Renaşterea Bănăţeană, august 2003 (Anul 15, nr. 4108-4133)

2003-08-08 / nr. 4114

— Sport " Rednic nu-și poate explica înfrângerea de la Bruxelles Antrenorul Mircea Rednic a declarat, în cadrul conferinței de presă de după meciul retur Anderlecht - Rapid, scor 3-2, din turul doi preliminar al Ligii Campionilor, că nu își poate explica înfrângerea formației sale. "Am făcut o primă repriză bună, i-am blocat pe atacanții belgieni, însă apoi am luat goluri pe care nu le pot explica. Jestrovici și Zetterberg au fost lăsați liberi la primul și la al doilea gol. Fiecare jucător din echipa mea știa ce are de făcut, însă totuși am fost învinși", a spus Rednic, care a afirmat că este păcat că echipa sa a pierdut meciul și calificarea, după ce la pauză conducea cu scorul de 2-0. Tehnicianul echipei Anderlecht, Hugo Bross, a afirmat că formația sa a început cu teamă meciul cu Rapid. "Toată lumea știa că Rapid este puternică pe contraatac și de aceea am jucat cu teamă. în prima repriză a fost o adevărată promenadă a atacanților rapidiști între linia de apărare și centru, iar noi nu am știut să trecem peste această tactică" , a spus Bross. Antrenorul belgian a afirmat că meciul a fost extrem de stresant, însă consideră că cele mai mari probleme le au rapidiștii. "Cred că pentru români este un șoc să piardă după ce au condus cu 2-0", a spus Bross, care a adăugat că a decis doar miercuri după-amiază, să-l utilizeze pe suedezul Per Zetterberg. Rapid a ratat calificarea în turul trei preliminar al Ligii Campionilor, după ce a pierdut, miercuri seară, cu scorul de 2-3 (2-0), meciul susținut în compania formației Anderlecht Bruxelles. în tur, scorul a fost 0-0. (MP.) ------------— Renașterea □BĂNĂȚEAN* Arbitrii partidelor care vor avea loc, mâine, în cadrul primei etape a Diviziei A: FC Argeș - Dinamo (mâine, ora 16.00) Prima TV Arbitri: Cristian Balaj (centru) - Aurel Onița, Eugen Pârvulescu (asistenți) - Silviu Bogdan (rezervă) Observatori: Gheorghe Nedelescu, Dan Petrescu Oțelul Galați - Universitatea Craiova (mâine, ora 18.00) Arbitri: Alexandru Tudor - Tudor Constantinescu,Nicolae Marodin - Viorel Sandu Observatori: Sorin Satmari și Vasile Avram Ceahlăul Piatra Neamț - Petrolul Ploiești Arbitrii partidelor de mâine din prima etapa a Diviziei A (mâine, ora 18.00) Arbitri: Ionică Serea - Gheorghe Negoiță, Alexandru Drogeanu - Robert Dumitru Observatori: Dumitru Mihalache, Patrițiu Abdrudan Apulum Alba Iulia - Poli AEK Timișoara (mâine, ora 18.00) Arbitri: Marian Salomir - Aurel Florescu, Costin Florescu - Dorin Mudura Observatori: Florin Gâtejan, Mircea Stoenescu FCM Bacău - Gloria Bistrița (mâine, ora 20.00) - TVR 2 Arbitri: Viorel Anghelinei - Daniel Bârloiu, Adrian Vidan - Gabriel Bârcă Observatori: Alexandru Boc și Ion Crăciunescu Arbitrii și observatorii pentru ultimele trei meciuri ale etapei, programate duminică, vor fi anunțați astăzi. CCA a decis ca arbitrii partidelor din Divizia A să fie anunțați cu 48 de ore înainte de începerea meciurilor. Start în Divizia D I Timiș I la fotbal . Ediția 2003/2004 Miercuri, la sediul AJF Timiș a avut loc tragerea la sorți a jocurilor din cadrul turului Campionatului Diviziei D (Timiș) la fotbal. La întreceri și-au anunțat participarea toate cele 16 echipe care formează acest eșalon. Etapa inaugurală programează săptămâna viitoare următoarele întâlniri: (primele echipe sunt gazde): vineri, 15 august, ora 18: Timișul Albina - ASU Politehnica Timișoara. Sâmbătă, 16 august, ora 11: Caloi Timișoara - Unirea Banloc, Frontiera Moravița - FC Jimbolia, Textila Timișoara - Unirea Peciu Nou. FC Politehnica 2002 Timișoara - Nova Mama Mia Timișoara. Duminică, 17 august, ora 11: Conprest Lugoj - Furnirul Deta, Bega Belinț - Plavis Delta Sânpetru Mare.FC Giarmata - Telecom Timișul Șag. ION OARGĂ Rezultate din turul doi preliminar al Ligii Campionilor Rezultate înregistrate, miercuri, în manșa secundă a turului al doilea preliminar al Ligii Campionilor. Maccabi Tel Aviv (Israel) (+)MSK Zilina (Slovacia) 1-1 (în tur 0-1) (-1-)Vardar Skopje (Macedonia) - ȚSKA Moscova (Rusia) 1-1 (în tur 2-1) (+)Șahtior Donețk (Ucraina) - Șerif Tiraspol (Moldova) 2-0 (în tur 0-0) - Răzvan Raț a evoluat pentru Șahtior Donețk pe întreaga durată a meciului. HJK Helsinki (Finlanda) - (+)MTK Budapesta (Ungaria) 1-0 (în tur 1-3) (+)Slavia Praga (Cehia) - Leotar Trebinje (Bosnia Herțegovina) 2-0 (în tur 2-1) Omonia Nicosia (Cipru) (+)Wisla Cracovia (Polonia) 2-2 (în tur 2-5) (-1-)Rosenborg Trondheim (Norvegia) - Bohemians Dublin (Irlanda) 4-0 (în tur 1-0) (+) ȚSKA Sofia (Bulgaria) - Piunik Erevan (Armenia) 1-0 (în tur 2-0) (+) Grazer AK (Austria) - FK Tirana (Albania) 2-1 (în tur 5-1) Djurgaarden IF (Suedia) - (+) Partizan Belgrad (Serbia-Muntenegru) 2-2 (în tur 1 -1) Sliema Wanderers (Malta) - (+) FC Copenhaga (Danemarca) 0- 6 (în tur 1-4) (+) Dinamo Zagreb (Croația) - NK Maribor (Slovenia) 2-1 (în tur 1 -1) (+) Celtic Glasgow (Scoția) FBK Kaunas (Lituania) 1- 0 (în tur 4-0) Echipele precedate de semnul (+) s-au calificat în turul al treilea preliminar al Ligii Campionilor. (MEDIAFAX) Caruselul amicalelor Miercuri, pe stadionul Electrica din Timișoara echipa locală RATT (fost Electrica) a susținut un joc de pregătire în vederea deschiderii noului sezon fotbalistic, întâlnind divizionara D, echipa FC Giarmata (nou-promovată în acest eșalon). Echipa din Giarmata a câștigat întâlnirea cu scorul de 2-1 (la pauză ei au condus cu 1-0), golurile fiind realizate de Leucă și Nicolae (pentru cei din Giarmata), Botnar (pentru RATT). Au evoluat următorii jucători: RATT: Caraivan, Bunescu, Cronț, Boghian, Cotârlă, Timiș, Drăgoescu, Militaru, Botnar, Nichiteanu,Păstramă. Au mai jucat: Georgescu, Văgăună, Bucșe, Ignat și Popa. Antrenor - Gh. Romanescu, FC Giarmata: Miklós, Mita, Nicolae, Muscă, Hârșoveanu, Durlă, Ambrozie, Leucă, Munteanu, Axente, Matei. Au mai jucat: Mita, Vida, Bunescu, Negru. Antrenor: Cicerone Manolache. Astăzi (vineri), echipa FC Giarmata va juca pe terenul Textila la Memorialul "Lucian Ilcău", după care se va stabili lotul formației. Alte rezultate: Textila - RATT 4-3, Bega Belinț - Universitatea Reșița 3-3, Textila - Bega Belinț 2-6. (I.O.) Lucescu a refuzat sa-și prelungească contractul cu Beșiktaș Antrenorul Mircea Lucescu a refuzat să își prelungească contractul cu Beșiktaș pentru o perioadă de cinci ani, așa cum i-a propus conducerea clubului, informează cotidianul "Sabah": în urmă cu aproximativ două luni, Lucescu și-a prelungit acordul cu Beșiktaș pentru încă doi ani, în condițiile în care contractul său era valabil până în 2004. Conducerea clubului a dorit inițial ca acordul cu Lucescu să fie prelungit pentru încă cinci ani, dar tehnicianul român nu a acceptat. "Un contract pe o durată atât de mare ar face orice tehnician să devină comod. Anul acesta am obținut succese, dar în sezoanele viitoare s-ar putea să vreți să reziliați contractul din cauza unor performanțe slabe. De aceea nu consider necesar un contract pe o durată atât de lungă", le-a spus Lucescu oficialilor grupării din Istanbul. Mircea Lucescu a efectuat, miercuri, vizita medicală,în urma căreia s-a constatat că nu are nici o problemă de sănătate. Beșiktaș va întâlni, astăzi, în deplasare, de la ora 20.00, formația Samsunspor, antrenată de Gheorghe Mulțescu, în cadrul primei etape a campionatului turc. (MEDIAFAX) 8 august 2003 8