Progresul, iulie-decembrie 1866 (Anul 4, nr. 45-82)

1866-09-17 / nr. 60

PROGRESuL. _____ pe moşia Horleştiî, pentru costul a nişte fană, împlinindu-se de la debitori 1 gonitoricâ a lui Panaite a Marinei, 1 gonitor a lui G. Lamba, 1 gonitoare a lui T. a Nebunoael, 1 gonitorin a lui loan Brusturii, 2 juncani a lui Marina .Tudoaeî, 1 mânzată a lui loader a Marincel, şi bou a lui Costachia Clarincel, care urmând a se vinde licitativ, se publică terminul legiuit de 40 zile de la data Foael, cu deşteptare, ca concurenţii ce ar fi, să se înfăţoşeze în Camera acestei Prefecturi în clipa împlinire! terminalul, spre aterdisire, dar voind a se informa despre cualitatea lor, în timpul publicaţiei se pot adresa la D. sub-Prefect plasei Stavnic, de cătră care s’a şi făcut acea asigurare. No. 10,296. D. sub-Prefect de Cârligătura prin raportul No. 1800 încredinţase, că I) Teodor Vasiliu posesorul moşiei Sineştil şi Stârneşti, având însărcinat cu căutarea acelor moşii ca vataviî şi vechii pe un Mihalachi Popovici, carnea având încredinţate mai multe sumi de bani pentru plata lucrului şi altele, la 23 August trecut când 1. Vasiliu nu se afla la moşie, s au făcut nevădut, luând cu sine lucrurile din odăile în care şedea, caii şi alte vite ce au avut, fără să dele samă de sumele băneşti şi altele cei s’ad fost încredinţat; signalimentele lui sunt: numit Mihalachi Popovici, vrâsta de 34 ani, la stat nalt, părulu capului negru, la faţă roşcovan, stricat de varsatu şi orb de un ochiil, din care motivă se publică aflarea acelui Popovici, precum şi triimiterea lui la sub-Prefectura de Cârligăturâ, spre a sta la râtnealâ şi a’şî da sama de cele ce ’i s’au încredinţat. No. 1668. Spre îndestularea D-luî Dimitrie Harhasă cu suma de 333 lei ce are a lua de la D. Gheorghie Grigorescu, împlinindu-se de la debitori d un cală şi doi mănzaţi, care urmând a se vinde licitativă, se publică terminul legiuit de 40 zile, cu deşteptare ca concurenţii ce ar fi, să se înfâţoşede în Camera acestei Prefecturi, în aripa împlinire a terminului, spre aterdisire, dar vroind a se informa despre cualitatea lor, în timpul publicaţiei se pot adresa la D. sub-Prefect plasei Codru, de către care s’au făcut această împlinire. No. 10,300. D. loan Ion Liviţchi au reclamat că la 7 a curentei dimineaţa, pornindu-se de la viea sa din Vlădicenî, comuna Buciumi, plasa Codru, spre a veni la Iaşi, pe drum au perdut un Bucium de timichie în care erau următoarele : un document a viei sale din podgoria Vlădicenii, un act de embatie tot a acel vil, un decret Ministerial pentru esposiţia anului 1800, un actu de naştere a orfanei Ana Paşinschi şi un bilet de vaccinaţie tot a Anei Paşinelii, se publică aflarea acelor acte, cu adăogire, ca găsitoriul presentând obiectele raendonate proprietarului, va priimi mulţemita cuvenită, cunoscăndu-se că prin această publicaţiune nu se face nici unu actu reclamantului Liviţchi. No. 10.118. Din lipsa de concurenţi în clipa de 4 a curentei, nu s’au putut ţine licitaţie, pentru darea în antrepriză a aprovisionărei penitenciarului din Iaşi cu lemnele necesare pe iarna anului 1860—67, în sumă de 70 stj., pentru care s’a fi regulat a se ţinea o altă licitaţie în clipa de 20 a curentei, se publică acel termin spre generala cunoştinţă a DD, concurenţi, ca în clipa licitaţiei, să vie în Camera acestei Prefecturi însoţiţi de garanţiile cuvenite, spre concurare. No. 9070. La împlinirea terminului de 40 zile, publicat prin Foaea No. 47 din 12 iulie trecut, neînfăţoşindu-se concurenţi de a cumpăra 2 boi şi o vacă cu viţel, ce sunt împliniţi de la Iona Rucsanda /grof (acum Nicolau), spre îndestularea preotului loan Patron, se publică terminul de 21 zile de la data Foci, spre ştiinţa concurenţilor ce ar fi. No. 10,318. In comuna Horleşti, au picat de pripas un cal şi o vacă, calul la păr negru, ciopârtatic de coadă, cu semne albe pe spinare, şi vaca la pâr galbenă, coarnele greblise, cu viţel, precum D. sub Prefectu plasei Stavnicul prin raportul No. 1972 încredinţază, se publică terminul legiuită de 3 luni de la data Foael pentru aflarea păgubaşului şi înfaţoşarea lui la acestă oficiu cu dovedile cuvenite, spre a le priimi. Prefectura judeţ. Ilotoşanî. No. 6.*»43. Pe moşia Silişcanii răzeşi, picând de pripas o capă in păr murgă negră, păntănogă la un picior de dinapoi, cu o pată albă pe spinare, coama şi coada neagră, precum sub Prefectura plasei Ştefâneşti, prin raportul No. 4966 încredinţare, se publică terminul de 3 luni pentru aflarea păgubaşului, care au dovediri cuvenită să se înfâţoşe de aicea spre a o priimi, slujind aceasta şi pentru cunoştinţa muştereilor, ca în cea întâi Mercure după espirarea acestui termin, să se înfâţoşe de la sub-Prefectura plasei Ştefăneştii, spre a se fini mezatul. No. 9412. Pe moşiea Monastireni, picând de pripas o capă în pâr neagră, pântânoagâ de amândoue picioarele de dinapoi, şi cu pete albe pe spinare, precum sub Prefectura plasei Târgului prin raportul No. 2721 încredinţare, se publică terminul de 3 luni spre ştiinţa păgubaşului, care cu dovedire cuvenite sâ se presinte aicea de a o priimi, căci după espirarea terminului se va vinde licitativa în cea întâi Mercure, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar voi a cumpăra asemenea vita. No. 9408. Pe moşiea Popoliţi, picând de pripăşit 2 cal şi anume: unul tretin, la trup de mijloc, în pâr negru, stricat de pedică la piciorul de dinainte, şi cel al 2-lea la trup mare, în par murg, cu pete albe pe spinare, cu sagna de şe pe spinare, inferat pe şoldul din stânga cu litera L. P., precum sub-Prefectura plasei Târgului prin raportul No. 2745 încredinţare, se publică terminul de 3 luni spre ştiinţa păgubaşilor, carii cu dovedile cuvenite sa se presinte aicea de a’l priimi, căci după espirarea terminului, în cea întâi Mercure se vor vinde licitativa, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar voi a cumpăra asemenea vite. Prefectura judeţ* Roma». No. 7515. Pentru vândarea mai multor vite şi obiecte asigurate de la D. Andrei Şistacovschi, spre satisfarea creditorilor iviţi asupra’!, se publică terminul de 40 zile socotit cu data Foael, la acâruea împlinire concurenţii ce vor fi, sâ se presinte în Camera Prefecture!, unde are a se face mezatul. No. 1740. Pentru vândarea a nişte marfă de olărie în sumă de 607 bucăţi, şi a unui burnuzit de postav cu blană de vulpe, asigurate de la Idei şi Marcu Talpalariu, spre satisfarea D. David Litinschi cu banii ce are a lua, se publica terminul de 40 zile socotit de la data Foael, la acâruea împlinire concurenţii ce vor fi, sâ se presinte la Prefectură, unde are a se face mezatul. No. 1797. Pentru vândarea mai multor vite si obiecte asigurate de la locuitorii comunei Doljeştil, spre satisfarea D. Dimitrie C. Sturda cu banii ce are a lua, se publica terminul de 400 file socotit cu data Foael, la acțruea împlinire concurenţii ce vor voi a le cumpăra, sa se presinte la Prefectură, unde are a se face mezatul. No. 7802. Pentru vânzarea mai multor producte şi vite asigurate de la D. posesore al moşiei Ileleştienii, spre plata căştiurilor ce datoreşte în suma de 2207 galbeni 25 lei 21 parale, se publica terminul de 49 zile socotit cu data Foael, la acuruea împlinire concurenţii ce vor voi a le cumpăra, să se presinte la Prefectură, unde are a se face mezatul. No. 7407. Pentru vândarea a 10 merţe grâu netrierat de la I). Scarlat Ghidionescu, spre satisfacerea I). Grigorie Ilaciu cu banii ce are a lua, se publică terminul de 40 zile socotit de la data Foael, la a căruea împlinire, concurenţii ce vor fi, sâ se presinte în Camera Prefecture!, unde are a se face mezatul. Prefectura judeţ. Vasluu. No. 8142. Spre îndestularea D. Gh. Psibila cu banii ce are a lua de la Toader Popa, împlininduse un bou, se publica vândarea lui în termin de 40 dile la sub Prefectura de Stemnic. No. 8144. Spre îndestularea 1). Gheorghie Psibila cu banii 134 lei ce are a lua de la Simion Cazacliu și văduva Nastasiea Borsă, împlinindu-se un gluncan şi mai multe obiecte, se publică vânzarea lor în termin de 40 dile, la sub-Prefectura de Stevnic. No. 8196. La neurmarea D. Onuţa Patraşcu, a răspunde banii 15 galbeni cu care datoreşte Domnului Mihalachi Ivanescu, asigurăndu-se de la datornic 4 boi, se publica terminul de 40 dile pentru vândarea la Camera acestei Prefecturi. No. 8140. Fiind că la terminul de 30 zile publicat prin Foaea No. 43, din lipsă de concurenţi nu s’au putut vinde 2 cal şi o vacă, împlinite de la D. Nicolai Gâluşcă, în pretenţia evreului Mendel Solomon, se publica din nou vândarea lor la Camera sub Prefectureî Racova, în termin de 40 zile de la data Foea. No. 8303. La terminul publicat prin Foaea No. 18 şi 43, neputăndu-se vinde vaca împlinită de la Ştefan Corniţă, intru îndestularea 1). Ioniţă Olariu, din lipsă de concurenţi, şi fiind câ acea vacă acum nu ajunge la valora pretenției, s’au mai împlinit de la debitorii lăviceriu, se publică din nou termin de 40 dile, pentru vinderea acestei împliniri la sub-Prefectura de Crasna, No. 8304. nedornicindu -se terminul de 40 dile înserată prin Foaea No. 21, pentru vândarea a 2 juncani si o îunică, asigurate de la D. Dimitrie Stefanescu în pretenţia evreului Iosub sin Lelba, se publică din nou terminul de 40 zile, pentru vânzarea lor la Camera sub-Prefecturei Fundurile. No. 8260. La neurmarea D-sale Gheorghie Nitoiîi fost Primar comunei Muntenii de jos, a răspunde banii ce datoreşte casei comunale, s’au împlinit de la debitor 41 deoluri, lavicere şi mai multe lucruri, se publică terminul de 40 zile, la espirarea căruea, concurenţii să se înfâţoşe de la sub-Prefectura de Crasna, unde urraea de a se vinde licitativa. No. 8455. Spre îndestularea I. Calistru Condurat cu suma de 7 galb. de la D. Mihalachi Molinschi din comuna Gârcenii, asigurându-se 2 boi, se publică terminul legiuit de 40file pentru vândarea lor la Camera sub Prefecture de Racova. No. 8033. Spre îndestularea D. Iancu Marcopol cu suma de 1748 lei prețul unui sumat, asigurându-se de la evreul Şmil Velt 10 cai de moară, 4 vaci cu viţel, 1 naitişanca şi o porecle petre de moara cu straturile lor, se publica terminul de 40 zile pentru vândarea lor la Camera sub-Prefecture, Racova. No. 8139. De la unii veţuitori din comuna Ivăneştii, asigurându-se un minier vite, în pretenţia D-lui Iancu Marcopol, se publica terminul de 400 file penvândarea lor la Camera sub Prefecture Racova. Comitetul Permanent al judeţului Iaşii. No. 817. Pentru darea în antrepriză a accizelor pe băuturile spirtoase şi altele, din comunele rurale al acestui judeţ, pe anul viitor 1807, urmând a se ţine licitaţie în plasele Codru, Braniştea şi Stavnic la 20, 27 şi 28 a curentei, Bahlui, Copou şi Turia la 29, 30 şi 1 Octomvrie, şi Cârligătura la 4, 5 şi 0 Octomvrie, se publica ca doritorii sâ se presinte la pretoriul sub-Prefecturilor în arătatele zile, de unde pot lua şi informaţiile necesare până în clipa când se vor termina licitaţiunile. Comitetul Permanent al judeţ. Botoşani. No. 1072. Se publică spre ştiinţa amatorilor, un alt termin destinat în zilele de 19, 20 şi 21 a curentei, pentru darea în antrepriza a 64 st. lemne de foc, care s’au fost publicat în Foaea No. 55 din 25 Augustă trecută. I’rimitrica tio SSotoşanî. No. 2953. Se publică antreprisuirea îmbrăcămintei pompierilor cu termin de 15 dile de la data Foaei, a doua di peritocica. No. 2955. Se publicâ antreprisuirea concesiei pavăreî stradelor oraşului, cu termin de 15file de la data Foael, a doua di peritocica. PrimArieaII a Nemţii. No. 1648. 1rmand a se antreprizui pentru anul viitor 1807, venitul tacsel de 10 lei de la vadra rachiă, 00 par. de la vadra vin şi 1 leă de la vadra păcură din acest oraş, pentru care regulându-se dile de licitaţie la 10, 18 şi 20 Octomvrie viitor, cu legiuita peritodica de 24 oare, se publica ca concurenţii alcotnici, întovărăşiţi de garanţii formale, sa se presinte în pretoriul acestei Primarii în dilele arătate, când este a li se ceti şi condiţiile de antreprizuire. No. 1053. La 0, 10 şi 13 octomvrie viitor cu respectarea oarelor legiuite pentru adjudecaţie, se da în antrepriză iluminarisirea a 140 fanare cu gază din acest oraşă, pe anul viitor 1007, se publica ca concurenţii ce vor fi alcotnicî, să se presinte cu garanţii legiuite în Camera acestei Primării, când are a se fini mezatul asupra persoanei ce ar lasa preţul celă mai favorabil casei comunale. Primârica de Vahrujii. No. 588. Find că după toate stăruinţele întrebuinţate nu s’au găsit concurenţi de ajuns de a lua antrepriza îndestulării obşteşti a acestui oraş şi, cu carne de vacă, de miel, grăsime şi luminări de său, pe timp de la 1 Octomvrie viitor anul curent, până la aseminea zi şi luna viitorul an 1867, se publica terminul de 20 ale presente! luni Septemvrie, ca atuncea nesmintit sâ se înfăţoşeze concurenţii ce ar fi în Camera acestei Primării cu garanţiile cuvenite, urmând a se adjudeca antrepriza ori cu preţuri ficse sită cu măsură de trai, precum se va putea, iar condiţiile le vor vedea in detail airea la Primărie.