Progresul, ianuarie-iunie 1868 (Anul 6, nr. 1-50)

1868-02-14 / nr. 13

__ PROGRESUL cedura Civilă, urmând a fi supușii noul cumpărătorii legiuire publicate prin Monitorul Oficial No. 164 din 1864, și 115 din anul contenit 1867, a se presenta cu actulă ce va capata, la comisiea județiară embaricară, doritorii ce vor fi de a cumpăra asemenea imobil, să se presinte cu garanţiile cerute de legi la 22 a lunei Mai, anul 1868, clipa Vineri, oara după amea-eri, când are a se adjudeca asupra persoanei ce ar da mai folositorii preţii, totodată conform art. 506 din Procedura Civilă, se spunea ele pe toţi acei ce ar ave vreun drept asupra acestui imobil urmărit, precum date,"servituţi, chirii, hipotecî şi altele, să se presinte cu reclamaţiunele lor la acest Tribunal în terminul publicaţiunei, până în clipa de adjudecare, căci la căzu contrariu nu li se vor ţine nici într’o samă. No. 973. Casăle D. Grigorie Tufescu, publicate spre vânzare prin Foaea No. 70 din 16 Septemvrie anulu contenit 1867, şi care au fostu a se defini licitaţiea la 19 a contenitei luni Dechemvrie acel an, suspendânduse atunci mezatul după cerirea creditoriloru, Tribunalul conformii prescriptului verbal încheiet, au amănat adjudecaţiunea pentru 8 a lunci Aprilie, clipa Luni, anulu 1868, oara după amea-eri, când are a se adjudeca asupra persoanei ce ar damai favorabil preţu; şi data se publică ca concurenţii ce vor fi a recumpăra cu condiţiunele înserate prin clisa Foae No. 70, să se presinte cu garanţiile cerute de lege în Camera acestei Secţiuni la arătata ori, când se va defini licitaţiunea. No. 2228. Domnul N. Ioan Miclescu, prin petiţiunea adresată acestui Tribunal la 10 Fevruarie curent, cere a se cunoaşte desfiinţate procurile ce au dat Coborii avocaţi Teodor Veisa şi Costică Cerchezii, în procesul şi cu Sineşul proprietate a Statului, publicându-se aceasta spre obşteasca ştiinţă, se publică conforma acei ceril, fără a se prejudeca drepturile vreunei alte persoane. Tribunahil judeţ. note sânî. No. 1580. D-na Profira Stoean domiciliată în acest oraşu de profesiune liberă, cu obligația din 27 Mai 1866, legalizată de acesta Tribunal sub No. 77, avându a lua suma de 100 galb. cu a lor procent de la data creanşei, pănă la numeratoare, osebita cheltuelile de urmărire de la evreul Lupu sin Moisă, domiciliat tot în acest oraşii de profesiune comersant, şi în consideraţie că debitorele nici după îndeplinirea comandamentului prealabil ce ‘i s'au făcut, n’au fost urmatoriu cu plata la termin, Tribunalul emanat de cerirea D-lui creditore, în baza jurnalului No. 705 și art. . . din Procedura Civilă, incuviinţindă vînelarea de veci a imobilului hipotocati, care după procesul verbal al Agentului de urmărire, se afla situat în acest oraşi cvartalul J-iu, pe loc. Domnescu, compus din o casă cu 3 odăi păreţi de cărămidă, acoperit cu şindilă şi deasupra lor o odae numită cuşcă, o pivniţă de peattă, megieşindu-se pe de o parte cu a israelitului Avram Zisu Stoleriu, şi cu Haim Cotariu, dar în fundă cu o uliţă ce este lasată antret la megieşitele case; şi dar conform art. 510 din menţionata Procedură, se publică termin de 3 luni pentru vînelare, spre ştiinţa amatorilor ce vor fi, licitaţia şi adjudecaţia se va face în Camera acestui Tribunal, în ziua dintai, după exspirarea acelor 3 luni, cândă concurenţii ce vor fi să se presinte la acest Tribunal cu garanţiile solvabile spre a se efectua vînelarea, totodată conform art. 506 Procedura civilă, aliniatul ultimii, se spunea ele pe toți acei ce ar ave vreunu drept asupra acestui imobil după art. citat, ca in lăuntrul terminului de 3 luni, să se presinte la acest Tribunal spre a și declara pretențiunele, căci în urmă nu li se vor considera. No. 529. Legalizindu-se vremelnicii sub No. . . actul de măsurătoare, format de D. Supleante alu acestui Tribunal, a locului din acestu oraşi suburbia Crecimel, proprietate a D-lorsale Savusta şi Catinca surori Răusă, rămasa lor clironomie de la muma D-lorsale Zoiţa Sofronie, care cuprinde următoarele mărimi: 35 st. faţa la uliţă despre mesele noapte, de la peatra indicată şi pănă in colţul gardului inprejmuitoriu locului D-lui Gheorghie tui, 28 st. 1 palma lungul alăturea cu locul D-lui lui, pănă in gardul viei bisericei Cuvioasa Paraschiva, 31 st. 4 palme fundul locului despre vie, 31 st. lungul despre uliţa lasată şi despre care s'au vorbiţii mai sus, adecă 129 st. 5 palme se cuprinde măsurile acelui locu, se publică terminul de 6 luni socotit de la data Foael, ca în lăuntrul acestui termin să se arate la Tribunal, toţi acei ce ar ave vreo pretenţiune sau vreunu drept asupra acestui locu, căci in urmă nu vor fi ascultaţi. No. 2157. D-na Trofira Soleau de profesiune liberă, domiciliată în oraşul botoşani, cu creanşa din 28 August 1863, având a lua suma de 100 galbeni cu a lor interese de la data creansei, până la numeratoare, precum și cheltuelile de urmărire, de la D. Alter sin Ițică domiciliat tot în Botoșani, de profesiune comersant, și având în privire că debitorele nici după îndeplinirea comandamentului prealabil ce li s'au făcut, n'au fost următoriă cu plata Ia termin, Tribunalul emanat de cerirea D-lui creditore, în baza jurnalului No. 498 și art. 503 din Procedura Civilă, încuviinţind vînetarea de veci a imobilului hipotecat, care după procesul verbal al Agentului de urmărire, se află situat în acest oraş, cvartalul al 4-le, pe loc Domnescu, sub No. 1072, compus din o casă cu 3 apartamente, păreţi parte de cărămidă şi parte de vălătuci, acoperit cu şindilă, de desuptul lor o pivniţă de cărămidă în ogradă, o fântână de peatră, megleşindu-se pe de o parte cu uliţa Harabagească, pe de o parte cu hanul I. Iosip Hangiu, şi pe de alta cu imobilul D-lui Burăh Butnariu, şi în funda cu a mortului Smael Covalcă, şi dar conformă art. 510 din Procedura Civilă, se publică termenul de 3 luni pentru vînerarea lui spre ştiinţa amatorilor ce vor fi, licitaţia şi adjudecaţia se va face în Camera acestui Tribunal, în clipa a 5-a după respirarea acelor 3 luni, când concurenţii ce vor fi să se presinte cu garanţii suficiente spre a se efectua vînelarea, totodată conformă art. 506 aliniatul ultimii, se spunea ele pe toţi acel ce ar ave vreun drept asupra acestui imobil, ca în lăuntrul terminului de 3 luni să se presinte la Tribunal spre a’şi declara pretenţiunele, căci în urmă nu li se vor considera. No. 578. D. Enachi Gradu de profesiune comersant, domiciliat în acest oraşu, cu obligaţiunea din 15 Noemvrie 1863, intabulată de acestu Tribunal sub No. 75 la acel an, în fondul unor case a sale din acest oraşu, înprumutându-se din depozit cu suma de 140 galb., şi la terminul obligaţiune ne aducendă banii, conform art. 497 şi 498 din Procedura Civilă, s'au făcutu comandamentul prealabil, însă fiindă că nici pănă în 30 elile, terminul stipulat prin acel comandament, dânsul n'au fost urmatoriu cu plata, Tribunalul prin jurnalul No. 2575, asemanat art. 503 ibid din Procedură, au încuviințat vînelarea de veci a imobilului hipotecat, care după cum se arată de Agentul de urmărire prin procesul verbal încheiet, se află situat în Botoşani cvartalul al 3-le, mărginit într’ună hanii cu 6 odăi, şi o tindă cu păreţi de vălătuci veche acoperită cu şindilă, sub ele pivniţă de cărămidă, megieşindu-se despre răsărit cu drumul despre Lipovenime, despre apus cu pieaţa târgului vitelor, despre meaele-ori cu hanul D. C. Miclescu şi despre meaie-noapte cu casele D. C. Vlădeanu, şi dar conform art. 510 din menţionata Procedură, se publică termen de 3 luni pentru vînelarea imobilului descrisă, pe stăpânirea de faţă, spre ştiinţa concurenţilor ce vor fi, licitaţia şi adjudecaţia se va face în Camera acestui Tribunal, în clipa a 10-a după respirarea acelor 3 luni, când concurenţii să se presinte cu garanţii solvabile spre a se urma licitarea, prin aceasta se spunea ele pe toţi cei ce ar pretinde vreunu drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă sau orice alta drepta asupra imobilului menționat, conform art. 506 din mencionata Procedură, ca în lăuntrul terminului să se presinte la Tribunal spre a-şi declara pretențiunele, căci in urmă nu li se vor considera. No. 2070. Sub No. 2 și 3 eliberându-se acturile de emancipare D-lor sale Zamfira şi Righina, fiicele D-lui Costachi Simion, se publică spre generala cunoştinţă. Tribunalul judeţ. Dorohoia. No. 769. Doamna Harieta Bogdan achitând o deplină datoriea ce aă avută cătră D-na Mariea Machidon, după creansa din 5 Fevruarie 1860, datorie venită de la defuncta Ds. mumă Profira Dimachi, licvidată de Tribunalul acesta prin sentinţa din 30 Iunie 1855, No. 15, şi astfel, acea creansa desfiinţindu-se, saă dată la arhiva acestui Tribunal ca o hârtie fără nici o valoră, prin urmare, după cerirea D-nei Bogdană, se publică aceasta spre generala cunoştinţă. No. 1647. Anunciul făcut de D. Iancu Dimitriu tutorele casei defunctului Iancu Anastasiu pentru creditorii acestei case, se publică aice mai josă in toată anul cu- i prindere spre generala cunoştinţă. ANUNCIU. Subscrisul vesteşte trecerea din vieaţă a defunctului I. Anastasiu, şi roagă pe toate persoanele ce s ar găsi în afacere cu casa, ca să se prezinte cu actele ce ar păstră în termen de 40 olile de la data Foael, sau a trimeti acele acte la onorabilul Tribunal de Dorohotă, pentru a mi se arăta ca în deplina cunoştinţă fiind de toate sarcinile casai să potă şti, regularisirea ce trebue a se face In privirea averel. Tutore I. Dimitriu. No. 1657. Publicaţiunea făcută de D. Iancu Dimitriu tutorele defunctului Iancu Anastasiu, prin care reguleale terminele pentru vînelarea avere imobiliară remase după defunctul, se publică aice mai josă în toată a el cuprindere spre ştiinţă. PUBLICAŢIUNE. Subscrisul tutorele casei defunctului I. Anastasiu, pentru vînelarea averei mobiliară remasă după defunctul, regulează terminele următoare: la cea 4 din eli după respirarea terminului de 25 orile de la data publicaţiei, se va ţine licitaţii în presenţa şi a D-lui Membru Supleant de pe lângă Tribunalul judeţului Dorohotă, în faţa locului la moşiea Cracaliea sau Popenii din plasa Coşula, pentru averea ce consistă în producte orză, pvăsă, malaiă, hrişcă, semânţă de câmpă şi nişte legumuri, precum : fasole şi altele, aseminea şi de mai multe unelte de gospodării, precum : pluguri, grape, harabale, scânduri şi alte lemnării şi forării; la 3 orile de la data publicaţiei se va ţine licitaţii în pieaţa carmarocului din urba Dorohoiă, pentru vite, boi, vaci, mânzaţî şi cal; la a 4-a oli de la data publicaţiei se va ţine licitaţii la casele defunctului din urba Dorohoiă, pentru mobile, trăsuri şi alte lucruri ce s’au găsit, şi la a 8-a oli de la data publicaţiei se va ţine iarăşi licitaţii la târgul Mihaileiul, pentru nişte peatră şi lemnării ce se află pe locul defunctului. Domnii concurenţi sunt invitaţi a se prezenta la locurile sus citate, pentru a cumpără averea aratată, regulele de vânători sunt acele prevelute de Codicele de Procedură Civilă, de la cartea 5, titlul 2, Secțiunea a 3-a relative la cazul present. I. Dimitriu. Tribunalul ItJiSrt. IVrmțin. No. 2279. D. Constantin Stamati este citat a se presenta înaintea acestui Tribunal, în clipa de 1 a viitoarei luni Martie, la orele 10 de dimineață, cu dovelile ce va fi având, urmând atuncea a se da sentinţă în procesul corecţional intentat contră", pentru bataca cauzală soţiei lui Vasilie Surdilă, şi fiindă că domiciliul numitului e necunoscut, se publică aceasta spre a sa ştiinţă, că dacă nu se va înfăţoşa la clipa frcsată, va fi judecată în lipsă pe temeiul art. 182 din Procedura Penală. No. 2285. Domnii Constantin Vasilie Ciobanu şi Grigorie Denghevici, surită citaţi pentru a viitoarei luni Martie, oarele 10 de dimineaţă, a se presenta înaintea acestui Tribunal cu dovedlile ce vor ave, urmând atuncea a se da sentinţă în procesul corecţional intentat lui Ioan Grigorie Ursu, Gheorghie Ioniţă Chelariul şi numitului Ciobanu, pentru furarea a nişte grâu de la ariea D-lui Petru Roset, după reclamaţia D-lui Denghevici, şi fiind că domiciliul numiţilor este necunoscut, se publică spre a lor ştiinţă, cu aratare, că la caz, de a nu se înfăţoşa vor fi judecaţi în lipsă, conform art. 182 Procedura Penală, îmbima în judeţ. Romanii. No. 140. Domnii Dimitrie Bodescu, Dimitrie Dima, Elena Burduja şi Mariea Dima, a cărora domiciliu e necunoscută, se vesteşte prin aceasta, că la 11 a viitoarei luni Martie, anul curentă, oarele 10 dimineaţă, să se presenteze in camera Tribunalului însuşi, s’au prin procurator, în procesul intentat asuprăle şi aceloralţi moştenitori de D-na Anica loan, pentru bani, pregătiţi cu toate probele necesare, ştiind că la cablu de nevenire, se va resulta în lipsele, conform art. 148 din Procedura Civilă. No. 1443. I). David Goldfridă, necunoscută unde este domiciliată, conformă art. 75 din Procedura Civilă, este citat prin această una și singură chiemare, ca la 2 a viitoarei luni Martie, oara 11 dimineață, să se presinte în pretoriulă acestui Tribunal, spre înfăţoşare în procesul ce este Inculpată pentru furarea a 2 galbeni de la I. Petrachi Enea, cunoscândă că la neurmare de a se presenta, se va judeca în lipsă, conformă art. 182 din Procedura Codului Penal. Tribunialul judeţ. Suceava. No. 150. In virtutea hotărărei Curţei de Apel din Iaşi, dată la 28 Noemvrie 1859, D-na Mariea Dabija domiciliată în oraşul Focşanii, avănd a lua 3678 lei 6 par., zestrea de la fostul ei consoarte D. Ioan Gheorghiu Ceasornicariă, domiciliată totă în clisul oraşu, fiind ca numitul debitore n aă urmată a plăti arătaţii bani, după comandamentul cei stă făcută, apoi Tribunalul motivată din cerirea numitei pretindătoare, aă încuviinţată spre îndestularea ei, silnica espropriare caselor cu locul lor, ce debitoriul posedează în oraşul Folticeni la strada mare, în colţul celei a Rădăşenilor, sub No 348 compuse din 2 odăi, şi o cuhne, edificate de cărămidă şi de lemn, acoperite cu draniţă, avind dedesubtul lor şi o pivniţă de pieatră, fiind cu faţada la citata stradă I mare, şi învecinată cu locul caselor D-lui Costachi Gherghel, cu strada numită mică, şi cu acela a Rădăşenilor