Progresul, iulie-decembrie 1865 (Anul 3, nr. 72-140)

1865-10-23 / nr. 119

doue pişcate, şi în frunte la cornul stângă inferată cu litera E şi H, ne publica terminul legiuit de 3 ani, spre deşteptarea proprietarului ei şi înfăţoşarea aicea cu argumentele cuvenite, spre a ’i se elibera. No. 13.081. D. Ştefan SturcU arendaşul moşiei Mâîneşti! parte a Dnei Smărândiţa Dinu Catargiu, datorindu cu rest din câştiu, s’au asigurat 8 stoguri fân pe acea moşie de a D. Starea, şi s’au regulat a se vinde cu termin de 40 milile, se publicâ aceasta spre ştiinţa concurenţilor ce vor fi de a cumpâra asemenea fân, carii la împlinirea terminului citat socotit ce la data Foael, sâ se presinte în pretoriul acestei Prefecturi, unde are a ne ţinea licitaţie», dupâ ce înaâ se vor duce la numita moşie şi se vor încredinţa de calitatea acelui fănu, pânâ când este prevenat şi D. Sturela a achita câştiul, dacâ nu voeşte a ’i se vinde fânul. Prefectura district. Ismail. No. 11,235. Poliţiea de oraşu prin raportul No. 0512 încredinţare, câ în acest oraşu despărţirea a 2-a, s’au prifâşit o capâ la trup micâ, la pârroalbă închisă, coama în dreapta, coada lungâ supţire, danga neînţâleasâ la şoldul stângu delnapol şi la cele drepte idemicera U; urechea dreaptâ pişcată, ţintatâ în frunte şi slabâ de totu, ie publică aflarea păgubaşului şi presentarea lui cu dovedi la Prefectură, în terminul legiuit, spre a o priirai. Prefectura district. Neamţu. No. 14,018. Pentru îndestularea evreului Laba Mocul cu banii 2430 galbeni şi a lor procentu, de la D. Vasilie Iordachi, după mijlocirea Tribunalului districtual, urmând a se vinde licitativa 136 merţă grâu de toamnâ, 136 merţâ grâu de vară, 80 merţâ Hacară, 200 merţâ oţelâ, 480 atanjini răni în 60 stoguri, 165 stupi, 163,0 merţâ popuşoi, se publicâ ca muştereii ce vor vroi a cumpăra, sâ se înfăţoşeze la Camera acestei Prefecturi în efipa împlinirei terminului de 40 elile socotit de la data Foaei. Prefectura district. Tecuciu. No. 8829. Pentru câ la espirarea terminului de 40 Zile publicat prin Foaea No. 65 din 14 Iunie trecut, nu s’au putut vinde obiecte!, asigurate de la D. St»*rin Iamandi, în pretenţie» creditorilor sei, din cauzâ câ n’iiu fost trimese la Prefectură, se publică din nou terminul de 40 7'l®, pentru vinderea acelor obiecte lămurite prin mencionata Foae, ca muștereii ce vor fi, să se adresse în Zioa ‘spirarei lui, la pretoriul sub-Prefecturel de Zeletin, unde are a se da finit mezatului. No. 10,832. Pentru câ la licitaţia ţinută în Zioa de 30 Iulie trecut, nu s’a şi arătat nimenea concurent a lua în arendă viea aflătoare pe moşiea Rftchitoasa din faţa menastirei, ce este în mărime de 6 fălci, având şi loc liber 70 prăjini, şi un bordeiu clădit pe ea pentru pozitoriu, după condiţiile înserate în Foaea No. 2 din 1864, pe termin de 2 ani pânâ la 23 Aprilie 1868, s’au regulat a se ţinea din nou licitaţie pentru arendarea ei, şi anume la 25 a viitoarei luni Noemvrie, se publica dlar spre cunoştinţa amatorilor, carii sunt invitaţi, ca la T ratata Za fiA ne prezinte atât la pretoriul acestei Prefe cturi, cât şi la sub-Prefectura de Z^litin, «ode urraen de a se ţinea licitaţia. Prefectura district. Tutova. No. 17,483. A conta banilor cu care ecs perceptorul comunei Bogdâneşti, numit Savina Baboaşă, datoreşte Statului din dările tesaurului pe timpul din urmă, asigurânduse de la debitorii 2 boi, unul PROGRESUL la pâr porumb, cu coarnele ţapoşe, şi unul la păru murgu fleschisu, cu pete albe, cu coarnele ţapoşe, şi teapâ la pâr surâ, se publică ca concurenţii ce ar fi amatori a le cumpâra, sâ se presinte la Camera sub-Prefecturei plasei Semila, dupâ împlinirea terminului de 40 Zil, socotit de la data Foael, când are a se fini mezatul cu forma cuvenită. Prefectura district. Putna. No. 9428. La neurmarea D. Iorgu Zelariu cu răspunderea sumei de 532 lei reclamaţi de D. Iosef Steuer, asigurânduae 2 vaci cu viţel, 1 gonitoriu şi 7 gonitoare, se publicâ în termin de 40 Zi, vânzarea lor, ca concurenţii ce vor vroi a cumpăra asemenea, sâ se presinte în Zi°a espirarea terminului mencionat, socotit de la data Foael, în pretoriul sub- Prefecturel despârţirel Gârlele, unde urmează a se desevârşi mezatul. Prefectura district, Suceava. No. 9603. Averea înplinitâ de la locuitorii comunei Bogdâneştii, spre îndestularea D. Theodor Romano cu o sumâ bani, la terminul de 10 August publicat prin Foaea No. 72, neputânduse de a se face licitaţia din cauza lipsei de concurenţi, se publica unu alt termin de 40 Zd®, la espirarea cârnea concurenţii se vor înfăţoşa la faţa locului, unde este a se efectua mezatul de D. sub Prefect respectivii. Prefectura district- Vasluiu. No. 10.016. Urmând a se vinde la Camera sub Prefecturei de Racova, 9 câşi de stejar, 2 dejă, 5 ciubere, 3 călcători, 1 teasc şi 35 poloboace, dintre care 25 de stejar şi 10 de fagii, ce fac parte din dota desfiinţatului schit Golgofta, se publicâ terminul de 40 Zile spre obşteasca ştiinţă. No. 10,025. La monastirea Dobrovăţu din acest judeţu, fiind 2 stoguri fân şi o ghedulcă pârloagă strânsa de fostul îngrijitoriu, se publicâ vânzarea lor în termin de 40 Zie, la Camera Prefecturei. No. 10,026. Se publică terminul legiuit spre deşteptarea păgubaşului a 2 cal, unul la pâr negru, pântânogu de amăndoue picioarele denapol, şi cu litera K îeferat la şoldul piciorului stângă tot denapol, şi unul la păr asemenea negru şi pântânog numai de piciorul stângu denapol, pripăşiţi pe moşiea Toporaşul acest judeţîi, de a se înfăţoşa cu dovezile cuvenite de proprietate, la acest postu. No. 9996. De la Toader Temuşu din Coseşti, asigurânduse 1 bou şi 5 oi, în pretenţia jidovului Zahariea David, se publică terminul de 40 zile, pentru vănzarea la Camera sub Prefecturei de Racova. No. 9997. De la lingurariul de pe moşie a D. Nicu Strujescu, asigurânduse 7 vaci, 2 juncani, 2 boi, 11 capre cu ccli, în pretenţie. D. Grigorie Sion pentru bani, se publică terminul de 40 ZU®, pentru vânzarea lor la Camera acestei Prrefecturi. No. 9998. De la unica locuitori din comuna Coşeşti, asigurânduse 3 boi, 1 cal, 1 mâscuroaicâ, 1 car vechili, 3 poloboace şi o pâreche râşniţi, spre îndestularea D. Panaite Epure pentru bani, se publică vânzarea lor în termin de 40 Zep, la Camera sub- Prefecturei de Racova. No. 9999. De la locuitorii loan Vulpe şi Gheorghie Cristeanu împlininduse un bolit şi 11 coţi laviceri, în pretenţie. Ds. Catinci C. Manea pentru bani, se publica vănzarea lor în termin de 40 Zeo, la sub- Prefectura de Racova. No. 10.000. De la unica locuitori din comuna Valea Caselor, asigurânduse 5 boi, 3 vaci cu viţe 1 3 mânate şi 2 mâscuroaice, în pretenţia D. Nicolai Vasiliu pentru baci, se publică vănZarea lor în termin de 40 zile, la sub-Prefectura de Racova. No. 10.001. De la unica râZeşi din Tocmâneşti împlininduse mai multe vite şi obiecte în îndestularea D. Nicolai Popovici, se publică vânzarea lor, în termin de 40 zile de la data Foael, la Camera acestei Prefecturi. Primârie a Comunei Iaşii. No. 5388. La 1 Ianuarie anul viitori 1866, espirănd contractele venitului cantabaticel şi a mâhâlitului, adecâ vărârea şi scoaterea vaselor de prin pivniţi şi hrube, s’au regulat a se reantreprezui de la 1 Ianuarie înainte încâ pentru 3 ani, aceste 2 venituri la unu leu, dupâ condiţiunile elaborate de Consiliul comunal, şi care se vor publica cu a 2-a ocasie, se publicâ în termin de 40 7'l®, aceasta spre obşteasca ştiinţă. Primăriea de Bârlad. No. 3200. în priivire câ la termicele fiesate nu s’au înfățoşat amatori pentru antreprisa tacsiel impusă asupra vitelor ce se vând în orașu, se publicâ un alt termin la 1 Noemvrie cu respect de 24 oare, ca amatorii ce ar fi să se presinte aicea. No. 3201. Find câ la terminele fiesate pentru antreprisa mâhâlitului din acest oraşu publicat în Feea No. 95, nu s’au înfăţoşat amatori, se publicâ un alt termin la 2, 3 şi 4, a viitoarei lunl Noemvrie, ca amatorii ce ar fi sâ se presinte aicea. Primâriea de Neamţu. No. 1673. Se publicâ din nou antreprezuirea accizelor perschis, vin şi Acura din această urbă, aşa precum este avansat prin Formea No. 104, pentru care distinginduse Z'l® de raeZat la 5, 8 şi 11 aviitoarei luni Noemvrie cu legiuita pentocică de 24 ore, concurenţii ahotnici, acompaniaţi de garanţii formale, sâ se prezinte la Camera acestei Primării, la arătatele ZU«, când urmează a li se ceti şi condiţiile de antreprezuire. Primâriea T. Peatra. No. 1905. La Z»lel® d® 2 şi 3, a viitoarei luni Noemvrie, dupâ cum s’au anansat prin Foaea No. 106, şi . . . urmând a se face strigările a 2-a şi a 3-ea, cu adjudecaţia dupâ 24 oare, pentru antrepesuarea tacsel impusă pe zahar, cafe şi rom, pe timpu de un anii începători de ls 1 Ianuarie 1866, se publica pentru a 3 ea oarâ ca doritoril ce vor fi, sâ se prezinte la această Primărie în Zi1®1® ficsate cu garanţiile cuvenite. No. 1907. La Ziele de 2. şi 3, a viitoarei luni Noemvrie, urmând a se face strigările a 2-a şi a 3- ea, cu adjudecaţia dupâ 24 oare, pentru antrepresuirea tacsel impusă asupra cărţilor de joc dupâ cum s’au anansat prin Foaea No. 106 şi . se publicâ pentru a 3 ea oară ca doritorii ce vor fi sâ se presinte la aceastâ Primârie în Z’1®1® ficsate, cu garanţiile cuvenite No. 1909. La Z'1®1® de 2, şi 3, a viitoarei luni Noemvrie urmând a se face strigările a 2-a şi a 3-ea, cu adjudecaţia dupâ 24 oare pentru antrepresuirea tacsei impuse asupra viuaţelor Etreine, dupâ cum s’au anansat prin Foaea No. 106 şi . . ., se publicâ pentru a 3-ea oarâ ca doritorii ce vor fi, sâ se presinte la aceastâ Primârie în ZUele ficsate cu garanţiile cuvenite. No. 1911. La Zd^l® de 2 şi 3, a viitoarei luni Noemvrie urmând a se face strigările a 2 a şi a 3-ea, cu adjudecaţia după 24 oare, pentru antreprezuirea iluminării a 204 lampe cu gază fotogen pe anul viitor 1866, dupâ cum s’au avansat prin Foaea No. 106 şi . . ., se publicâ pentru a 3-ea oarâ ca doritorii ce vor fi, sâ se presinte la această Primârie în Zilele fiesate cu garanţiile cuvenite. PUBLICAŢII JUDECĂTOREŞTI. Curtea de Apel din Iaşi. No. 501. Procesul pentru împresurarea moşiei Cociolia rezuiascâ destpre moşia Boroganil a Princesei Efrosina Ghica, precuru şi pentru împresurarea Boroganilor despre Cociolia, s’au terminat cu termin de 50 Zile socotit de la data Foael, pe de o parte s’au fâcut încunoştiinţare părţilor procesante, iar pe de alta se publica citatul termin, atât spre ştiinţa împricinaţilor cât şi a celor ce s’ar mai socoti ca făcu parte în procesă, pentru a se înfâţoşa la Curte cu toate documentele relative în chestie, căci la neurmare se va hotără pe temeiul art. 371 din Reglement. No. 831. Procesul intentat de rezâşii de Cociolia a cârora vechili sunt: Alecsandru Buzduganu şi loan Sârbu, contra rezâşilor de Capaclia pentru bani şi o sumâ stânjini pământ, s’au terminat spre a se cerceta cu termin de 50 Z^® socotit de la data Foael, de aceea pe de o parte s’au citat o parte pe citatele perioane numite mai sus, iar pe de alta se publica acest termin spre ştiinţa atât a împricinaţilor cât şi a acelor ce ar mai face parte în acest proces, ca la arătatul termin sâ se presinte la Curte sau în persoană sau prin formali vechili, cu toate documentele relative în chestiune, căci la din contra, procesul se va hotârâ conform art. 371 din Reglement. Trib. Civil de Iaşi, Secţia 1-ea. No. 2375. Se publicâ moartea evreului Marcu Ianculovici în termen de 100 Z'l®, spre deşteptarea pretenţiilor ce vor fi, sâ se arăte la Tribunal în atâtata vreme. No. 1722. Se publică moartea repos. Gheorghie Pătrâtuţa din târgul Frumosu cu termin de 100 Zde, spre ivirea tuturor pretenţiilor ce vor fi cu orice drit, sâ se presinte la Tribunal în lăuntrul arătatului termin. Secţia a 2-a. No. 2122. Se publicâ terminul de 3 luni socotit de la data Foael, pentru deșteptarea Dior Cazamir Barth, A Adnm și Moos A. L»*ghei, creditori a falitului Filip Ranga, ca în lâuntrul acestui termin negreşit sâ se prez»nte*78 la acest Tribunal cu creansele dupâ care au reclamat bani de la Rangă, pentru a se liqvida de D. Curatore, căci la neurmare Tribunalul va închide pretenţiunele lor ca părăsite