Progresul, iulie-noiembrie 1867 (Anul 5, nr. 48-90)

1867-08-02 / nr. 57

. No. 57 ANUL V, FOAIA PUBLICAŢIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEA DE APEL DIN IAŞI IN IASSI prenumeraţiunea se face la Tipografia ÎI. Goldner, uliţa Hiristigiel. Ziarul se publica de la 1—2 coaie pe septâmânâ. Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni 37 lei. In districtele României, prenumeraţiunea se face la biirourile poştale. Inserarea unui rând de 35 litere, costa un leu cursul fiscului. Iaşi, 2 August. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Prelector, judeţ. Botoşani. No. 7665. De la D. Ioniţă Herescu arendaşul caselor defunctului Costachi Roseti, devenite proprietate a Statului, pentru căşitul Sf. Dimitrie, sechestrându-se 2 cai, unul la pâr sari, armasariu, şi unul roibu, chioru de un ochiu, se publică terminul de 40 zile pentru vânzarea lor, şi concurenţii ce vor fi, sâ se presinte aicea în cea întâi şi după espirarea terminului. No. 7446. Se publică terminul de 30 olile socotit de la data Foaei, spre deșteptarea D. Costachi Pavlu, ca sa declare în lâuntrul terminului de unde se va afla, dacă s’au îndestulat cu banii ce au reclamat de la locuitorii din satul Truşeștii, sau nu, căci după espirarea menționatului termin, dosierul chestiune se va considera ca finit, se va închide şi se va triimete arhivei Statului. No. 7784. Consiliul de revizie a recrutaţiei de la acest judeţu, avănd în vedere că după 3 şedinţi hotărâte pentru cercetarea tinerilor din oraşul Botoşanii, carii au tras la sorţi în anii trecuţi 1864, 1865 şi 1867, totuşi unii din tineri nu s’aui presentat, şi având în vedere că numai din această cauză nu se poate complecta recruţii cuveniţi, s’au regulat a se publica un termin de 20 zile de la data Foaei; se publică acest termin, cu aceasta, că dacă în lăuntrulu acestui termin nu vor urma a se presenta în sala Consiliului Permanent de aicea, atuncea se vor considera ca desertori din oaste, şi ori când se vor prinde se vor trada în serviciu, fără a li se lua în consideraţiune ori ce drepturi de scutire vor avea. XIX ÎEST ./ÎL De tinerii care nu sau presentata la Consiliul de revizie în anii 1864 fi 1865. Gheorghie Campanu, Cristea Gaitanovici, Iacobu Cristea Bogdan, loan Mihai Brăişteanu, Costachia Catrineî, loan Eşanu, Emanoil Bogdan Manea, loan G. Gradinariu, Froim sin Hanta Vadana, Manea Anton Gaitanovici, Strul Aizic Moscovici, Manolachi T.sin Mihai, Vasilie Pricopi, loan Haim Ita, Gheorghie Andronic Stângaciu, Avedica David Goileavu, Haina Iţic, Gheorghie Emanoil, loan Iordachi Covaliu, Tudurachi Anton Lebădă, Gherşin sin Şapsa Ilie Croitoriu, loan Brâileanu, Calmău Horica Cantaragiu, Lupu sin Iancu Smindlă, Avram Iţic Leibu, Zisu Nutu Iancu, Iliia Marghioalei, Gheorghie Ţiganu, Avram Froim Iancu, Moisa sin Chisel Ileiscu Ciubotariu, Ilie Ungureanu, Nicolai Ignat Cuzica, Idal Avram Soischi, Fridel Ilaim Berlu, Iancu Moisa Iţic, Ilie a Vârvarei, Gheorghie Stânceanu, Strul Buruh Iancu, Aron Roşu, Zalman Moscu, Şmil Avram Solomonovici, Idai Haim, Leiba Meera, Iancu sin Zeific Herşi, Strul Mihel, Burăh Iancu Avram, Mochea Fonea, Iţic Zendel, Tudora Gavril Huţanu, Dumitru Macsim, Gheorghie Mihai Borcea, Iancu Calmăn, Ioina a Vadanei Blima, loan Dumitru sin Dumitru, Naftulea loan Deneviteru, Moisă Burăh Ciubotariu, Iosip sin Emil, Avram Mihel, Gheorghie Gavril Antoniu, Beri Haspal Chihel Berariu, Leiba Iancu, Iancu Stefan, Gheorghie Goean, Petrea sin Iancu Rusu, Gh.sin Vasilie a Tudorei, Lupu Sloim, Iancu Botezatu, Avram Burăh, Vasilie Alecsa Moisa, Toader Vasilie Barbuşi, Mitru I. Soponariu, Leiba sin Marcu David, Petrea Mihai Stănceanu, Rahmil Simon Avram, Carla Iosefti, Lupu Zalman, Leizar Altur Avramovici, Iancu Sirghi, Moisă Strul Leiba, Iancu Ficioru, Idal sin Leiba Geambaşu, Emil Moisă, Iosâp Avram, Leiba Budaru, Volfu Iţic, Avram Ita, Haim Herşi Aron, Gheorghie sin P. Pânzariu, Gavril G. Vasiliu, Moisâ Herşi Ilie, Iţic Aron Iţic, Costachi I. sin Iordachi, Haim Făinariul, Iancu Moisâ, Toader Damiean, Petrea Botezatu, Şmil Iţic, Moisâ Strul Tinechegiu, Şmil Moisâ Leibu, Moisă Iancu, Aron sin Froim Tinerii, Iacob loan Vasilov, Iosâp Haim, Leizeru Buraim Haim, Haralambu, Ioan a Văduvei Aniţa, Avram Leicu, Iordachi Gh. Butnariu, Haim Lupu, Iancu Moisâ Iancu, Matosu Meeru Matern, Andrei Nicolai Macsim, Herşcu Irina, Vasilie Andrei Bogdan, Şloim sin Lupu Ciubotariu, Moisa Zamfil Iţic, David Şneeru Calicu, Avram Zamăn, Costachi M. Pleşca, Leiba Haim Isdrail, David Zeific, Vasilie Sicrieriu, Emil Iancu Croitoriu, Gheorghie Cristea Goileavu, Ihelada Leibu, Iosăp Marcu Avram Croitoriu, Iancu sin Dumitru Munteanu, Mendel sin Avram Munestateru, Şloim Ghidali, Emil Lupu sin Aizic Lupu, loan sin Iancu Moţoc, Toader I. Talpalariu, Lupu sin Avram, Herşcu Meera, Iancu sin Fişei Blumenfelda, Moisă Avram, Moisa a lui Avram Câţi Ciubotariu, Altar Moisâ Şapcariu, Zalmăn Hună, Gheorghie sin Grigori, Gheorghie sin Gavril Hânţescu, Burali Gherşin Croitoriu, Uşeru Şloim Uşerfi, Costachi Gheorghie Caplamagiu, Fişei Moscu Moisâ Leibu, Simon Iţic Croitoriu, Iacob David Bolfosu, Gheorghie sin Nicolai, Altar Moisâ, Buium sin Altar Moisă Croitoriu, Haim ’Burăh Marcu, Leizăr Arzica, Haim Avram Peisah, Onofrei Baetu, Ihel Leib, Toader A. Chicheriţei, Froim Altar Bereu, Iancu sin Iancu, Mihalachi a Chiţei, Ghidali Marcu Matoura, Iţic Sema, Iancu Râchiţanu, Bereu Şaea, Iancu Rifca, Leiba Zisu, Gheorghie D. Vlădeanu, Iţic sin Herşcu, Gheorghie Anton, Marcu Faibi şi Idal, Naftulea sin Ilel Hendel, Petrachi Perjol, Gheorghie Enevici, Herşcu sin Leiba, Gheorghie Andronic Blanariu, Iancu Herşi, Manoli Iftime, Useru sin David Uşeru, Avram Iosâp, Avram Naftulea Buium, Costachi Gheorghiu, Ilie Frunzâ, Dumitru Gh. sin Gheorghiu, Gheorghie sin T. a Chihai, Ananiea Filipa, Bereu sin Mendel Beru, Moisâ Altar Cevoru, Idâl sin Moisă Idâl, Marcu sin Moscu, Iosăp sin Faibişi, Moisă Iţic sin Avram, Leizâr Haim Iţic Solomon, Volfă Iţic, Simon sin David, Fişei Moscu sin Leibu, Avram sin David, Mendel a Precupăţului, Bereu sin Leibu, Mihel Iancu sin Mihel Harabagiu, Haim sin Avram, Milian I. Cabunciuc, Vasilie D. Micşul, Chirilă Mariea Ivanova, Moisa Şmil Suliţanu, Leizar Herşcu Calman Ceauşu, Dumitru sin I. Luca, Moisă I. Ceauşu, Zisu sin Meeru, Bereu sin Leizăr, Lupu Gh. Mihalachi, Costachi V. Bucatariu, Gavril Grigori Vasilova, Vasilie a Zoiţei, Iosâp sin Bereu, Struia Meeru Cotiugariu, Avram Gherşin sin Marcu Croitoriu, Şloim Leibu, Iţic Estra Haea, Marcu Calman Cusmanu, Petrea I. V. Ciofu, Ancel Moisă sin Iancu, Iancu sin Şmil, Iosăp Şulim sin Smil, Iosăp sin Leiba, Şmil sin Iţic, Buium sin Ihil, Nicolai sin D. Mocanu, Altar sin Pinheşt, Şloim Lupu Ciubotariu, Lupu sin Şloim, Haim Iţic Iacob Sendel, Avram sin Iancu, Iancu Ţămpău, Avram sin Mihel, loan Vasilie Botezatu, David Zendel Pascariu, Bereu Aron sin David, Idal sin Ghidale, Mochi Copăl sin Haim, Gheorghie Şoldănescu, Pinhesu sin Avram, Aitâr sin Iancu Idă Pantofariu, Herşcu sin Strul Haim, Rivin sin Haim, Herşcu Moisă sin Iţic, Costachi Gheorghie Caplamagiu, Ilie Pinhes sin Leiba Blanariu, Dumitru Vadana Chiţei, Leiba sin Herşcu, Moisa Iţic Leiba Fişei, Haim sin Iancu, Emanoil Garabet Macsu, Hascal sin Lupu, Strul sin Iancu, Iţic a Rublei, Strul sin Herşcu, Haim Şloim sin Herşcu, Iosăp Ilie Iţic, Avram sin Mendel, Dumitru Dohatcu, Nicolai Cohamih, Gheorghie a Moașei Chetrariu, Costachi Vasiliu, Nastasă lonescu, Vasilie Godan, Gheorghie Ciobanu, Ioan Ivan Sluga, Vasilie Ficioru, Alecsandru loan Toader, Enachi Vezeteu, Filip Angliel Vezeteu, Gheorghie Bucatariu, Gheorghie Vezeteu, Gheorghie Gherasim, Sandulachi Pintilescu, Calman sluga la Zalman, Costachi Vezeteu, loan sin Alecsandru Ficioru, Vinteru Sughesu, Haim Coraliu Stoleriu, Stefan Soroducu, loan zet Costachi Harabagiu, Iţic Blumenfeldu, Leizăr Suliţanu Ciubotariu, Zeide sin Iancu Buccengiu, Aron sin Periţi, Froima Vădanei Hanţa, Altăr sin Manoli Croitoriu, Enachi Gheorghie Ciubotariu, Altur Hondricu, Herşcu Chitariu, Walsenberga Bereu Dascalu, Costachi Vasiliu, Nicu Vasilevici Ciubotariu, Leon Zendleru, Ioan Turculeţ, Enacachi sin Mihai Marin, Dumitru sin Mihai Marin, Pastica Brahagiu, Gheorghie Olariu, Gheorghie a lui Chirila, Gheorghie Timofti, loan Obadă, Gheorghie Nechiforu, Gheorghie Alecsa, Gavrila Florei, Vasilie sin Cost. Băiceanu, Gh. sin Dumitru Băiceanu, Nicolai Chiribuță, loan sin Gheorghie, loan sin Nicolai Cazacu, Ilie Ciobanu, Nicolai Dumitru Ciubotariu, Costachi Nechiforu, Hiesin Onofrei Ciubotariu, loan Popovici, Mihalachi Crăciuniuc, Costachi Chirila, Costachi Melinte, Gheorghie Vasilie Bulihari, Dumitru sin Petrea Sandu, loan a lui Mihai, Capril loan Misiri, Costachi Toader Dascalu, Zahariea Popovici, Mihail Ceauşu Ficioru, Iorgu a Curăriţei Ciubotariu, loan Gradinariul, Vasilie Tabu, loan V. Butnariu, Costachi Râileanu, Vasilie sin Simion Stăngaciu, Gheorghie sin D. Maftei, Vasilie Siligeanu, loan a Chiorel Slugă, Gheorghie a lui Toader Gingașu, Pavăl Godan, Ariton Goileavu, Garabet Piasinschi, Ariton Piasinschi, Gheorghie Argatu, loan Miron Ciubotariu, Petrachizet Gheorghiu, Mihai Hacica Falalea, Ariton sin Bogdan Pastramagiu, Alecu sin Lupu Calistru, Tanasa Nicolaide, Iorgu Cerchezu, Iacob Caracaşi, Nicolai Vezeteu, loan sin Cristea Popovici, Ioniţa Popovici slugâ, Toma sin Gheorghie, Garabet sin Gheorghie Popovici, Iosăp a lui Gh. Toma Ciubotariu, Gheorghie Ceordaşu slugă, Nicolai V. Vezeteu, Dumitru sin Vasilie Olariu, loan Holtei, loan sin Toader Dorniţă Procopi, Dumitru a lui C. Sluga, Vasilie Gh. Vezeteu sau Beţchi, loan Petrea Crâşmanu, Gh. N. a Crâşmariului Butnariu, Nicolai Casapu, Dumitru sin Nicolai Viteanu, Nicu Poteraşi Ciubotariu, Gheorghie Vezeteu, Costachi sin Iordachi, Nicolai sin Dumitru Ciubotariu, loan Carasu Morariu, Vasilie Mihnicu, Toader Vezeteu, loan sin T. Covrigariu, Tanasa Bezenari Ciubotariu, Dumitru a Neghioaei, Tanasa Cercurari, Mihalachi sin Gheorghie, Costachi Popovici, Luca sin I. Smindlă, Vasilie Harabagiu, Gheorghie Buterchi, Gheorghie Nechiforu, Petrachi Butnarovici, Gheorghie Ungureanu, Gheorghie Bozdal, Tudurachi sin V. Dascalu, Herşcu Herman, Iţii Droscaru, Leiba Bosch, Iordachi a lui T. Argatu, Simon Romano, loan Gheorghiu, Candor Armilova, Gavril Ivanova, Haim sin Avram, Ivan Dumitrova, Lionte Aftanovu, Petrea Alecu, Petrea Achivsan, Iacob Ivanova, Nicolai sin Mihail Conciu, Gheorghie zet Vasilie Cornileacu, Costachi Habuluc, Vasilie a Mariei Ignaciucu, loan sin M. Pânzariu, Ilarian Nicolaeva, Chirilă Platanova, Gheorghie Kezatu, Vasilie Furtuna, Marcu sin Leîzăr Chianu, I-dâl Nusân Hotchi, Pintilii de la Copâl Ciunos.«*un, Enachi a Carasoaei Ciubotariu, Vasilie Goiun Cfijtrariu, Petrachi Cofacu Chetrariu, Dunuu B'jnanul Chetrariu, Gheorghie Macâsi Chetrariu, CopUihi Macâsi Chetrariu, Dumitru și Mihalachi Cioclu, Iancu sin Râileanu, Nicolai sin Lacătuşu, Gheorghie a Rustei, Avram sin Gavril Crăşmaru, Toader Rotana, Şmil Băetu Barâşnicu, Moisâ sin Leiba Ciubotariu, Enea Ficioru Ivanovici, Nicolai Popovici, Moisâ Ţincheru, Zeidă Chitariu, Noiha sin Sulim Dascalu, Moisă sin Leiba Stoleriul, Leiba Lefchitu Sacagiu, Zurah Sacagiu, Burăh Rotariu, Bereu Legatoriu, Ioset sin Elioncu Groseru, Iancu sin Hoişie Precupăţu, Mendel Grin, Bereu Ralciu, Burăh sin Copâl Chiperştein, Idal Cepariu, Aizic Sluga la Şloimu, Meeru Burlacu, Alecu sin loan Cojocariu, Iţic sin Litman.