Reform, 1994. május-augusztus (7. évfolyam, 18-34. szám)

1994-07-29 / 30. szám

A DIVAT­SZFÉRÁBAN BRIGIVEL • A férfidivat egyik meghatározója hazánkban az 1989 óta létező­ Intertextil Kft., amely a legdivatosabb alapanya­gokból méltányos áron kí­nál roppant elegáns öltöze­teket. A nagykereskedés Budapesten a VIII. kerü­let, Elnök utca 1 -ben van, ahol szeptembertől már 200 négyzetméteres muta­tós eladótér fogadja az egyéni érdeklődőket is. A cég azonban az Alberto Mo­­da márkanévvel már jelen van a Centrumban és a Skála áruházláncaiban is. Ősszel egyértelműen a zakó uralja majd a férfidi­vatot, némileg visszaszo­rítva a mellény dominan­ciáját. Az öltönyök eseté­ben a zakó 5-6 gombos, szó­lózakóknál azonban 1-2 gombos változatban ajánl­ják úgy, hogy a rever keske­nyebb és magasabban zárt, mint korábban. A válltö­­mést is ritkábban hasz­­­­­nálják a korábbinál.­­ A férfiakat tetőtől talpig,­­ igény szerint beöltöztető­­ Intertextil viszkóz-poli­­f­észter keveréket és lenvá­­s szén alapanyagot dolgoz­­ fel, színeiben pedig a bézst, az olívazöldet, a mohát, a barnát és a kéket részesíti előnyben - mint ahogyan ezt a főbb világdivat-irány­zatok megkívánják. Az ele­gáns daraboknál igyekez­nek kerülni az anyag gyű­rődését is. A nadrág is változóban van: ismét uralkodik a haj­tóka, ugyanakkor a térdvo­naltól lefelé szűkül a for­ma. A Reform-Divat szelvényét beküldők közötti sorsolás eredményét a 49. oldalon közöljük. Divatrovatunkkal kapcsolatos észrevételeiket a Szféra Kft. címére várjuk: 1277 Budapest 23. Pf. 71.

Next