Realitatea Sălăjeană, 2008 (Anul 2, nr. 12-58)

2008-08-02 / nr. 39

Zilele Romane și Zilele Orașului, în primul weekend din august Talisman, Vama, Smiley și Iris, prezenți la Zalău de Zilele Orașului In zilele de 1, 2 și 3 august, municipiul Zalău va sărbători o nouă ediție a Zilelor Orașului, dar și o nouă ediție a Zilelor Romane. Deși cetățenii orașului erau obișnuiți ca cele două evenimente să se desfășoare în date diferite, în acest an ele se suprapun datorită alegerilor locale din iunie și pentru că edilii nu au avut timp de pregătirea acestor evenimente, în acest an manifestările dedicate Bilelelor Romane se vor desfășura în grădina Colegiului Național „Silvania”, după care, duminică, 3 august, ele se vor muta la Castrul Roman de la Moigrad. Printre formațiile invitate să concerteze la această ediție se numără Talisman, Vama, Smiley și bătrânii de la Iris. Vineri, 1 august, va urca pe scenă trupa Talisman, în deschidere evoluând diverse trupe locale care au nevoie de promovare. în seara zilei de sâmbătă, 2 august, pe scena din fața Casei de Cultură a Sindicatelor Zalău va evolua Smiley și trupele Vama și Iris. Ziua de duminică, 3 august,este dedicată concertelor de muzică populară, la care, pe lângă interpreții locali, vor cânta și Sava Negrean Brudașcu, Nicolae Furdui Iancu și Nicoleta Voica. 0 aberație respinsă la timp • pagina 2 Polițiștii sălăjeni monitorizează traficul greu din Dealul Ortelecului • pagina 3 Sistem unic de combatere a grindinei în județul Sălaj I • pagina S PUBLICITATE Pe Qg . M -rm . ; In spatele Ștrandului tineretului ZALAU # puteți etai sau seri.« și pe www.realitateas șilau«a«aia*n Până la ora 16 - plata a unui meci: • pe teren acoperit este de 70 RON, • pe teren neacoperit 50 RON ■ 3., Baza Sportivă «Fair Play» din cadrul Tineretul: mas. * »% informații la telefon: O H" O *11: MW~"L. * RESTAURANT S-88i sau I