau la Ministeriu sau la Prefectură, ca sâ le îninterucâ Minist, ca aşa sâ se poată viia spre recuoaştere rurilor de embiticari. Prefecture district. Bacâu. No. 15005. După ordinul Domnului Ministru de Interne No. 257. , um lud a se ţine licitaţie în Camera Prefecture! şi a Poliţiei târgului Ocnei, prin oferte, la terminul ce s’au regulat de 3 ) a curentei luni, spre a ac da în antrepriză reperaţiile ce suntu necesare penitenciarului Ocnei, se publică spre ştiinţa concurenţilor, carii vor pute sâ vie la Prefectură sâ vadă devizul, ori In ce zi până atuncea. No. 7950, D. sub prefect de Costangalia prin raportul No. 3499, încredinţazâ, că pe moşia Baurcii Moldoveni, au picat de pripas o eapâ la pâr murgă închisă, pe de o parte s’au îraintit cuvenitele lucrări prin listrict, care A~ uita de pubinâ terminul legiuit da 3 luni ipreirea păgubașului, care cu dovezi legale sâ se prez nte la Prefectură, spre a ’i se da întru îndestulare. Prefectura district. Covurluiu. No. 10501. D. sub Prefect j'lasei Horincea prin raportul No. 4599, supune, că comuna Ciochiţii din acea plasă, au picat de pripas o capâ la pâr neagră, chioară de un cehia, la şoldul drept din urmă dan Agapa M, la şoldul stâng dinainte litera I, şi la şoldul stâng dinapoi litera PC, se publică aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit, sâ se înfăţoşeze aice cu dovezi legale, spre a i se elibera viţa. Prefectura district. Dorohoia. No. 11294. De la D. Costachi Frunzeti, spre îndestularea D. Buium Labin cu o sumă bani, asigurându-se 8 merţe grâu netrierat şi 8 merţe sacarâ tot netrierate, se publică terminul de 15 zile ca concurenţii ce vor fi sâ se prezinte aice la respirarea terromuluî, unde urmează a se desăvârşi mezatul vănzârei, indicatelor producte. No. 11345. Pentru îndestularea D. Aleco Dirai trianu cu suma de 420 leî şi a lor procent, ce are a lua de la D. Costachi Frunzeti, se publică în termin de 15 zile, la împlinirea cdruea corcutenţii ce ar fi sâ se prezinte în Cam era acestei ^efecturi, un- I de urn’eaze a se viVe lie tat*v 2 steg A orz din rej colta anului cu; ent tahn ■1 ite emânLoue în 25 merţe I şi unu stoga saearâ eai £ C . 11 merţe, ce s’au secvestrat de la debitori pe misia Oroftiana, No. 11505. D. Poliţai târgului Iorţa prin raportul No. 855 arată, ca într’un mimer de bol ce jidovul Moise sin Mendel, îl aduce de pe moşiea Codrenii la târgul Herţi, s’au pripăşit un bou strein în pâr plăvan, la coarne ieşeau camu aduse înapoi, coada râtezatâ, inferat la şoldul stâng denapoi, nu publică deşteptarea păgubaşului carele în termin de 3 luni, sâ se înfăţoşeze aicea cu legale dovezi, spre a ’i se Lee cuvenita îndestulare. No. 11506. Din raportului sub-Prefect plasei Coşul. No. 1572, se informează, că pe moşia Şiodriceniî s’au pripăşit o e^pâ î-. pâr murgă închise cu ste în frunte, se publică spre deşteptarea păgubaşului, carile în terminal legiuit de 3 luni să se înfăţoşeze aicea cu legal a dovedi spre a ’i se face cuvenita îndestulare. No. 11507. Din raportul D. sub Prefectu plasei Baâu No. 1764, se informează, câ pe moşia Ştiubienii s’au pripăşit o capâ în pâr murgă deschise, inferată la şoldul stâng denapoi cu pete albe pe spate, ciopărtaticâ de coadă şi ştearsă de şoldul drept dinapoi, cu şă pe dânsa proastă, scările de lemnu, frâu cu dârlogii de cânepă, se publică spre deşteptarea păgubaşului, carele în terminul legiuit de 3 luni, sâ se înfăţoşeze aicea cu egale dovezi spre a l i se face cuvenita îndestulare. Prefectura district. Fâlciu. No. 14297. Se publică terminul de 3 luni, pentru deşteptarea proprietarului calului harmasariu, in păr murpi —rxm m« »ttu -Urchptd, breaz, pntm tu frunte, cu niște mici pete albe pe spinare după grebanul din minte, găsit pripășit pe moșia Vutcarii, care (proprietar), să se pre ’nte aice cu dovezile cuvenite, spre a ’i se elibera. No 14304. O capâ la pâr murgă, brează în frunte ca 3 degete, cu o pată albă de şa la spata din dreapta dinainte, beteaga la şolduru de dinapoi din dreapta, coada scurtă şi inferată cu litera M, gâsindu-se de pripas pe moşia Creţeştil se publică terminul de 3 luni, spre deşteptarea proprietarului ei, care să se înfăţoşeze aice cu dovezile cuvenite, spre a l i se da, vestindui-se ca la neurmare se va vinde licitativa. Prefectura district. Neamţu. No. 12953. După telegrama D. Ministru de Finanse No. 33086, urmând a se ţine a 2-a licitaţie. Camera acestei Prefecturi, pentru închirierea a 2 dughene de lângă Monast. Varaticul şi oranda din satul Văraticul, cu condiţiile publicate în Suplermentul Monitorului Oficial No. 210 din anul curent, se publică ca mustereii ce vor vroi a lua în chirie, sâ se înfăţoşeze în Camera Prefecturei la 20, 21 şi 22 a curentei luni. Prefectura district. Putna, No. 10984. D. Comisar târgului Aglud prin referatul No. 1601, anunţă, câ în acel târg de 4 septâmâul de zile, au picat de pripasa o juncâ la pâră, porumbă deschisă şi coarnele mici, pe de o parte s’au înaintit cuvenitele publicaţi’ în tot cuprinsul acestui district, iar pe de alta se publică aflarea proprietarului acel junce şi prezentarea lui la zisa Comisie cu dovezile ce va avea. No. 10989. D. sub-Prefect despârţirel Zâbrâuţul, referă sub No. 4974, eâ în comuna Crucea de jos, au picat de pripas oeapâ la pâr râibâ, ţintă în frunte şi la amândoue urechile pişcată, în urmare pe de o parte s’au înaintit cuvenitele publicaţii pentru aflarea proprietarului în cuprinsul acestui district, iar pe de alta se publică aflarea păgubaşului în terminul legiuit. Prefectura district. Román. No. 10086. Pe moşiea Criveşti, acest district, a,t picat de pripas o capâ la pâr murgă închisă, cu puţine pete albe de sân se publică terminul de 3 luni PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Prefectura district. Iaşii. Prefectura district. Calmi. D. Nicolae Docan, Doctor în drept. Consilieri. D. Costachi Balaisu, proprietarii. D. Alecsandru Cernea avocat. Suplent. PLASA CĂRLIGATURA. D. Teodor Vasiliu, proprietar. Consilieri. D. Alecsandru Vuluta, avocat. D. Gheorghie Visu, arendasii. Suplent. PLASA STAVNICULD. Ludvic Steeger Doctor în medicina. și Ministru al Finanțelor. D. loan Botez, areneu. D. Dimitrie Burdugea, proprietar. PLASA BAHLUIUL. D. Dimitrie Miclescu, locat D. Ștefan Matei, locuitor sătean. D. Dimitrie Migiu, moşnean. PLASA COPOUL. D. Constantin Filipescu, propretar. D. Constantin Stegarescu, arendaşu. D. Nicolai Antoniu, proprietar.