Reform, 1994. május-augusztus (7. évfolyam, 18-34. szám)
1994-07-29 / 30. szám
A DIVATSZFÉRÁBAN BRIGIVEL • A férfidivat egyik meghatározója hazánkban az 1989 óta létező Intertextil Kft., amely a legdivatosabb alapanyagokból méltányos áron kínál roppant elegáns öltözeteket. A nagykereskedés Budapesten a VIII. kerület, Elnök utca 1 -ben van, ahol szeptembertől már 200 négyzetméteres mutatós eladótér fogadja az egyéni érdeklődőket is. A cég azonban az Alberto Moda márkanévvel már jelen van a Centrumban és a Skála áruházláncaiban is. Ősszel egyértelműen a zakó uralja majd a férfidivatot, némileg visszaszorítva a mellény dominanciáját. Az öltönyök esetében a zakó 5-6 gombos, szólózakóknál azonban 1-2 gombos változatban ajánlják úgy, hogy a rever keskenyebb és magasabban zárt, mint korábban. A válltömést is ritkábban használják a korábbinál. A férfiakat tetőtől talpig, igény szerint beöltöztető Intertextil viszkóz-polifészter keveréket és lenvás szén alapanyagot dolgoz fel, színeiben pedig a bézst, az olívazöldet, a mohát, a barnát és a kéket részesíti előnyben - mint ahogyan ezt a főbb világdivat-irányzatok megkívánják. Az elegáns daraboknál igyekeznek kerülni az anyag gyűrődését is. A nadrág is változóban van: ismét uralkodik a hajtóka, ugyanakkor a térdvonaltól lefelé szűkül a forma. A Reform-Divat szelvényét beküldők közötti sorsolás eredményét a 49. oldalon közöljük. Divatrovatunkkal kapcsolatos észrevételeiket a Szféra Kft. címére várjuk: 1277 Budapest 23. Pf. 71.