Renaşterea Bănăţeană, iunie 2006 (Anul 18, nr. 4978-5003)

2006-06-20 / nr. 4994

Sport marți, 20 iunie 2006 Alin Stoica ar putea juca la Standard Liege Mijlocașul Alin Stoica, ultima oară la Poli Timișoara, ar putea reveni în campionatul Belgiei, de unde a primit o ofertă pentru a evolua la Standard Liege, deși inițial se părea că va evolua sub comanda lui Ioan Andone, la formația cipriotă Omonia Nicosia, informează site-ul typos .com.cy. Andone a explicat că tratativele cu Alin Stoica nu s-au încheiat, el aflându-se însă în Belgia, pentru a analiza propunerea primită din partea grupării Standard Liege. Sursa citată notează că, potrivit publicației Athletic Echo, de serviciile mijlocașului român sa arătat interesat și clubul Panathinaikos Atena. Omonia Nicosia se află în căutarea unui fundaș central, principala țintă a lui Ioan Andone fiind Thanasis, de la Olympiakos Pireu. (M.F., foto C.R.) Renașterea bănățeană 9 Portsmouth a ajuns la un acord pentru Rădoi Afirmă cotidianul englez The Sun Cotidianul englez The Sun a scris, ieri, că gruparea Portsmouth, locul 17 la finalul sezonului trecut din Premier League, s-a înțeles cu FC Steaua București pentru transferul jucătorului Mirel Rădoi. "Portsmouth este gata să arunce cu 16 milioane de lire sterline (n.r. 23,5 milioane de euro) pentru transferurile verii. Antrenorul Harry Redknapp va bate recordul de două ori în șapte zile după ce s-a ajuns la un acord pentru achiziționarea mijlocașului român Mirel Rădoi pentru șapte milioane de lire sterline (n.r. - peste zece milioane de euro) și cu atacantul francez Olivier Thomert pentru 6,8 milioane de lire sterline (n.r. - aproape zece milioane de euro). De asemenea, Redknapp îl va lua pe mijlocașul camerunez Achille Emana de la Toulouse pentru 2,7 milioane de lire sterline (n.r. patru milioane de euro)", a scris cotidianul britanic. Pe de altă parte, ziarul olandez Voetbalkrant a scris că de Rădoi este interesată gruparea Tottenham Hotspur, care îl urmărește de mai multă vreme. Sursa citată menționează că aducerea lui Rădoi ar costa până în 12 milioane de euro. Președintele CA al FC Steaua, Gigi Becali, a anunțat vineri că în proporție de 90 la sută căpitanul stelist Mirel Rădoi va merge la o echipă din prima ligă engleză, suma de transfer fiind de 11 milioane de euro, iar salariul anual al jucătorului de 1,3 milioane de euro. (Text și foto MEDIAFAX) Volei feminin România a ratat calificarea în turul trei preliminar al CE din 2007 Echipa națională de volei feminin a României a ratat calificarea în turul trei preliminar al Campionatului European din 2007, după ce a încheiat pe locul trei grupa F, în cadrul căreia a obținut doar două victorii. Iționala României a pierdut ultimul meci din cadrul grupei F, disputat duminică, la Tuzla, în cadrul celui de-al doilea turneu de calificare în turul trei preliminar al CE din 2007. Voleibalistele antrenate de Costinel Stan au cedat în fața reprezentativei Belarus, cu scorul de 2-3 (25-20,19-25,25-18,17-25 și 10-15). România a încheiat grupa F de calificare pe locul trei, cu 8 puncte, fiind devansată de Croația și Belarus, cu câte 11 puncte, dar despărțite de setaveraj. In urma meciurilor disputate în grupa F, la turneele de la București și Tuzla, Croația a obținut calificarea directă la turneul final al CE din 2007, în timp ce ocupanta locului secund, Belarus, va disputa o manșă de baraj, cu Slovenia, care a încheiat tot pe locul doi, în grupa B. în campania de calificare la CE din 2007, echipa României a obținut doar două victorii, cu 3-0, în fața Bosniei și Herțegovina, ultima clasată în grupa F. La masculin, naționala României ocupă ultimul loc în grupa C, în campania similară pentru CE din 2007, având 5 puncte, după patru partide disputate. România mai are de disputat încă două meciuri, ambele pe teren propriu, cu liderul grupei, Bulgaria (pe 24 iunie) și Letonia (pe 1 iulie). Până în prezent, reprezentativa masculină a obținut o singură victorie, 3-1, cu selecționata Germaniei. (M.F.)